Te afwachtend?

23-09-2011 22:41 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Soms zeggen zij dat je soep moet eten als hij nog warm is.

De afgelopen tijd ontmoette ik een meiske, en alles ging goed. Er werd met kusjes gesproeid.

Op gegeven had ik het druk met school. Ik liet haar weten even niet te kunnen. Twee dagen later was alles veranderd. Het wordt kusjes werd liefs. Wat heb ik hier fout gedaan? Had ik snel moeten happen? Dames, ik weet het niet. Vertel me aub wat ik fout heb gedaan. En hoe kan ik het volgende keer beter aanpakken?

Aun serieuze reakties.
Haha met kusjes gesproeid?
Als een gesprek flot loopt, dan volgt na iedere zin een kusje.
quote:sjong schreef op 23 september 2011 @ 22:41:

Het wordt

Aun serieuze reakties.Het wordt,Aun?
quote:sjong schreef op 23 september 2011 @ 22:57:

Als een gesprek flot loopt, dan volgt na iedere zin een kusje.Even voor de minder flotte mensen onder ons: Je hebt het over msn, whatsapp, sms?
En jullie zijn hoe jong precies?
Ik word oud geloof ik.
quote:helene31 schreef op 23 september 2011 @ 23:11:

Ik word oud geloof ik.Dat was wel de bedoeling, toch?
quote:Veronicas schreef op 23 september 2011 @ 23:12:

[...]

Dat was wel de bedoeling, toch?

Gelukkig wel.

Anders gezegd, ik voel een generatiekloof.
Ontopic nog even.

Praat je ook zo tegen haar, sjonnie? Geen vrouw wordt warm van een man met dit soort kinderlijk taalgebruik. Kusjes sproeien, meiske....
Helene31; ik ben 25 en voel ook een generatiekloof!!! En ik what's app enzo, maar echt niet dat ik met kusjes sproei...
Kusjes sproeien???

Yuk, ben je zo'n natte zoenerT?

Dan snap ik dat de kusjes groetjes werden, das zo vies!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 23 september 2011 @ 23:31:

Kusjes sproeien???

Dan snap ik dat de kusjes groetjes werden, das zo vies!Inderdaad.
quote:Summerdance schreef op 23 september 2011 @ 23:31:

Kusjes sproeien???

Dan snap ik dat de kusjes groetjes werden, das zo vies!

Ik begrijp wel dat dit kinderachtig of grappig overkomt, maar mijn bedoeling was om iets anders te beschrijven. Het is een enkele dagen, tijdens mijn stilte overgegaan.

Even een andere vraag:

Als je met een jongen aan het daten bent, zou je het erg vinden omdat hij een paar dag stil is, overigens met een geldige reden?
.......
anoniem_132022 wijzigde dit bericht op 23-09-2011 23:57
Reden: niets
% gewijzigd
quote:InyMiny schreef op 23 september 2011 @ 23:30:

Helene31; ik ben 25 en voel ook een generatiekloof!!! En ik what's app enzo, maar echt niet dat ik met kusjes sproei...

Wij zijn allebei Twintigers, maar ik wil niet dat zij iets hier van afleidt.

Volwassen ben ik wel en zij ook trouwens!
Een dyslectische Vlaming?

A wild guess... Zij denkt dat jouw verklaring van "druk zijn met school" een leugen/smoesje was, omdat je haar gewoon niet zo leuk vond. Nu houdt ze het dus afstandelijker om geen blauwtje te hoeven lopen / niet voor lul te staan. Einde. Zo moeilijk is het niet...
quote:sjong schreef op 23 september 2011 @ 23:53:

[...]

Als je met een jongen aan het daten bent, zou je het erg vinden omdat hij een paar dag stil is, overigens met een geldige reden?

De één zal dat wel erg vinden, de ander niet.

Waarom stel je die vragen trouwens niet aan je vriendin in plaats van hier op het forum? Zij is de enige die je de juiste antwoorden kan geven, wij kunnen hooguit raden.
quote:Friia schreef op 23 september 2011 @ 23:57:

Een dyslectische Vlaming?

A wild guess... Zij denkt dat jouw verklaring van "druk zijn met school" een leugen/smoesje was, omdat je haar gewoon niet zo leuk vond. Nu houdt ze het dus afstandelijker om geen blauwtje te hoeven lopen / niet voor lul te staan. Einde. Zo moeilijk is het niet...Dat kan, maar ik liet haar ondertussen weten dat ik wel tijd over had en wanneer. Het zal me wel sieren om haar een te vragen waarom zij van mening veranderd.
quote:Veronicas schreef op 23 september 2011 @ 23:59:

[...]

De één zal dat wel erg vinden, de ander niet.

Waarom stel je die vragen trouwens niet aan je vriendin in plaats van hier op het forum? Zij is de enige die je de juiste antwoorden kan geven, wij kunnen hooguit raden.

Je hebt gelijk. Ik zal het doen.

Toen ik het bericht las, werd ik zio teleurgesteld, dat ik de oorzaak aan mijzelf zocht.

De tweede vraag was:

Wat is een goede techniek bij het daten?

Snel happen of afwachten?
Kan niet qouten (viva app) maar je komt niet volwassen over
quote:sjong schreef op 24 september 2011 @ 00:04:

[...]Wat is een goede techniek bij het daten?

Snel happen of afwachten?

'n Goede techniek bij het daten is daadwerkelijk luisteren naar wat de ander zegt te willen. En zelf ook duidelijk zeggen wat je wil.

Je kunt wel hopen op die soulmate die vanaf het eerste contact automagisch aanvoelt wat jij wil, maar dan loop je vooral kans op veel hartzeer en misverstanden.

Vul niet voor de ander in wat jij denkt dat die ander misschien wel zal willen, de kans is ontzettend groot dat je er naast zit. Al je goede bedoelingen ten spijt. Als iets onduidelijk is, vráág het dan.

Snel happen of afwachten? Vraag het aan je date. Vindt die het leuk om voorzichtig door te msn-en, sms-en, mailen, bellen elkaar wat beter te leren kennen (afwachten) of wil die graag wat afspreken (sneller happen)? Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik denk dat zij geen idee heeft waar jij het over hebt, ze denkt dat je maf geworden bent en heeft de benen genomen.
Ik zie het probleem niet. Wat is er mis met liefs?
Hallooooooo Bianca, kom er maar in, ik voel een poetisch moment

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven