Stommerd?!

15-08-2009 20:41 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dude is wegens een aantal gedragingen niet langer welkom in mijn huis. Onder andere omdat hij zijn nieuwe vriendin geslagen heeft en daar nogal luchtig over deed. Zij deed iets wat hij niet leuk vond en toen heeft ie dr "een potje klappen gegeven". Hij klonk alsof hij het de normaalste zaak ter wereld vond. Ze heeft me laatst gebeld omdat ze twijfels had, ik heb haar toen verteld wat hij in de relatie met mij allemaal gedaan heeft. Ze zou er over nadenken zei ze. Het is toch gebeurd dus...

Maar dat terzijde, toen ik hem dat zo luchtig hoorde zeggen knapte er iets bij mij, ik heb hem medegedeeld dat hij niet langer wekom was in mijn huis en dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben (nou ja, naast het contact over de kinderen dan...).

Komt ie net met een fiets aankakken. Die van mij is gejat namelijk, grrrr. Hij kwam me vrolijk vertellen dat ie die fiets voor me had meegenomen en dat ik m mocht hebben als ik dat wilde. Het was een mooie fiets, dat zeker! Ik heb 'm geweigerd, met de boodschap dat ik die fiets niet aan ging nemen van iemand die niet eens welkom is in mijn huis. En dat als ik m aannam hij dan zou kunnen denken dat ik wel weer bijdraai.

Wat ik dus niet ga doen.

Nu vond een goede kennis, sprak ik op msn, dat ik een stommerd was, dat ik die fiets niet aannam. Volgens haar had ik m net zo goed aan kunnen nemen en m dan alsnog niet binnenlaten. Ik vond dat niet bepaald integer en nogal....hebberig.... Ik ben niet omkoopbaar dank u. Zij vond dat ik belachelijk principieel aan het doen was. Tja...dat doe ik wel vaker

Wat hadden jullie gedaan?

Had jij die fiets aangenomen?

Totaal aantal stemmen: 148

Ja, absoluut (2%)
Waarschijnlijk wel (3%)
Waarschijnlijk niet (9%)
Neen! (85%)
Neen, dat niet eens Winx!
Tsss Minny.... je was in m'n achting gedaald als je de fiets had aangenomen!

Als je wilt kom ik morgen een fiets brengen!
Tsssss, nah maar goed dat je 'm niet aangenomen hebt dan.

Hebbie niets aan.

Niet aan dude, niet aan fiets.
Ik had absoluut nee gezegd en hem verteld dat ie hem overdwars in een plek mocht stoppen waar de zon niet schijnt.
Ah lief Floor

Maar ik denk dat ik via marktplaats wel een fiets kan vinden, heb net geboden dus wie weet.
Min, serieus.... ik heb een fiets voor je! Kwestie van banden plakken en dat kan ik ook nog wel ff aan 'Hubbie' (haha) vragen....
Ik ben heel slecht in dingen aannemen, vooral van mensen die ik niet irl ken....zullen we anders ruilen met iets? Oh, dat was een ander topic trouwens

Wat heb je nodig?
(kom je ff Proosten, Floor?)
ja, ik probeer nu ff op proost te komen. Als je wilt komen man en ik morgen ff een fiets (met lekke band) brengen!
laat ie het lekker bekijken met die fiets, iets met vinger en hand he

ben toch wel benieuwd waarom er mensen zijn die de fiets wel aan zouden nemen

oh en Min, gewoon die fiets aannemen van Floor, volgens mij biedt ze het niet aan als ze er niet achter staat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Minny je hebt goed gehandeld.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:rosanna08 schreef op 15 augustus 2009 @ 21:32:

laat ie het lekker bekijken met die fiets, iets met vinger en hand he

ben toch wel benieuwd waarom er mensen zijn die de fiets wel aan zouden nemen

oh en Min, gewoon die fiets aannemen van Floor, volgens mij biedt ze het niet aan als ze er niet achter staatPrecies... Ik kom de fiets zo brengen, kleine moeite, je woont in de buurt. Ik haat fietsen, dus het is geen enkel gemis!
Ik heb ook op neen! gestemd. Goed gedaan Minny.

Had misschien hooguit het zadel aangenomen en dan gevraagd hoe de fiets nu fietste...

Maar even serieus, aan die kerel heb je niets, het is een eikel naar vrouwen toe en dit probeert hij te compenseren met materiele dingen. Echt een loser dus. Heel goed dat je die fiets, ookal heb je er een nodig, niet van hem hebt aangenomen.
Goed gedaan Minny meis!
Ja, dat vind ik echt.
Echt niet! Ben ook strikt als jij. Sterker nog, ik regel zelf een fiets, dank u!

En Minny, zie je wel. Het lag dus niet aan jou dat hij zijn vriendin het einde vond. Ook haar behandelt hij shit.
I am Spaaartaaacus.
Ik krijg morgen een fiets van Floor
quote:Sam1973 schreef op 15 augustus 2009 @ 21:54:

Echt niet! Ben ook strikt als jij. Sterker nog, ik regel zelf een fiets, dank u!

En Minny, zie je wel. Het lag dus niet aan jou dat hij zijn vriendin het einde vond. Ook haar behandelt hij shit.Ja idd, denk dat ie gewoon niet in staat is om van iemand te houden...
Ik heb nee gestemd. Al is dat makkelijk praten. Jij hebt iets nodig, hebt geen geld om dat zo even te kopen. En daar staat dan iemand met dat wat je nodig hebt.

Knap van je om zo bij je principes te blijven!
Toch veel leuker om dingen van mensen te krijgen omdat ze het je onvoorwaardelijk gunnen?
Ik had het ook niet gedaan. Sterker nog: toen ex mij, nadat het uit was, vanalles toe ging sturen (maar nee, helemaal niet om om te kopen, dat ik dat durfde te denken) heb ik alles van waarde teruggestuurd. Hoewel ik daar toen even over na heb moeten denken (want: buitenland, pakketjes, is hij de porto wel waard enzo), ben ik blij dat ik het toch niet gehouden heb.

Dat was dus ook principieel nee.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Heel goed Minny!!!!
Overigens stommerd: ja. Hij ja. En da's, zoals ik uit jouw verhalen begrijp, een ernstig understatement.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Tssss... tuurlijk neem je zoiets niet aan. Dat ziet ie enkel en alleen als een opening. Staat ie morgen met een halfje wit aan de deur of een doos eieren..

Wat ik wel overwogen zou hebben: zadel er af draaien 'die wil ik wel!', hem op laten stappen met een '...and now scram' er achteraan....
Known to cause insanity in laboratory mice
Dat halfje wit zal dan eerder in zijn neus zitten

Of bedoelde je brood?

quote:Lys schreef op 16 augustus 2009 @ 00:06:

Wat ik wel overwogen zou hebben: zadel er af draaien 'die wil ik wel!', hem op laten stappen met een '...and now scram' er achteraan....

Prachtig!

Nee minny geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken die fiets aan te nemen. Tssssssk je hebt zijn hulp toch helemaal nérgens voor nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven