stelling: een goede relatie begint met n hevige verliefdheid
vrijdag 12 maart 2010 om 16:54
vrijdag 12 maart 2010 om 17:00
quote:domnaiefmutsje schreef op 12 maart 2010 @ 16:58:
Als iemand je enorm van je stuk afbrengt en too good to be true lijkt. Dan is deze hoogstwaarschijnlijk too good to be true.
Das mijn stelling
Een beetje zoals ze bij Marktplaats schrijven bij de dingen waar je op moet letten: 'Als een advertentie te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het meestal ook zo'.
Dat vind ik altijd zo'n mooie zin.
Als iemand je enorm van je stuk afbrengt en too good to be true lijkt. Dan is deze hoogstwaarschijnlijk too good to be true.
Das mijn stelling
Een beetje zoals ze bij Marktplaats schrijven bij de dingen waar je op moet letten: 'Als een advertentie te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het meestal ook zo'.
Dat vind ik altijd zo'n mooie zin.
vrijdag 12 maart 2010 om 17:01
vrijdag 12 maart 2010 om 17:01
Het feit dat je zelf over relatieS spreekt zou de stelling tegenspreken ; als de eerste relatie immers zo goed was geweest zou je geen relaties erna zijn aangegaan.
Uitgehuwelijkte mensen schijnen in veel gevallen ook van elkaar te gaan houden.
Uitgehuwelijkte mensen schijnen in veel gevallen ook van elkaar te gaan houden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 maart 2010 om 17:03
quote:anjapanja schreef op 12 maart 2010 @ 16:54:
ik kwam deze stelling tegen, wat vinden jullie hiervan?
Mijn relaties zijn altijd met een heftige verliefdheid begonnen, nog nooit een relatie zonder heftige verliefdheid begonnen eigenlijk...
En hoe zijn ze vervolgens geëindigd?
Wuilesman en ondergetekende kenden elkaar overigens geruime tijd voordat de vonk oversloeg.
ik kwam deze stelling tegen, wat vinden jullie hiervan?
Mijn relaties zijn altijd met een heftige verliefdheid begonnen, nog nooit een relatie zonder heftige verliefdheid begonnen eigenlijk...
En hoe zijn ze vervolgens geëindigd?
Wuilesman en ondergetekende kenden elkaar overigens geruime tijd voordat de vonk oversloeg.
Ik ben 2 keer in mijn leven echt hevig verliefd geweest, het heftigst op een volkomen onbereikbare man (en op basis van niks trouwens ook, die verliefdheid) en op een man waarmee ik wel wat had, maar die nooit 100% voor me ging. Op de lieve, goeie mannen word ik niet zo verliefd, maar dat hoeft ook niet om toch iets heel moois te kunnen bouwen.
vrijdag 12 maart 2010 om 17:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 maart 2010 @ 17:01:
Het feit dat je zelf over relatieS spreekt zou de stelling tegenspreken ; als de eerste relatie immers zo goed was geweest zou je geen relaties erna zijn aangegaan.
Uitgehuwelijkte mensen schijnen in veel gevallen ook van elkaar te gaan houden.Helemaal mee eens!
Uitgehuwelijkte mensen schijnen in veel gevallen ook van elkaar te gaan houden.Helemaal mee eens!
vrijdag 12 maart 2010 om 17:08
vrijdag 12 maart 2010 om 17:24