Te afwachtend?

23-09-2011 22:41 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Soms zeggen zij dat je soep moet eten als hij nog warm is.

De afgelopen tijd ontmoette ik een meiske, en alles ging goed. Er werd met kusjes gesproeid.

Op gegeven had ik het druk met school. Ik liet haar weten even niet te kunnen. Twee dagen later was alles veranderd. Het wordt kusjes werd liefs. Wat heb ik hier fout gedaan? Had ik snel moeten happen? Dames, ik weet het niet. Vertel me aub wat ik fout heb gedaan. En hoe kan ik het volgende keer beter aanpakken?

Aun serieuze reakties.
Ik denk dat ze heel hard gaat lachen als je vraagt waarom ze nu liefs schrijft ipv kusje. Buig het om ipv zo moeilijk te denken, verover haar.
quote:sjong schreef op 23 september 2011 @ 23:53:

[...]

Als je met een jongen aan het daten bent, zou je het erg vinden omdat hij een paar dag stil is, overigens met een geldige reden?Mensen zijn altijd druk, druk, druk, vinden ze zelf. Maar eerlijk gezegd: tijdens het poepen kun je nog een smsje typen en daar maak je ook tijd voor op drukke dagen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Summerdance schreef op 23 september 2011 @ 23:31:

Kusjes sproeien???

Yuk, ben je zo'n natte zoenerT?

Dan snap ik dat de kusjes groetjes werden, das zo vies!

TO, hoe oud ben jij eigenlijk?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Het zal wel aan mij liggen maar begrijp jij haar wel goed?? Kusjes zet ik bijna achter elk berichtje maar liefs zeg ik alleen tegen iemand waar ik om geef! Ik vind van onpersoonlijke kusjes naar liefs een stap in de goede richting!?
quote:sjong schreef op 23 september 2011 @ 23:53:

Even een andere vraag:

Als je met een jongen aan het daten bent, zou je het erg vinden omdat hij een paar dag stil is, overigens met een geldige reden?

Dat zou ik eigenlijk niet meer dan normaal vinden

Sterker nog daar hoeft hij niet eens een reden voor te hebben

Waarom zou je in godsnaam elke dag contact hebben?

Ik heb nu net een soort van nieuwe liefde maar er gaan echt wel dagen voorbij dat we elkaar niet spreken.

Ik zou er bloed nerveus van worden als hij elke dag in mijn nek liep te hijgen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:meds schreef op 24 september 2011 @ 01:24:

Hallooooooo Bianca, kom er maar in, ik voel een poetisch momentnatuurlijk niet te geloven nu ga je hier verder met kritiek.laat iedereen in zijn waarde .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven