TE veel twijfels

23-08-2020 03:10 76 berichten
Geen idee hoe ik dit bericht moet beginnen omdat het een eindeloos lang verhaal is.

Ik ben 3,5 maand geleden terug gegaan naar mijn ex (1jaar samen geweest 4 maanden uit elkaar) naar veel belovende woorden. Echter is alles wat hij toen gezegd heeft niks van waar/uitgekomen.

Zodra ik alleen thuis ben, en hem dus vrij laat om te gaan en staan waar hij wil, krijg ik bij thuiskomt altijd maar echt altijd het zelfde te horen: ik ga vreemd volgens hem. dingen in het huis kloppen dan niet of hij zoekt wel iets anders om in zijn ogen te bewijzen dat ik vreemd ga. (Hij zegt zulke dingen omdat hij dat gedronken heeft, gesnoven of geblowd) Echter is hij nog nooit met een fatsoenlijk bewijs gekomen en gaat hier ook nooit mee komen want ik doe helemaal niks verkeerd.
Hij zoekt ook altijd in mijn telefoon, vindt ook dingen in zijn ogen die er helemaal niet zijn.

Ik heb m zijn laatste kans vorige week gegeven omdat ik gewoon geen leven heb en mij bij alles wat ik doe moet verantwoorden naar hem.
Met foto’s video’s locaties enz. Deze kans heeft hij vanavond wederom verpest.
Mijn geduld begint echt op te raken het zelfde geld voor mijn gevoelens voor hem, ik voel op zulke momenten meer haat dan liefde.

Ik hou van hem maar daar is alles ook wel mee gezegd, ik ben de relatie ontzettend beu en op zulke dagen ben ik hem liever kwijt dan rijk.
Echter als er zown voorval is geweest geeft hij de dag erna aan dat hij wil veranderen etc maar hij houdt dit nog geen week vol.
Ik krijg het hem op geen enkele manier duidelijk gemaakt dat zijn gedrag moet stoppen-.-

Alles is al eens uitgelopen op meerdere keren fysiek geweld. Ik zit niet nog een keer te wachten op een blauw oog en over de rest nog maar te zwijgen.

Het probleem is vooral een woonruimte aangezien ik een hond heb van 4 maanden die ik niet bij hem ga achterlaten. Terug naar ouders is daarom geen optie vanwege de hond.

Iemand tips voor particuliere huur? ZSM
En TO? Ben je al weg bij hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven