Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Nou, ik snap er niks van hoor, TO. Er mankeert echt helemaal niets aan je. Het is me echt een raadsel waarom een jonge, vriendelijke, bescheiden, leuke en fysiek aantrekkelijke vrouw zoals jij geen ONS kan scoren, zelfs niet wanneer je jezelf aanbiedt. Ik snap er echt niks van. Een raadsel is het.
Je kunt een bijbaan nemen als barvrouw. Succes verzekerd.

Kan me voorstellen dat je niet meer op die hele jonge broekies zit te wachten. Je kunt ook naar netwerkborrels van pas afgestudeerden? Of gewone netwerkborrels, die zijn er tegenwoordig in elke stad. Zitten vaak leuke, ondernemende mensen bij.
Thierry Baudet zou ik dan weer geen nee tegen zeggen, al is ie iets te pretty boy voor mij.
_Amand schreef:
18-11-2017 22:40
Nou, ik snap er niks van hoor, TO. Er mankeert echt helemaal niets aan je. Het is me echt een raadsel waarom een jonge, vriendelijke, bescheiden, leuke en fysiek aantrekkelijke vrouw zoals jij geen ONS kan scoren, zelfs niet wanneer je jezelf aanbiedt. Ik snap er echt niks van. Een raadsel is het.
ja en wordt eens niet tijd om nu lekker de stad in te gaan na alle goede raad?
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 22:43
Thierry Baudet zou ik dan weer geen nee tegen zeggen, al is ie iets te pretty boy voor mij.
:flirting: Hij mag mijn beschuitjes komen smeren, heur.
blackbird123 schreef:
18-11-2017 22:23

Ik sport thuis en ga 2x per week naar yoga, en daar zijn alleen maar vrouwen. Paardrijden lijkt me eigenlijk niks.. ik vind paarden een beetje eng (om op te zitten, zo hoog!). Ik ga niet op paardrijden puur voor de one night stands maar wie weet kan ik nog eens als intro mee naar een feest van zo'n manege... Ik hoor daar eigenlijk nooit wat over :P
Komt omdat we paardreden ipv te feesten. Al dronken we uiteraard wel wat in de bar na afloop. Maar da's niet te vergelijken met het soort uitgaansleven wat jij zoekt denk ik.
Oakes schreef:
18-11-2017 22:31
Ga eens naar rugby wedstrijden kijken, en drink een biertje mee tijdens de derde helft. (Of hockey/tennis/waterpolo) Voetbal kan ook hoor, maar daar ben ik nooit geweest.
Hockeyfeesten....

Op okcupid zit vanalles. Werd juist door broekies aangesproken. En er is een casual dating site waar ik een leuke vangst had. Mannen betalen om op die site te mogen.
40plussers zou ik mijden, maar 30ers zijn te doen.

Dat dronken rond iemands nek hangen klinkt niet aantrekkelijk.
Hou het bij een paar glaasjes. Met een vreemde meegaan heeft oik risico's, dan is het beter dat je kunt nadenken.
C-date.
Mijn huidige man heeft onze eerste neuksessie ook geweigerd omdat ik dronken was. Nu heeft ie er geen moeite meer mee haha.
blackbird123 schreef:
18-11-2017 22:31
Wat vind je hier dan precies klef aan? Ik heb via deze weg ook mijn twee exvriendjes leren kennen en zij leken er geen problemen mee te hebben. Ik snap niet hoe omhelzingen en proberen te zoenen klef is. Die mannen geven mij het idee dat ze het leuk en gezellig met me vinden, en omhelzen is in mijn kringen super normaal. Mijn vriendinnen omhels ik ook altijd en geef ik drie zoenen. Vrienden ook, zeker als ik ze lang niet gezien heb. De stap van een normale omhelzing naar een wat hevigere of een omhelzing met een kusje erbij is niet zo groot lijkt mij?
En iedereen is merkbaar aangeschoten/dronken op zo'n avond, en andere mensen hebben vast ook seks.. Zouden mensen mij dan anders beoordelen dan anderen?
Bijvoorbeeld het extra knuffelen wat jij noemt vind ik erg klef, en dat laat ik alleen toe van mensen die ik én goed ken, én zelf erg graag heb. Dus die stap van een normale omhelzing naar wat 'stevigers' zoals jij het verwoordt vind ik juist wel over een grens gaan, niet van die aard dat ik ga lopen klagen over aanranding maar wel dat het voor mij gewoon genoeg is en ik dat ook netjes zal aangeven door niet verder op avances in te gaan. Ik hou er ook absoluut niet van dat iemand dronken om mijn nek hangt, overgeven / lallen of niet, zo iemand wil ik gewoon niet in mijn bed hebben, ik vind het een afknapper (en nee, ik ben geen geheelonthouder maar ik matig mij wel). Puur omdat iemand die dronken is niet meer geheel voor rede vatbaar is.

Wat ik vaak zie is dat, bij mensen die aanhankelijker worden naarmate er meer drank in gaat, zij zelf de signalen niet meer zien wanneer de ander er eigenlijk genoeg van heeft. Zal dit altijd het geval bij jou zijn? Nee, vast niet, maar het zou me niet verbazen als je hier en daar bij een of enkelen toch wat signalen gemist hebt dat ze je echt niet zagen zitten, alleen waren ze te netjes om je bot af te kappen.

Andere mensen die seks hebben hebben daar dan ook een partner voor en misschien zijn ze beter in het interpreteren van de signalen van een ander, kennen ze elkaar al langer, hebben ze al afspraken hierover of vinden ze elkaar domweg aantrekkelijker dan dat bij jou het geval is. Je kan jezelf hier niet mee vergelijken want je weet niet wat er speelt tussen die andere mensen, het enige wat jij kan doen is naar jouw eigen gedrag kijken en naar de omgeving waarin jij vist.

Edit: het is ook een aanname van jou dat die andere mensen op dat feestje met elkaar naar bed gaan, misschien is dat jouw eigen gemis wat spreekt?
anoniem_63bd63aace67e wijzigde dit bericht op 18-11-2017 23:30
Reden: Toevoegingen
4.61% gewijzigd
Er is een verschil tussen knuffelen (de nekklem) en knuffelen (de zachte omhelzing, met een dwalende hand). De eerste variant hoef ik ook niet, de tweede kan - afhankelijk van wie het doet - wel fijn en spannend zijn.
Oakes schreef:
18-11-2017 23:34
Er is een verschil tussen knuffelen (de nekklem) en knuffelen (de zachte omhelzing, met een dwalende hand). De eerste variant hoef ik ook niet, de tweede kan - afhankelijk van wie het doet - wel fijn en spannend zijn.
Geen van beiden zou ik accepteren van iemand die duidelijk dronken is. Als je het nu omdraait en TO een man zou zijn, zou je dit nog steeds ok vinden als TO dit gaat doen bij andere mensen? Iemand die ongevraagd aan mij gaat zitten kan toch echt wel snel wieberen, maar ik merk dat in dit topic van vrouwen toch meer gedoogd wordt dan van mannen terwijl het allebei gewoon grensoverschrijdend is als de ander geen teken heeft gegeven zelf voor meer in te zitten.Maar dat laatste is off topic.
Er moet me echt even iets van het hart.
Ik gun iedereen een hele leuke avond die je op je eigen manier invult. Met of zonder scharrels en dates ;)

Alleen, is iedereen nu niet bezig om een meisje allerlei tips te geven hoe ze vreemde mannen kan oppikken en /of voor een spannend avontuurtje kan strikken? Met het risicootje dat de tr straks haar schedelsplinters ergens uit een kofferbak staat te schrapen?

Ik maak me oprecht een beetje zorgen om TO o_o
Misschien als experiment een paar keer nuchter uitgaan en kijken of dat een factor is.
jaja, ok, ok, vooruit dan maar met de geit.
blackbird123 schreef:
18-11-2017 20:48
Iedereen met goede adviezen, andere reacties en die het voor me opnemen tegen de mensen met een jaren '50 mentaliteit hier: dank jullie wel. :)

Tinder is niks voor mij omdat ik iemand graag in het echt wil zien.. Ik heb wel eens die app gedownload maar ik vond die profielen allemaal wel iets pretentieus hebben. Als ik die types dan voorbij zag komen dacht ik: die zou ik in de kroeg voorbij lopen. In het echt voel ik sneller aantrekkingskracht.

Op berichten van forummers die mijn post overduidelijk niet goed gelezen hebben, mij beschuldigen dat ik 'mezelf in de uitverkoop gooi' (Tess en anderen), en letterlijk zeggen dat ik een hoer ben (prinsesmaxima en een paar anderen) ga ik niet reageren want jullie zijn gewoon bekrompen. Ik bied me helemaal niet iedere avond aan en mijn sekspartners zijn op één hand te tellen. Dus als je niet in staat bent een reactie te plaatsen zonder aannames en veroordelingen, reageer dan niet! Ik heb het natuurlijk niet over forummers die hun adviezen gewoon normaal formuleren :)

Dank je voor je reactie! Blijkbaar ben ik dan inderdaad niet duidelijk genoeg. Ik ga vanaf nu de reacties van bekrompen forummers maar negeren.. En inderdaad: het is 2017 en geen 1957!

Kijk, hard to get.. Daar heb ik nu moeite mee. Ik ben een heel eerlijk persoon en ik hou er niet van om te doen alsof iemand me niet interesseert terwijl dat wel zo is. Andersom hoop ik ook dat mensen het gewoon aan me laten merken als ze interesse hebben. Als iemand geen interesse toont dan ga ik daar niet achteraan 'jagen'. Geen interesse? Dan houdt het op. En dan bedoel ik niet dat ze meteen met me naar bed hoeven ofzo maar iemand kan ook gewoon zeggen: 'ik moet morgen vroeg op maar ik zou graag een keer met je iets gaan drinken'. Of alleen zoenen en de seks voor een latere date bewaren.
Niet de hele avond mee babbelen is wel lastig ook want zo gaat het nu eenmaal bij ons. Mensen dansen niet echt maar zitten gewoon lekker te babbelen; de ene vriendengroep met de andere.

Ja, ik denk dan ook op zo'n moment dat die persoon mij aantrekkelijk vindt. Zulke signalen zijn er dan wel. Hij koopt drankjes, stelt belangstellende vragen, kijkt me steeds iets langer aan.. Als iemand afstandelijk doet probeer ik niets bij diegene. Als ik geen interesse heb in een man en hij wel dan merk dat ook vrij snel.

De afgelopen maanden ben ik er wel wat meer op gefocust geraakt inderdaad. Ik sta wel bijna een jaar droog, dat is wel vervelend.. Soloseks doe ik al aan uiteraard, haha. Het is wel zo dat ik bijna elke week uitga en tot nu toe maar aan 7 mannen heb laten merken dat ik ze zie zitten dus opzich is het niet erg veel. Ook als er niemand aanwezig is die ik zie zitten kan ik een leuke avond hebben. Maar soms mis ik seks wel.

Ja, meerdere malen.. Best wel veel veroordelende reacties.

Dat is nogal een aanname, waar haal je dat vandaan? Ik heb helemaal de naam niet. Ben op mijn 21ste begonnen met studeren en in de introweek leerde ik mijn ex kennen, en daar heb ik tot vorig jaar een relatie mee gehad. Verder geen sekspartners waar medestudenten van weten. In totaal heb ik 4 sekspartners gehad in mijn hele leven.
Ik lal niet en ik hang niet over mensen heen. Ik kan nog staan. Af en toe stoot ik iets om of laat ik iets vallen, maar dat gebeurt bij sommige mensen na een paar glaasjes wijn al..

Dat zei ik helemaal niet, ik zei 'player-gedrag' of iets dergelijks. Een player is voor mij iemand die veel sekspartners heeft en zich daarbij ook vervelend gedraagt, omdat hij echt vrouwen verzamelt zegmaar. Iemand die er een sport van maakt om zoveel mogelijk mensen in bed te krijgen en daarover opschept. Met een man die gewoon regelmatig een ONS heeft heb ik geen problemen en ook geen vooroordelen.
Players praten vaak heel denigrerend over vrouwen, daar herken ik ze aan. En daar hou ik dus niet van. Niet zo gek he.
Om iets duidelijk te maken hoef je dit niet dik te drukken hoor. Begrijp je ook prima als je het gewoon schrijft.

Maar was vergeten dat je alleen wil lezen wat je wil horen en daar hoort mijn berichtje natuurlijk niet bij (al kan je het me niet kwalijk nemen, mijn bericht was gebaseerd op de berichten die je zelf gepost hebt). Maargoed dat geen enkele man die je probeert mee naar huis te krijgen mee wil heeft natuurlijk wel een reden, maar dat ligt vast niet aan jou!
anoniem_63cc130a49eac wijzigde dit bericht op 19-11-2017 00:16
0.01% gewijzigd
fru1t3lla schreef:
18-11-2017 23:48
Geen van beiden zou ik accepteren van iemand die duidelijk dronken is. Als je het nu omdraait en TO een man zou zijn, zou je dit nog steeds ok vinden als TO dit gaat doen bij andere mensen? Iemand die ongevraagd aan mij gaat zitten kan toch echt wel snel wieberen, maar ik merk dat in dit topic van vrouwen toch meer gedoogd wordt dan van mannen terwijl het allebei gewoon grensoverschrijdend is als de ander geen teken heeft gegeven zelf voor meer in te zitten.Maar dat laatste is off topic.
Het gaat niet over gedogen, of over ongewenste intimiteiten, het gaat erover hoe Blackbird kan uitvogelen of en wanneer iemand interesse in haar heeft.
Over het alcoholpercentage kan ik geen uitspraken doen want ik weet niet hoeveel BB drinkt. Misschien zijn het drie biertjes, misschien dertien. Ze zit aan de bar met volwassen mensen waarvan je mag aannemen dat die prima in staat zijn hun eigen grenzen te bewaken. Aangezien BB niet heeft verklaard dat ze wordt weggeduwd, of dat mensen weken daarna geen 'hallo' meer zeggen, of dat ze vanwege openbaar dronkenschap is verwijderd uit de kroeg, lijkt me dat er geen sprake is van opdringerigheid of ongewenst gedrag wegens dronkenschap.

We zijn geen van allen minderjarigen, noch van suiker of van porselein, dus uitproberen mag i.m.h.o.. Daartegen 'nee' zeggen kan, en mag ook.
anoniem_318439 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 00:16
Reden: typo
0.07% gewijzigd
Oakes schreef:
19-11-2017 00:15
Het gaat niet over gedogen, of over ongewenste intimiteiten, het gaat erover hoe Blackbird kan uitvogelen of en wanneer iemand interesse in haar heeft.
Over het alcoholpercentage kan ik geen uitspraken doen want ik weet niet hoeveel BB drinkt. Misschien zijn het drie biertjes, misschien dertien. Ze zit aan de bar met volwassen mensen waarvan je mag aannemen dat die prima in staat zijn hun eigen grenzen te bewaken. Aangezien BB niet heeft verklaard dat ze wordt weggeduwd, of dat mensen weken daarna geen 'hallo' meer zeggen, of dat ze vanwege openbaar dronkenschap is verwijderd uit de kroeg, lijkt me dat er geen sprake is van opdringerigheid of ongewenst gedrag wegens dronkenschap.

We zijn geen van allen minderjarigen, noch van suiker of van porselein, dus uitproberen mag i.m.h.o.. Daartegen 'nee' zeggen kan, en mag ook.
Net zoals iemand afwijzen ook kan, wat nu ook gebeurt. Mijn inziens moet ze toch echt naar haar eigen gedrag gaan kijken want we weten ook niet in welke mate ze zichzelf nog goed kan inschatten (als ze dronken is). Ze zegt dat ze niet opdringerig overkomt, is dat wel zo? Dat zijn vragen die ze aan zichzelf moet stellen. Op mij komt het gedrag wat ze hier beschrijft wel wanhopig / opdringerig over. Ik ben hierin niet de enige die het opmerkt maar daar wil men niet naar luisteren. Het is wel zo dat gedrag op meerdere manieren te interpreteren is en net zoals hier op het forum meerdere interpretaties zijn, dit in het echte leven ook zo zal zijn. Aangezien het toch spaak loopt op dit punt zal de waarheid waarschijnlijk wel ergens in het midden liggen.
anoniem_63bd63aace67e wijzigde dit bericht op 19-11-2017 00:26
19.50% gewijzigd
fru1t3lla schreef:
19-11-2017 00:20
Net zoals iemand afwijzen ook kan, wat nu ook gebeurt. Mijn inziens moet ze toch echt naar haar eigen gedrag gaan kijken want we weten ook niet in welke mate ze zichzelf nog goed kan inschatten (als ze dronken is).

Eens.
Ik vind je wel leuk klinken en ik snap het dus ook niet echt. Misschien ben je te beschaafd? Ik weet namelijk niet of je hints duidelijk zijn. Loop eens mee naar buiten zodat je alleen met hem bent. Zeg dat je nog iets wilt vragen, weet ik veel, verzin een kutsmoesje. ;) Kijk je de man wel sensueel genoeg aan? Ik zit even te denken hoe ik mannen kreeg in mijn ONS-periodes. Ik denk dat ik een bepaalde blik in mijn ogen had en vaak heel hard lachte om iemand. En ik was (uiteindelijk) altijd een op een met iemand voordat er verder iets gebeurde. Dus misschien is het flirten binnen een groep al een sabotagemiddel an sich? (Ik weet het niet, ik heb er dus geen succesvolle ervaringen mee.)

EDIT: wat ook weleens hielp bij mij was heeeeel veel oogcontact en vlak voor ik of hij wegging 'wat zie jij er goed/lekker/[vul in wat gepast is in situatie en bij man, maar zeg het niet neutraal!] uit' zeggen. Dat leidde tot uitwisseling van telefoonnummers en uiteindelijk een ONS.

Nog een PS. Je schrijft dat je vooral een serieuze relatie hebt gehad. Misschien is het zo dat mannen die dat weten juist bang zijn dat ze bij jou direct aan een relatie vastzitten? Dat je juist géén reputatie hebt als ONS-'materiaal' en dat het daarom ook niet in de hoofden van mannen opkomt. Ik ken wel wat lekkere mannen met wie ik het zou willen doen maar waarvan ik vooral weet dat ze voor serieuze relaties gaan. Ik zou deze mannen dan niet overwegen als ik een ONS zou willen hebben, ook niet als ze zich aan zouden bieden.
zephora wijzigde dit bericht op 19-11-2017 01:02
37.21% gewijzigd
Ik blijf erbij dat je gewoon lekker moet gaan dansen ergens ipv in die stomme kroegen te gaan praten. Dmv dansen kan je toch veel sneller merken of iemand wat van je wil? Praten is niet nodig. En ach dan is het maar een gladjakker, het is toch puur voor de seks :lol:
strikjemetstippels schreef:
18-11-2017 22:43
Ik heb ooit drankjes met hem gedaan en toen zei hij dat hij na de seks een vrouw niet meer interessant vindt. Ik vond hem een gladjakker maar wel charmant en eerlijk.
appelientjex schreef:
19-11-2017 00:55
Ik blijf erbij dat je gewoon lekker moet gaan dansen ergens ipv in die stomme kroegen te gaan praten. Dmv dansen kan je toch veel sneller merken of iemand wat van je wil? Praten is niet nodig. En ach dan is het maar een gladjakker, het is toch puur voor de seks :lol:

:rofl:

Don't talk, just kiss
Oakes schreef:
19-11-2017 00:57
:rofl:

Don't talk, just kiss
;-) Precies.
Pinda86 schreef:
18-11-2017 23:51
Misschien als experiment een paar keer nuchter uitgaan en kijken of dat een factor is.
Dit.

Je zegt dat je nog prima functioneert, maar ik zag wel dat je dingen schreef als
'ik kan nog staan'
'ik gooi misschien een glas om'

Ik ben bang dat je echt meer dronken bent en ook meer dronken toont dan dat je zelf doorhebt.
En dat vinden juist de mannen die jij selecteert op het moment dat je nog wel nuchter genoeg bent, vaak aan afknapper of een risico, zoals Amand al benoemde.

Dus gewoon eens nuchter stappen en dan kijken wat er gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven