String, deel bil boven spijkerbroek uit
zondag 26 augustus 2018 om 17:44
Mijn vriendin draagt geen riemen. Op mijn vraag waarom ze dat niet doet geeft ze aan dat ze dit iets voor potten vindt??
Ik vind het niet okay dat haar string en deel billen te zien zijn.
Zij geeft aan dat dit ook niet de bedoeling is en ze daarom een helmpje draagt maar ja dat helpt niet altijd... Vandaag al paar keer in het openbaar haar string gezien.
Wat vinden jullie? Wat zegt dit over haar? Is het mode ofzo?
Ik vind het niet okay dat haar string en deel billen te zien zijn.
Zij geeft aan dat dit ook niet de bedoeling is en ze daarom een helmpje draagt maar ja dat helpt niet altijd... Vandaag al paar keer in het openbaar haar string gezien.
Wat vinden jullie? Wat zegt dit over haar? Is het mode ofzo?
zondag 26 augustus 2018 om 22:21
Ik vind dat jij een jaloerse hork bent. Wat is het probleem? Dat andere mannen er geil van zouden kunnen worden?
Als ik je vriendin was zou ik gaan rennen want dit belooft niet veel goeds voor de toekomst. Jij kan haar niet verbieden bepaalde dingen te doen of te dragen.
Oja, en een helmpje dragen zal inderdaad niet helpen tegen een bouwvakkersdecolettee….
Als ik je vriendin was zou ik gaan rennen want dit belooft niet veel goeds voor de toekomst. Jij kan haar niet verbieden bepaalde dingen te doen of te dragen.
Oja, en een helmpje dragen zal inderdaad niet helpen tegen een bouwvakkersdecolettee….
zondag 26 augustus 2018 om 22:29
Ja precies. Al trekt ze die string over haar oren omhoog en loopt ze er de Marathon van Rotterdam mee. Moet zij lekker zelf weten.MisaMi schreef: ↑26-08-2018 22:21Ik vind dat jij een jaloerse hork bent. Wat is het probleem? Dat andere mannen er geil van zouden kunnen worden?
Mijn mening is gestippeld.
zondag 26 augustus 2018 om 22:34
Ik vind anders meiden die er zo bij lopen in het openbaar er nogal hoerig uit zien, net als die bloesjes waar haar tieten zowat uitrollen. Prima in de privesfeer, meestal vindt man of vriend dat nog leuk ook. Maar openbaar, nou nee.
Wat is een helmpje ? Op een brommer / scooter hoeft dat toch niet meer ?
Wat is een helmpje ? Op een brommer / scooter hoeft dat toch niet meer ?