Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:32
Klopt. Vriendschappelijke chemie leek er wel te zijn. Mijn gesprekken met die mannen waren vaak wel gewoon gezellig en geanimeerd. Ze kochten vaak drankjes voor me ook. Maar vriendschappelijke chemie is anders dan chemie voor one night stands. Vind ik lastig.
Kochten vaak drankjes voor je. Ben je zo'n gratis drankjes bietser?
willem1959 schreef:
18-11-2017 18:19
Komt door die metoo shit.

Voor je het weet heb je als vent een wijf en haar advocaat achter je aan met een verhaal dat je haar gepenetreerd hebt terwijl ze nee zei.

Nee, ik doe er niet meer aan mee. Ik ruk gewoon lekker achter de pc. Mijn rechterhand is mijn beste vriend.
Je had toch een vriendin inmiddels?
blackbird123 schreef:
18-11-2017 22:10
Ok, nou, gedurende de avond probeer ik al een beetje te flirten, maar niet teveel, want ik wil niet overdreven overkomen. Zeker als ik gedronken heb probeer ik wel op te letten dat ik me niet ordinair ga gedragen en de persoon wegjaag met luidruchtig gedrag ofzo. Als denk te merken dat hij mij ook aantrekkelijk vindt dan flirt ik wat meer. De mannen in kwestie kopen vaak wel drankjes voor me (bieden ze zelf aan, ik geef tussendoor ook wel eens een rondje). Ik geef inderdaad extra dikke knuffels maar soms probeer ik ze ook te zoenen, soms eerst door een kus te geven op de wang/nek en dan pas op de mond, of gelijk een kusje op de mond, of ik vraag ze of ze zin hebben of ze nog wat willen gaan drinken. Het hangt wel een beetje van de situatie af natuurlijk, maar dit is wel een beetje waar het op neerkomt. Het is op dat punt ook wel duidelijk dat ik single en meerderjarig ben dus om die reden hoeven ze het ook niet te laten ;) Verder ben ik wel merkbaar dronken maar hoef ik nooit te kotsen, ben ik niet luidruchtig en maak ik geen ruzie.
Het komt nooit verder dan een kusje op de mond en vaak zijn ze al weg voordat het zover is..
Weer die gratis drankjes.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:04
Oja en die mannen geven trouwens nooit een reden voor de afwijzing, ze zeggen altijd iets van; moet morgen vroeg op / ik ga nu echt naar huis, veel plezier / etcetera.
Misschien een te beladen reputatie opgebouwd? Ook mannen passen op voor hun reputatie. Ook een vent die hem overal maar insteekt wordt als weinig kieskeurig beschouwd. En dwingt geen respect meer af, want een slet kan iedereen wel versieren.
Alle reacties Link kopieren
roeleboel schreef:
19-11-2017 03:16
Misschien een te beladen reputatie opgebouwd? Ook mannen passen op voor hun reputatie. Ook een vent die hem overal maar insteekt wordt als weinig kieskeurig beschouwd. En dwingt geen respect meer af, want een slet kan iedereen wel versieren.
Je zult inderdaad wel al een reputatie hebben opgebouwd als de studenten gemeenschap echt zo klein is. Ik zou ook passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hier wat anders aan de hand is.
TO doet zich in dit topic voor alsof ze heel mooi / leuk / aantrekkelijk is.
Als dat zo zou zijn, dan zou ze allang (geile) kerels achter zich aan hebben.

Ik denk dat ze in een ergere staat van beschonkenheid verkeert dan ze denkt.
En misschien moet ze zich meer sexy kleden dan ze nu doet ?
Of zoals anderen zeggen, het gespreksonderwerp richting sex laten gaan en/ of steeds meer aanrakerig worden.
En, wat is er mis met internetdating ? Je moet iemand eerst zien, maar dat kan dan toch, net als in de kroeg ? Als TO op Tinder zou gaan, kan ze gewoon de leuke kerels uit de buurt naar rechts vegen en dan heeft ze dezelfde avond nog een afspraak en dan kan ze hem (en hij haar) 'keuren' net als ze nu in de kroeg doet. Er staan toch veel meer mannen dan vrouwen op, dus keus genoeg. Geen last van slechte reputatie in de studentengemeenschap of waar dan ook. Wat dat betreft leeft TO nog in 1957.

Ik zou zelf zo'n dronken aandachttrekster waar al heel wat lullen in geweest zijn, helemaal niet moeten ook als is ze nog zo'n lekker wijf.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-11-2017 19:24
Dus TO is inmiddels al een dronkelap, een slet en een hoer. We gaan weer lekker, Viva. :nooo:
Ja dat is typisch vivaforum gedrag. Gebeurd heel vaak, snoeihard slutshamen. Lekker veilig achter een toetsenbordje de frustraties van je eigen bekrompen leven afreageren door een ander de les te lezen.
Zou het kunnen zijn dat het juist gebeurt als je niet dat einddoel voor ogen hebt?
Nu heb je drank nodig en ben jij bezig met “ actief” versieren.
Volgens mij moet je juist veel minder je best doen, plezier hebben, minder drinken dus alerter zijn en lekker een beetje dollen met zo’n man en dan weer verder met plezier maken en af en toe oogcontact zoeken.
Zou het niet veel beter lukken omdat zo’n man dan denkt dat hij JOU versierd heeft? ( Egodingetje en dan veel spannender voor die man).
Volgens mij is die spanning juist wat nodig is en dat ontbreekt bij jouw aanpak volgens mij. Heeft een man ook nodig!
TO, ga eens mannen versieren als je niet dronken bent.

Dat is mijn enige tip.
Alle reacties Link kopieren
LeesMee schreef:
18-11-2017 17:20
Een dronken, onduidelijke vrouw lijkt naar seks te hinten bij een vooraf door haar goed gescreende “nette” man.

In welk universum gaat dat tot seks leiden??
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom moet je sowieso dronken zijn om met iemand te kunnen seksen tijdens het uitgaan? Klinkt alsof je jezelf eerst moet drogeren om het te kunnen. Wat speelt er nog meer?

Daarbij, dronken kan je minder goed inschatten of een situatie nog veilig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het aan het kleine kringetje van ons kent ons ligt dat het niet lukt.
De kans op anonieme seks is uitgesloten want iedereen kent elkaar.
Ga eens buiten dit kringetje uit en kijk of dat werkt. Of date online.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Zou sowieso minder drinken in 't openbaar. Je moet je grens met alcohol leren kennen waarop je moet stoppen om niet ordinair of needy over te komen.
Ik vermoed juist dat TO eerder netjes overkomt ipv sloerie-achtig, anders had ze echt elke week vast wel iemand mee...

Kan ook juist die wisselende signalen zijn waardoor een man niet zo goed weet wat hij ermee moet.
En misschien spreekt ze ook wel eens mannen aan die al een vriendin hebben, kan toch ook.
Als jonge twintiger moest ik de mannen van me af slaan die getrouwd waren en net in de kleine jong zaten. Die krijgen thuis geen aandacht meer en zijn wel in voor 'n seksscharrel.
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic omdat het blijkbaar voor vrouwen ook niet zomaar gemakkelijk hoeft te zijn. Ik heb geen tips behalve dat een hotelbar waarschijnlijk meer kansen biedt. Is wel een beetje apart om voor dit doel een kamer te boeken en erop te gokken.
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
19-11-2017 11:03
Grappig topic omdat het blijkbaar voor vrouwen ook niet zomaar gemakkelijk hoeft te zijn. Ik heb geen tips behalve dat een hotelbar waarschijnlijk meer kansen biedt. Is wel een beetje apart om voor dit doel een kamer te boeken en erop te gokken.
Ze hoeft geen kamer te boeken hoor. In willekeurig welk hotel van een grote keten kan ze doordeweeks kiezen uit dozijnen kerels die voor hun werk op pad zijn.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
19-11-2017 11:11
Ze hoeft geen kamer te boeken hoor. In willekeurig welk hotel van een grote keten kan ze doordeweeks kiezen uit dozijnen kerels die voor hun werk op pad zijn.
Haha, succes verzekerd dus?
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
19-11-2017 11:16
Haha, succes verzekerd dus?
Ik twijfel nog hoor, dat wel.

Er is duidelijk iets aan de hand wat ze zelf niet kan benoemen (en wij ook niet), waardoor het deze jonge knappe vrouw 7 keer achter elkaar niet lukt om een beurt te scoren.
Ik herken het dus eigenlijk niet van toen ik nog jong en goddelijk was. Nu heb ik het lef niet eens meer want veel te bewust van mijn minder geworden uiterlijk maar vroegerrrr was het idd geen probleem, ook niet in beschonken toestand.

Lijkt me dan toch de omgeving te zijn. Er zijn altijd mannen die gewoon mee gaan hoe bezopen ook. Misschien is de omgeving te gecontroleerd, dus moet je je jachtgebied verleggen. Je gaat ook niet op konijnen schieten in de woestijn. Of je hebt op de een of andere manier enorme eisen, maar dat lijkt me niet te rijmen met je alcohol promillage (ook vrouwen hebben last van beer goggles).
_Amand schreef:
19-11-2017 11:20
Ik twijfel nog hoor, dat wel.

Er is duidelijk iets aan de hand wat ze zelf niet kan benoemen (en wij ook niet), waardoor het deze jonge knappe vrouw 7 keer achter elkaar niet lukt om een beurt te scoren.
Ik weet het in eens: ze gaat altijd naar de gay bar en heeft het niet door ;)
redbulletje schreef:
19-11-2017 10:27
Als jonge twintiger moest ik de mannen van me af slaan die getrouwd waren en net in de kleine jong zaten. Die krijgen thuis geen aandacht meer en zijn wel in voor 'n seksscharrel.
Dat zijn net de kerels waar ze vanaf hoort te blijven...
strikjemetstippels schreef:
19-11-2017 11:23
Ik weet het in eens: ze gaat altijd naar de gay bar en heeft het niet door ;)
:rofl:

TO leest COCK i.p.v. COC
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
19-11-2017 11:20
Ik twijfel nog hoor, dat wel.

Er is duidelijk iets aan de hand wat ze zelf niet kan benoemen (en wij ook niet), waardoor het deze jonge knappe vrouw 7 keer achter elkaar niet lukt om een beurt te scoren.
Als je met een verborgen camera mee had kunnen kijken had je het wel geweten. Ik heb 2 opties:
Dat ze zich richt op relatie mannen, is immers ook haar ervaring. Onervarenheid met versieren met dit doel.
Toch onbewust iets dat haar tegenhoudt als het puntje bij paaltje komt of teveel nadenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven