te lang?
vrijdag 23 augustus 2013 om 19:57
Hai, ik ben gloedjenieuw hier, maar een vraagje voor eveneens lange meiden. Ik ben 1.86 cm en heb het idee dat mannen dat dit als "bedreigend" zien oftwel heel lastig om weer een leuke relatie op te bouwen...ik denk dat ik er wel redelijk uitzie, make-up e.d. Maar wordt er zo onzeker van....hoewel Doutzen ook groot is😉 iemand tips?
vrijdag 23 augustus 2013 om 21:39
Ik ben 1,84 en m'n vriend is 1,87. Ik hoef maar diep in te ademen of ik ben groter. En toch zou ik geen cm korter willen zijn. Hij vind me prachtig, houdt niet van kleine vrouwtjes zegtie Dat soort mannen zijn er veel, ik heb 't vaak gehoord inmiddels. Wees trots op je lange genen en als je het echt een deal breaker vindt, laat je kleine mannen toch links liggen? Hoofd omhoog, schouders recht en work it! Ik word zelf zo blij als ik andere lange vrouwen zie trouwens, wil ze bijna groeten haha! Zo van 'hé jij ook lang? Wat tof!'
vrijdag 23 augustus 2013 om 23:04
Ik ben zelf ook 1,86 en heb er geen moeite mee. Heel veel mensen zeggen juist dat ze het mooi vinden en het is vaak aanleiding voor een praatje (de geijkte "zo, hoe lang ben jij"?). Mijn moeder heeft me van kleins af aan geleerd rechtop te lopen, want je lijkt alleen maar langer en slungeliger als je schaamt voor je lengte en met gebogen schouders loopt. Mijn vriend is een paar centimeter kleiner en als ik hakken aanheb (ben ik dol op), steek ik aardig boven hem uit. Hij vindt dat alleen maar leuk! Je lengte doet er echt niet zoveel toe, je houding en uitstraling zijn 100x belangrijker. Accepteer dat je lang bent en straal dat ook uit! Succes verzekerd!

zaterdag 24 augustus 2013 om 09:42
Ik ben 1,80 maar ik ben een beetje raar in proportie, mijn benen zijn heel lang maar mijn bovenblijf is kort, ben ook slank.
Eerste wat mensen opvalt zijn mijn benen
Vroeger vond ik dat vervelend, nu kan ik het zelf ook wel waarderen.
En er zijn indd mannen die niet graag hebben dat een vrouw langer is, nou en! Die mannen zijn niks voor jou dat is duidelijk.
Mijn man is even groot dus als ik hakken aan heb ven ik groter, maar hij vind het alleen maar mooi
Omarm je lengte, er zijn mannen genoeg die dat wel mooi vinden!
Eerste wat mensen opvalt zijn mijn benen
Vroeger vond ik dat vervelend, nu kan ik het zelf ook wel waarderen.
En er zijn indd mannen die niet graag hebben dat een vrouw langer is, nou en! Die mannen zijn niks voor jou dat is duidelijk.
Mijn man is even groot dus als ik hakken aan heb ven ik groter, maar hij vind het alleen maar mooi
Omarm je lengte, er zijn mannen genoeg die dat wel mooi vinden!