Stommerd?!

15-08-2009 20:41 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dude is wegens een aantal gedragingen niet langer welkom in mijn huis. Onder andere omdat hij zijn nieuwe vriendin geslagen heeft en daar nogal luchtig over deed. Zij deed iets wat hij niet leuk vond en toen heeft ie dr "een potje klappen gegeven". Hij klonk alsof hij het de normaalste zaak ter wereld vond. Ze heeft me laatst gebeld omdat ze twijfels had, ik heb haar toen verteld wat hij in de relatie met mij allemaal gedaan heeft. Ze zou er over nadenken zei ze. Het is toch gebeurd dus...

Maar dat terzijde, toen ik hem dat zo luchtig hoorde zeggen knapte er iets bij mij, ik heb hem medegedeeld dat hij niet langer wekom was in mijn huis en dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben (nou ja, naast het contact over de kinderen dan...).

Komt ie net met een fiets aankakken. Die van mij is gejat namelijk, grrrr. Hij kwam me vrolijk vertellen dat ie die fiets voor me had meegenomen en dat ik m mocht hebben als ik dat wilde. Het was een mooie fiets, dat zeker! Ik heb 'm geweigerd, met de boodschap dat ik die fiets niet aan ging nemen van iemand die niet eens welkom is in mijn huis. En dat als ik m aannam hij dan zou kunnen denken dat ik wel weer bijdraai.

Wat ik dus niet ga doen.

Nu vond een goede kennis, sprak ik op msn, dat ik een stommerd was, dat ik die fiets niet aannam. Volgens haar had ik m net zo goed aan kunnen nemen en m dan alsnog niet binnenlaten. Ik vond dat niet bepaald integer en nogal....hebberig.... Ik ben niet omkoopbaar dank u. Zij vond dat ik belachelijk principieel aan het doen was. Tja...dat doe ik wel vaker

Wat hadden jullie gedaan?

Had jij die fiets aangenomen?

Totaal aantal stemmen: 148

Ja, absoluut (2%)
Waarschijnlijk wel (3%)
Waarschijnlijk niet (9%)
Neen! (85%)
I,m proud off you minny....

hier jaaaaaaaren geleden hetzelfde dilemma,ex is junk,verknaakt mn halve inboedel en komt aan de deur met heerlijke tv voor op mn slaapkamer,nou,de verleiding was groot hoor........

Wat bleek,de politie zat hem achter zn hielen en hij moest dat ding kwijt,ben blij dat ik toen te trots was om m aan te nemen,zelfs na jaren met een crimineel geleefd te hebben was ik toch mn normen en waarden niet kwijt,heerlijk gevoel geeft dat...

Want hoe makkelijk is het niet zoiets aan te nemen,

dus minny for you
Nee, het zou ook mijn eer te na zijn hoor, om die fiets aan te pakken... ik geef je groot gelijk.

Laat die engerd zich eens lekker om zijn vriendin en zijn huidige relatie bekommeren in plaats van proberen weer vriendjes met jou te worden...
Hij heeft niks van zich laten horen vannacht...denk dat de boodschap wel aangekomen is.

Echter...resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...

Hij zal wel flink op zijn neus kijken als ik straks een fiets heb!
Ik heb een fiets

En Floor is leuk

Was wel bizar zenuwachtig, ikke dus, want ik ben zooo slecht in dingen aannemen van mensen... Maar ben er wel superblij mee!
Veel plezier met je fiets, Minny. En lekker doorgaan met oefenen in dingen aannemen van mensen (mensen min Dude dan, he ) dan went het wel!
Floor is lief!!! voor Floor!

voor Minny, omdat ik het me kan voorstellen!
Ja, dat vind ik echt.
Ik had hem wel aangenomen en hem er vervolgens idd niet ingelaten.

Van iemand die je niet goed heeft behandeld mag je best even profiteren, levert ie tenminste nog IETS goeds op.

Maar goed ik heb denk ik geen principes haha
Minny is ook leuk!

En ze heeft 2 prachtige prinsessen!

En ik was ook nerveus, reed gofferdegoffer zo een bussluis in (moest van de TomTom), terwijl ik 'r aan de telefoon had.

Enne Min..... Een gegeven fiets niet in de bek kijken hè?

Tis een ouwetje met gebreken, maar als je 'm zat bent laat je 'm gewoon weer jatten!
Wat lief van je floor!!! Leuk!
Ghe, was het zo eng om mij te ontmoeten Floor? En niemand jat deze fiets hoor, anders ga ik bijten!

@Isabon: Ja, zo zei mijn kennis dat ook ongeveer.
Vandaag kwam ie aanzetten met een fiets, voor Midi.

Dus als iemand een fiets nodig heeft, maak dan ruzie met Dude, voor je het weet wordt er eentje thuisbezorg
Pffff....blij dat ik de fiets niet heb aangenomen...

Dude kwam vandaag de kinderen terugbrengen, hij had ze een paar uurtjes voordat Mini terug gaat. Ik zeg nog bij de deur dat ik hem niet in mijn huis wilde. Duwt hij me doodleuk opzij en stapt zo naar binnen. Het heeft me een half uur gekost om m mijn huis weer uit te krijgen, hij verrekte het doodleuk. Want hij had me nodig, hij voelde zich rot, hij wilde praten, hij wilde even blijven zitten, hij...hij...hij... Allemaal hij.

Ik heb m gemeld dat voortaan iemand anders maar de kinderen teurgbrengt, dit gebeurt niet meer

....wat wil ik graag verhuizen...
Wat een lul. Nee, zou 'm niet hebben aangenomen, goed gehandeld Minski.

Maarre, wat ik wel wil weten: heeft die vriendin aangifte gedaan? Is ze bij 'm weg? Dit lijkt me het type dat niet gaat veranderen en hij is al veroordeeld, dit lijkt me een prima aanleiding om 'm nog eens harder te laten aanpakken door der polizei.

Klootzak!
Volgens mij is hij compleet aan het doordraaien. Laatst ben ik al een nachtje gaan logeren, bij ons aller Cour , omdat hij op oorlogspad was.... Nu heb ik m hysterisch huilend in mijn tuin achtergelaten terwijl ik naar binnen rende en de deur op slot deed. Uiteindelijk is hij maar vertrokken...

Nee, dit gaat bergafwaarts en ik vrees dat we een grote knal krijgen voordat het allemaal eindelijk eens afgelopen is.

Het is al twee jaar over...
Super sterk van je!

Goed dat je zo vast houdt aan je principes. En weet je wat, nu heb je hem alleen maar overdonderd en kan hij alleen nog maar respect voor je hebben. Het feit dat hij al met die fiets bij je aankwam (waarvan ie wist dat jij die nodig had), had ie al gedacht, ik praat haar even om. Nou mooi niet dus.

Go girly!
Dit klinkt heel eng Min. Ik weet dat jij niet bang bent uitgevallen, maar zijn frustraties groeien met de dag (zoals je aangeeft). Kun je een contactverbod regelen? Kun je zijn vriendin te spreken krijgen en zeggen dat ze aangifte moet doen? Want die frustratie kan hij niet op jou botvieren....dus moet wellicht vriendin het ontgelden, in een dronken bui kerels in de kroeg of erger......mensen op straat met een keukenmes.
Het blijkt over te zijn met expert, als ik het goed heb begrepen. Maar dat is al vaker het geval geweest...

Hij is zijn kamer uitgezet en momenteel is hij dakloos volgens mij. Dat betekent dat hij nergens heen kan en steeds wanhopiger wordt. Zijn nieuwe verhaal is dat hij ziek is en allerlei onderzoeken heeft gehad in het ziekenhuis. Iets met zijn lever of zo. Aan de ene kant geloof ik er niks van, aan de andere kant zou dat met al zijn gezuip nog best goed kunnen ook....
Nou...er is dus ingebroken... Precies in die 2 uur en 3 kwartier dat ik Mini wegbracht, Midi was mee, is er ingebroken. De tv, 2 laptops en de dvd-speler is weg. Ik weet vrijwel zeker dat Dude het heeft gedaan... Hij was de enige die wist dat ik weg was, klaarlichte dag ook nog, in die korte tijd. Hij heeft al eerder ingebroken toen ik thuis was en een tijd terug heeft hij mijn sleutels gejat (ik heb de sloten verwisseld). Bovendien heeft ie al vaker gedreigd precies die spullen mee te nemen... Maar ja, nu nog bewijzen he?

Ik wil hier zo graag weg....
Hier een meelezer.

Ik heb geen tips voor je (helaas), maar wil je wel een welgemeende geven!

Wat een klootzak zeg, die ex van je!

Heb je de politie al gebeld?
Minny,

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar is het voor jou geen mogelijkheid,om ergens verder weg,zeg 200km verderop te solliciteren en je in te schrijven bij een woningbouw?
Ik heb aangifte gedaan en ben momenteel druk bezig met op alle mogelijke manieren een andere woning te krijgen. Zal wel veel kleiner zijn dan hier, maar dat moet dan maar. Alles beter dan me zo onveilig voelen... 200 km verderop is, helaas !, geen optie, wegens kinderen en werk. Maar oh wat zou ik dat graag willen...

(Ik heb op Overige een topic geopend trouwens )
Wat een kutzooi.... arme Minny...

Zo fuck, ik gun je een ander plek, een nieuw iets voor jou, je gezin, zonder die engerd...

Fuckerdefuck wat kut.

sterkte.
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven