SV wil nu kijken of er een relatie inzit, maar wat wil ik?

27-07-2009 16:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou meiden ƒº heb ook een ¡¥ dingetje¡¦ waar ik jullie advies wel goed bij kan gebruiken....

3 jaar geleden via internet een leuke vent ontmoet, het klikte enorm. Doordat ik net uit een scheiding kwam en hij nog niet zolang weduwnaar was, waren we beiden nog niet toe aan een nieuwe relatie, maar wilden het ¡¥ lekkere¡¦ ook niet missen.

Gevolg: een heftige seksrelatie waarbij gevoel wel zeker aanwezig was bij beide partijen...

Na ruim een jaar elkaar gemiddeld 1x per week te hebben ontmoet (bij mij thuis, nooit daarbuiten) gaf ik ruiterlijk toe verliefd op hem te zijn en HOERA! Hij was het ook op mij, maar kon zich nog niet helemaal emotioneel geven doordat zijn overleden vrouw nog in zijn gedachten was.

Erg jammer voor mij op dat moment. Op dat moment besloot ik ook om te verhuizen naar een plaats zo¡¦n 35 kilometer verderop en heb meteen maar een streep onder die verhouding geplaatst.

Hij moest me helemaal maar nemen of niet....

Af en toe hadden we nog wel email contact, maar tot een ontmoeting kwam het niet meer, ik hield voet bij stuk, want ik KON niet meer een seksrelatie met hem aan, zo verkikkerd was ik op hem geworden :-S.

Woon nu ongeveer 2 jaar in mijn nieuwe woonplaats en vorig jaar is hij op bezoek geweest...gevolg: elkaar weer een paar keer gezien en nog was meneer niet toe aan een ¡¥ relatie¡¦. Wel was er de verandering dat we buiten de deur wat zijn gaan drinken en niet meer enkel elkaar ontmoetten tussen mijn 4 muren.

Dus ik dacht: EN NU GAAN WE DE GOEDE KANT OP.

Maar plots werd het meneer weer allemaal te benauwd en wilde geen relatie. Dus ik weer een streep eronder en doorgegaan. Let wel: Hij is daar altijd heel eerlijk in geweest hoor wanneer we spraken over gevoel voor elkaar. Ik was eerder klaar voor een relatie dan hij.... dat kan.

Sinds een klein half jaar heb ik een leuke vriend. We hebben het leuk, ondanks de vele ruzietjes (onze karakters botsen heel erg), maar weten ook dat dit leuk is voor het moment en dat een toekomst moeilijk gaat worden omdat we zoveel verschillen en hij nog niet door zijn scheiding heen is....

Nu komt mijn dilemma:

Vorige week een mailtje gekregen van mijn voormalige seksrelatie, dat ie me mist en serieus wil kijken na een ontmoeting ofdat er toch meer muziek in ¡¥ ons¡¦ zit.... kortom: hij staat waarschijnlijk niet onwelwillend tegenover een relatie met mij wanneer de vonk zoals deze er altijd is geweest, nog is... Dat waren zijn letterlijke woorden en zo heeft hij ze nog nooit naar mij toe geuit.

Ik weet wel zeker dat die vonk er nog is, alhoewel we elkaar nu 9 maanden niet gezien hebben oid...

WAT TE DOEN?

Evengoed ontmoeten en kijken of er wat is? (dan moet ik natuurlijk mijn huidige relatie vaarwel zeggen, kan niet op date gaan met een liefje ¡¥ thuis¡¦ )

Hem laten barsten??

Kan SV, relatie worden in dit geval?

Ik weet het gewoon allemaal niet meer en ben als de dood om weer op mijn bek te gaan, alhoewel het nu wel anders is.... hij zegt nu ronduit: we gaan wat dingen bedenken om te ondernemen en kijken wat er gebeuren gaat....

Meiden... wat vinden jullie?
Wauw! Dat is wel heel dapper en definitief :-)

heel stoerr
Mijn mening: ze zijn het allebei niet.

Maar toch sterkte met het verloop ervan.
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen...

Kier + ex-SV?

Kier + huidige lief?

Kier?
Hey GrandCru

Kier en ex-SV is een gesloten boek. Streep onder gezet.

Kier en huidige lief: Doen gezellige dingen samen als een setje en leven bij de dag :-)

Vanwaar die interesse? Zit je in een zelfde soort schuitje?
quote:Kier schreef op 27 juli 2009 @ 16:21:

Sinds een klein half jaar heb ik een leuke vriend. We hebben het leuk, ondanks de vele ruzietjes (onze karakters botsen heel erg), maar weten ook dat dit leuk is voor het moment en dat een toekomst moeilijk gaat worden omdat we zoveel verschillen en hij nog niet door zijn scheiding heen is....

Lijkt me 'n goed moment om een eind aan deze relatie te kunnen maken. Als je toch zo met elkaar botst en er geen toekomst in zit, waarom dat dan nog langer aanhouden?

En dan kun je ondertussen proberen te ontdekken of er meer zit in die SV. Is dat niet zo is er nog niets aan de hand, want je hebt er niets wat de moeite echt waard was voor op hoeven geven.
@Elninjoo Alhoewel karakters vaak botsen, vinden we elkaar wel heel leuk en proberen we er doorheen te komen, omdat we allebei inzien dat een toekomst lastig kan worden, wil dat niet zeggen dat we het bijltje erbij neer willen gooien meteen.

'PLUK DE DAG' is ons motto.

Dat met die SV, te laat om dat te gaan ontdekken, want ik heb er wat weken geleden een streep ondergezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven