Tegenstrijdige berichten

09-06-2021 13:07 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken heb ik online contact met een man. In het begin was het leuk en veel contact. Maar intussen is dit veranderd. Hij geeft tegenstrijdige signalen.

Eerst hadden we dus zowat elke dag contact. Toen ineens had hij het druk.
Maar hij liet dit pas na een paar dagen weten. Hij zei dat hij het dus druk had en ook mensen op bezoek en dat hij dan niet gaat zitten appen. Aan de andere kant zegt hij dat als ik een bericht stuur dat hij altijd een bericht terug stuurt diezelfde dag.
In de praktijk is dat eigenlijk niet zo. Als ik iets stuur, reageert hij nu soms niet of pas na paar dagen.

Hij is niet veel meer online, maar soms nog wel. Alleen niet gelijk met mij. En dan stuurt hij mij ook niks verder.

Heel af en toe nog wel, en dan heeft hij het erover dat ik hem niks stuur. En dat hij dan altijd reageert als ik hem wel iets zou sturen. (Wat dus niet zo is)

Ook vraagt hij dan of ik andere leuke man ben tegengekomen.

Ik vraag hem of hij nog wel contact wil. Hij zegt van wel. En is dan weer lang offline of op andere tijden. En hoor ik niks van hem.

De keren dat er wel contact is zegt hij steeds dat hij druk is. Of vraagt steeds waarom ik niks laat horen.
Of hij vraagt als ik al een tijdje niks van hem gehoord heb, waarom ik geen contact met hem zoek.
Verwijderen wil hij ook niet want dat vindt hij niet aardig.

Dit leidt nergens toe en is best vermoeiend zo. Ik denk dat ik hem toch maar ga verwijderen.
Maar waarom doet iemand nu zo? Je kunt toch veel beter zeggen dat je geen contact meer wil..
jillian80 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 13:16
3.34% gewijzigd
Jillian80 schreef:
09-06-2021 16:16
Gebeld wel maar nog niet ontmoet

Ik heb hier ook geen zin in. Ga hem wel verwijderen. Maar ik vind het gewoon raar.
In het begin was het nog niet zo'n gedoe. Was gewoon leuk. Maar nu is het wel gedoe.
Doe 'm de groetjes van het Viva-forum.
Geen hand vol maar een land vol Jillian!
Wat eten we vanavond?
Dokter Benjamin Daly:

"Ik ben druk" = ik vind je niet leuk genoeg
Wat ontzettend vermoeiend zulk contact, waarom doen vrouwen zichzelf dit in godsnaam aan??
FransjeG schreef:
09-06-2021 17:17
Dokter Benjamin Daly:

"Ik ben druk" = ik vind je niet leuk genoeg
Dat weet ik. Zover is duidelijk.

Maar de rest eromheen is gewoon raar. Zoek dan gewoon geen contact meer. Of zeg dat. Maar die smoesjes erom heen. Gewoon vaag.

Vooral dat hij vraagt waarom ik geen contact met hem blijf zoeken.
jillian80 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 17:24
10.12% gewijzigd
Jillian80 schreef:
09-06-2021 17:23
Dat weet ik. Zover is duidelijk.

Maar de rest eromheen is gewoon raar. Zoek dan gewoon geen contact meer. Of zeg dat. Maar die smoesjes erom heen. Gewoon vaag.

Je mag het zelf ook al eerder afkappen en stopzetten hè!
Hij wil gewoon kijken hoever jij te manipuleren bent. Het waarom van zijn gedrag is iets wat je geen antwoord op gaat krijgen. Zelfs als je dat wel kreeg dan zou het je denk ik niet veel helpen.
Het doet er toch niet toe waarom hij doet wat hij doet. Jij bent het zat dus verwijder gewoon dat nummer en door met je leven.
Zoiets denk ik ook weleens Daughter. Of dat sommige dingen met controle te maken hebben.
Of jaloers is en daarom vraagt of ik iemand anders ben tegengekomen.

Goed is het in ieder geval niet
Iemand die in de gaten houdt hoe lang je online bent: die man is echt ziek. Waarom doe je jezelf dit aan?

Ik woonde ook in Noord en via een bepaalde dating app kon je zien waar je bent. Dus ik ga naar mijn werk in Zuid en daarna naar een vriendin in Zuid-Oost.

Zegt die knul met wie ik een eerste date zou hebben: waarom was je in een ander wijk dan waar je huis staat? Woon je wel echt in Noord of lieg je?
Alsof ik alleen nog in mijn eigen huis mag blijven en elke stap buiten de deur moet verklaren.

Dus ik schrijf, was aan het werk en bij een vriendin, maar laat die eerste date maar zitten, want dat gecontroleer daar ben ik niet van gediend.

TO, die gast spoor niet, controle hoe lang je online bent, met wie je afspreekt. To, je wil te graag, dit zijn puberspelletjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
09-06-2021 19:25
Iemand die in de gaten houdt hoe lang je online bent: die man is echt ziek. Waarom doe je jezelf dit aan?

Ik woonde ook in Noord en via een bepaalde dating app kon je zien waar je bent. Dus ik ga naar mijn werk in Zuid en daarna naar een vriendin in Zuid-Oost.

Zegt die knul met wie ik een eerste date zou hebben: waarom was je in een ander wijk dan waar je huis staat? Woon je wel echt in Noord of lieg je?
Alsof ik alleen nog in mijn eigen huis mag blijven en elke stap buiten de deur moet verklaren.

Dus ik schrijf, was aan het werk en bij een vriendin, maar laat die eerste date maar zitten, want dat gecontroleer daar ben ik niet van gediend.

TO, die gast spoor niet, controle hoe lang je online bent, met wie je afspreekt. To, je wil te graag, dit zijn puberspelletjes.
Dat is echt erg! Heb je er later nog iets van gehoord daarna?
Gelukkig niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het stomme is dat hij zegt dat hij wel contact wil houden. Hij zegt dat hij wel erg druk is maar af en toe toch online. Misschien dat we later dan nog af kunnen spreken.

Het gaat allemaal nergens over. Vreemd vind ik het nog steeds wel.
Jillian80 schreef:
09-06-2021 19:16
Zoiets denk ik ook weleens Daughter. Of dat sommige dingen met controle te maken hebben.
Of jaloers is en daarom vraagt of ik iemand anders ben tegengekomen.

Goed is het in ieder geval niet
Egokwestie. Hij wil dat jij hem wil maar hij wil jou niet. Dus, nooit meer reageren. Ga zijn ego niet verder voeden.
Julus schreef:
10-06-2021 09:00
Egokwestie. Hij wil dat jij hem wil maar hij wil jou niet. Dus, nooit meer reageren. Ga zijn ego niet verder voeden.

Dit. Hij probeert te voorkomen dat jij het afkapt. Want dat doet ie liever op zijn initiatief.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Echt waarom ga je nog in op zijn gezeur? Hebben jullie beiden dan per se aandacht nodig van iemand, ook al vind je elkaar eigenlijk helemaal niet echt leuk?
Hij logt weleens in tegelijk met mij. Maar zegt dan niks. En logt dan na paar minuten weer uit. Heel raar dit.

Heb dan niet het idee dat hij met anderen aan praten is.
Welk deel van "kap het af en ga door met je leven" vind je lastig, TO, want eerlijk gezegd kom je op mij nu over als een langspeelplaat die blijft hangen.
Hier is toch helemaal niets leuk aan?
to, waarom wil jij contact houden?
Ga ik ook doen en het is ook niet leuk.
Ik vraag me alleen af waarom iemand dit nou doet. Of waar het voor is.
Aandacht. En de deur open houden voor als hij echt geil is en toch wil afspreken.
goldmember schreef:
09-06-2021 13:35
Ik ken dit soort mannen wel, die de boel omdraaien. Zelf weinig laten horen en dan doen als jij zo weinig contact opneemt.
Die wil zijn opties open houden. Ik zou hem lekker laten gaan.
Precies.
Je zit op het reservebankje en daar wil hij jou graag houden voor het geval hij even geen andere opties meer heeft.
Ik zou het zsm afkappen. Iemand die je zo laat wachten is geen aanwinst.

Ik heb ook wel eens zo iemand gedate. Het schoot totaal niet op, maar hij bleef maar volhouden dat hij me wel echt leuk vond. Ik was het natuurlijk snel zat. We hebben nu nog beroepsmatig/vriendschappelijk contact dus daarom heb ik nu een idee waarom hij zo heeft gehandeld. Ik geloof wel dat hij me inderdaad een leuke, interessante en aantrekkelijke vrouw vindt. Maar niet 'leuk leuk'. Waarschijnlijk wilde hij het ook nog niet afkappen en had hij nog wel zin om een paar keer met me af te spreken (voor seks) en dacht hij er verder (nog) niet zoveel over na en had hij zelf ook niet door dat ik er allemaal wat serieuzer in stond. Hij was vooral bezig met zijn werk. Bovendien weet hij soms niet hoe je dingen als een afwijzing op de beste manier kan brengen. Daarnaast weet hij op veel vlakken niet helemaal wat hij met zichzelf aanmoet en gaat hij conflicten (op persoonlijk) vlak vaak uit de weg. Hij kan zich niet zo goed inleven in anderen volgens mij. Misschien is hij wat autistisch. Hoewel hij dit allemaal niet met zoveel woorden heeft gezegd is dit de conclusie ik zelf heb getrokken. Hij heeft een klein hartje, maar kan met daten soms wel een eikel zijn (dat laatste zijn wel eigen woorden).

Misschien zit jouw date ook zo in elkaar.
Jillian80 schreef:
10-06-2021 08:50
Het stomme is dat hij zegt dat hij wel contact wil houden. Hij zegt dat hij wel erg druk is maar af en toe toch online. Misschien dat we later dan nog af kunnen spreken.

Het gaat allemaal nergens over. Vreemd vind ik het nog steeds wel.
Het is niet vreemd. Het is heel normaal gedrag voor iemand die zijn contacten warm wil houden. Want op deze manier doe je dat. Af en toe wat van je laten horen, een beetje hoop geven en sommige mensen willen dan toch nog contact houden tegen beter weten in.
En blijkbaar werkt het want jij hebt hem nog niet geblokkeerd.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven