Steeds afgewezen voor seks
zaterdag 18 november 2017 om 21:03
Amand, als ik mijn letters niet vetgedrukt had gemaakt hadden mensen misschien al die quotes gezien en gedacht: dit is niet aan mij gericht, dit ga ik niet lezen. En ik wilde juist wel dat dat stukje ook de mensen zou bereiken die zinvol hadden gereageerd op mijn topic
Met een topic van meer dan 100 posts kan ik moeilijk op iedereen gaan reageren.
redbulletje, seks willen en een bereid zijn de prostitutie in te gaan zijn twee verschillende dingen. Het is 2017 en jij zou beter moeten weten. Dat weet je natuurlijk ook wel, maar je wil gewoon even een rare reactie achterlaten.
redbulletje, seks willen en een bereid zijn de prostitutie in te gaan zijn twee verschillende dingen. Het is 2017 en jij zou beter moeten weten. Dat weet je natuurlijk ook wel, maar je wil gewoon even een rare reactie achterlaten.
zaterdag 18 november 2017 om 21:05
Juist omdat het 2017 is en er geen taboe meer ligt op seks voor geld wat mij betreft. Vind het 'n ander verhaal als je verliefd wil worden en daarom seks wil hebben, maar als je in dronken toestand 'n scharrel mee wil kunnen nemen dan zal je standaard toch wel vrij laag liggen. Kun je beter 'n zakenman neuken en er geld aan overhouden.blackbird123 schreef: ↑18-11-2017 21:03Amand, als ik mijn letters niet vetgedrukt had gemaakt hadden mensen misschien al die quotes gezien en gedacht: dit is niet aan mij gericht, dit ga ik niet lezen. En ik wilde juist wel dat dat stukje ook de mensen zou bereiken die zinvol hadden gereageerd op mijn topicMet een topic van meer dan 100 posts kan ik moeilijk op iedereen gaan reageren.
zaterdag 18 november 2017 om 21:08
We hebben 'n match!!
zaterdag 18 november 2017 om 21:10
Is een prima optie. Maar...alleen als je je klanten voor het uitkiezen hebt.redbulletje schreef: ↑18-11-2017 21:05Juist omdat het 2017 is en er geen taboe meer ligt op seks voor geld wat mij betreft. Vind het 'n ander verhaal als je verliefd wil worden en daarom seks wil hebben, maar als je in dronken toestand 'n scharrel mee wil kunnen nemen dan zal je standaard toch wel vrij laag liggen. Kun je beter 'n zakenman neuken en er geld aan overhouden.
Dat zou me enorm tegenstaan aan dat werk, als de lelijke, viezige, stinkende, zeurende mannen zou moeten plezieren.
zaterdag 18 november 2017 om 21:11
Mijn standaard is helemaal niet laag. Als je alles gelezen had zou je weten dat ik in bijna een jaar regelmatig uitgaan maar 7 mannen heb ontmoet waarbij ik iets heb geprobeerd. Dat lijkt me niet veel.redbulletje schreef: ↑18-11-2017 21:05Juist omdat het 2017 is en er geen taboe meer ligt op seks voor geld wat mij betreft. Vind het 'n ander verhaal als je verliefd wil worden en daarom seks wil hebben, maar als je in dronken toestand 'n scharrel mee wil kunnen nemen dan zal je standaard toch wel vrij laag liggen. Kun je beter 'n zakenman neuken en er geld aan overhouden.
En ik wil helemaal niet dat mensen betalen voor seks met mij. Dat is niet gelijkwaardig. Ik wil gewoon een normaal potje neuken met een normale man die respectvol met mij omgaat.
zaterdag 18 november 2017 om 21:12
Ik zie een nieuwe carrière voor je, Redbulletje. Matchmaker.
zaterdag 18 november 2017 om 21:14
Misschien is Blackbird wel zo mooi dat ze met haar schoonheid mannen intimideert.Blondie456 schreef: ↑18-11-2017 21:12Ik denk dat een echte aantrekkelijke en knappe vrouw ongeacht ze dronken is of niet er geen moeite mee heeft om een man aan de haak te slaan. Ze heeft er eerder moeite mee om al die mannen die interesse tonen af te wijzen op een nette manier.
zaterdag 18 november 2017 om 21:14
Maar je probeert ze wel in bezopen toestand op te pikken? Zijn er geen andere gelegenheden buiten kroegen voor je om mannen tegen te komen? Je sportclub of hobby bijv?blackbird123 schreef: ↑18-11-2017 21:11Mijn standaard is helemaal niet laag. Als je alles gelezen had zou je weten dat ik in bijna een jaar regelmatig uitgaan maar 7 mannen heb ontmoet waarbij ik iets heb geprobeerd. Dat lijkt me niet veel.
En ik wil helemaal niet dat mensen betalen voor seks met mij. Dat is niet gelijkwaardig. Ik wil gewoon een normaal potje neuken met een normale man die respectvol met mij omgaat.
zaterdag 18 november 2017 om 21:15
Klinkt idd als 'n goed plan!appelientjex schreef: ↑18-11-2017 21:14Ergens anders heengaan, ietsje minder drinken dan normaal en niet praten maar dansen? Als dat klikt probeer je te zoenen. En daarna ga je met elkaar mee naar huis.
zaterdag 18 november 2017 om 21:34
Jij denkt dus dat het om uiterlijk gaat?Blondie456 schreef: ↑18-11-2017 21:18Bij wat ik zo lees denk ik dat Blackbird zelf vind dat ze zo mooi is en de mannen vinden dus blijkbaar van niet.
Ik heb mezelf echt wel wat meer bescheiden geuit dan jij hier zegt. Als je mijn OP nog even leest zie jij dat ook. Verder krijg ik veel complimetnen van mannen, altijd al gekregen ook. En zat mannen hebben de afgelopen tien jaar interesse in mij getoond. Ik ben schoon, verzorgd, en besteed aandacht aan mijn kleding. Ook ben ik slank en is mijn figuur in verhouding. Dan verwacht ik niet dat mijn uiterlijk het probleem is. Dat bedoelde ik dus.
zaterdag 18 november 2017 om 21:42
Sorry maar wat jij hier schrijft wilt nog steeds niet zeggen dat je echt knap bent. Ik denk ook dat veel mannen als je echt heel mooi bent zelfs in dronken toestand het bed met je willen delen. Niet dat ze dan een serieuze relatie met je willen maar een ONS is toch makkelijk te krijgen.blackbird123 schreef: ↑18-11-2017 21:34Jij denkt dus dat het om uiterlijk gaat?
Ik heb mezelf echt wel wat meer bescheiden geuit dan jij hier zegt. Als je mijn OP nog even leest zie jij dat ook. Verder krijg ik veel complimetnen van mannen, altijd al gekregen ook. En zat mannen hebben de afgelopen tien jaar interesse in mij getoond. Ik ben schoon, verzorgd, en besteed aandacht aan mijn kleding. Ook ben ik slank en is mijn figuur in verhouding. Dan verwacht ik niet dat mijn uiterlijk het probleem is. Dat bedoelde ik dus.
zaterdag 18 november 2017 om 21:43
Afgelopen 10 jaar veel interesse van mannen? Dus je was 14/15 jaar toen je zuipend in de kroeg mannen begon op te pikken? Woot...blackbird123 schreef: ↑18-11-2017 21:34Jij denkt dus dat het om uiterlijk gaat?
zaterdag 18 november 2017 om 21:53
Echt knap? Ook dat heb ik niet gezegd. En mannen kijken echt niet naar hoe knap je gezicht is. Ik heb vaak gehoord dat ik knap ben, maar mocht ik dat niet zijn, dan kunnen mannen ook seks hebben met mij omdat ze mijn lichaam mooi vinden. Gebeurt heel veel hoor.Blondie456 schreef: ↑18-11-2017 21:42Sorry maar wat jij hier schrijft wilt nog steeds niet zeggen dat je echt knap bent. Ik denk ook dat veel mannen als je echt heel mooi bent zelfs in dronken toestand het bed met je willen delen. Niet dat ze dan een serieuze relatie met je willen maar een ONS is toch makkelijk te krijgen.
En ja, dat een ONS niet te krijgen is, dat vind ik dus ook zo raar! Natuurlijk zou ik wel een rare of onaantrekkelijke man aan de haak kunnen slaan, waar ik me niet fijn bij voel, maar ik vind niet zomaar elke man leuk genoeg om seks mee te hebben hoor, er moet wel aantrekkingskracht zijn.
WTF waar zei ik iets over zuipend in de kroeg? Ik heb het over interesse in het algemeen. Helaas begonnen volwassen mannen toen ik 14/15 jaar was interesse in mij te tonen ja, niet altijd gewenst, dat is nu eenmaal de leeftijd waarop dat begint. Jongens ook, tja, die kun je het niet kwalijk nemen. Heb altijd gewoon complimenten gehad van iedereen over mijn uiterlijk. Op de middelbare 1 vriendje gehad waar ik geen seks mee had en 1 fwb. En toen ik de leeftijd kreeg om uit te gaan kreeg ik veel aandacht. Dat was toen ik ongeveer 17 jaar was.
Daar heb ik niks over gehoord, niemand heeft het over een date gehad. Maar het kan wel dat ze me te serieus nemen, zoiets zei mijn beste vriend ook. Kan zijn dat ze het niet vragen omdat ze denken dat ze geen eerlijk antwoord krijgen omdat ik gedronken heb? (dan zijn ze wel heeeel moralistisch bezig, maar goed).Joostisandersgeaard2 schreef: ↑18-11-2017 21:44Willen ze wel een keer afspreken voor een date? Dat ze je te serieus nemen?
Okcupid krijg je ook genoeg aanbod.
Ik hou niet van online dating, niet van Tinder, en denk ik ook niet van Okcupid want volgens mij zitten daar vooral oudere mensen op (correct me if I'm wrong). Maximumleeftijd is voor mij eind 30.
zaterdag 18 november 2017 om 21:54
Dank je Oakes (ook voor je andere reacties)
Dat kan natuurlijk ook nog... Wel apart dat ik dan net 7 van zulke mannen tref, maar het zou kunnen! Het positieve is dan wel dat het niet aan mij of aan mijn gedrag ligtfrancieneke schreef: ↑18-11-2017 21:48De mannen denken vast: "Blackbird is een prachtige vrouw, maar het is al laat en ik wil nu slapen. Bovendien krijg ik 'm niet meer omhoog na al die drank en dat wil ik haar niet aandoen. "
zaterdag 18 november 2017 om 21:55
Sorry maar ik zie vaak zat om me heen hoe in mijn ogen onaantrekkelijke/lelijke vrouwen versierd worden. Het zal hem echt niet in je uiterlijk zitten. Ik zou naar een dansavond gaan ipv naar de kroeg. Lekker dansen en sjansen. Ga naar een hiphop-avond ofzo. Daar komen genoeg geile mannen op af.
Volgensmij is het die mannen nu juist totaal niet duidelijk dat je iets van ze wil. Heb je me ze geflirt, geprobeerd te zoenen??
Volgensmij is het die mannen nu juist totaal niet duidelijk dat je iets van ze wil. Heb je me ze geflirt, geprobeerd te zoenen??
zaterdag 18 november 2017 om 21:57
Blondie456 schreef: ↑18-11-2017 21:18Bij wat ik zo lees denk ik dat Blackbird zelf vind dat ze zo mooi is en de mannen vinden dus blijkbaar van niet.
Wat is dat toch, met vrouwen die andere vrouwen het licht in de ogen niet gunnen?