Tekst voor op kaartje..

08-02-2009 11:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej allemaal,

Ik heb een hele goede vriend. Een waar ik alles mee kan delen, een die er altijd voor me is.. We hebben elkaar bijgestaan in moeilijke situaties. Kunnen samen lachen en samen huilen. Je kent het wel, zon vriendschap. Ik heb al jarenlang een vriend waar ik nu 3 jaar mee samenwoon, hij heeft geen vriendin. Mijn vriend en hij kennen elkaar ook goed, geen problemen, en mijn vriend accepteert mijn vriendschap met hem volledig omdat ie ziet hoeveel we aan elkaar hebben..

Ok, tot zover de situatieschets.

Die jongen, ik zal hem voor het gemak ff K. noemen, die heb ik 2 jaar geleden leren kennen. Al heel snel voelde ik me echt op mn gemak bij hem, heel snel ging onze vriendschap de diepte in. Na 3 maand hadden we elkaar bijgepraat over ons verleden wat we daarvoor maar aan 2 anderen hadden durven vertellen. Een bijzondere klik tussen ons, en zo ervaar ik dat nog steeds. Hij heeft me echt geholpen mezelf terug te vinden en hij is echt belangrijk voor me..

Onee, dat was nog een stuk situatieschets:D

Nou mijn vraag. Ik heb een tijdje terug een hele mooie leren armband uit het buitenland voor hem meegenomen. Die had ik speciaal voor hem gekocht, maar wilde hem niet 'zomaar' geven. Nu zit K. in een situatie waarin ie best wel een beetje gaat twijfelen aan zichzelf en veel aan zn hoofd heeft. Ik wil hem daarom graag binnenkort die armband geven..

En nou zit ik te denken wat ik op het kaartje kan schrijven wat ik erbij kan doen. Hebben jullie ideeen??

Mijn eisen: ik zou het mooi vinden als het een kort maar krachtige tekst is (bv een soort quote) die alle lading dekt. Want ik wil best heel veel zeggen met dat sieraad. Ik wil hem zeggen dat ie echt belangrijk voor me is, en al gaan we elkaar straks minder zien door omstandigheden, hij zit in mijn hart. Dat is mss wel het belangrijkste. Daarnaast wil ik hem hiermee zeggen dat ie niet moet vergeten wie hij is, dat hij veel te bieden heeft. Bij zichzelf moet blijven en het dan goed komt, one way or another. Als laatste, en eigenlijk overkoepelend, dat ik er altijd voor hem ben als hij mij nodig heeft.

Het is een heel stoer ding, echt zijn smaak, zijn beiden 24, niet zozeer de bedoeling om heel 'slijmerig/zweverig' te gaan doen, maar onze vriendschap is wel bijzonder en dat wil ik graag hiermee ook laten zien..

Teksten, mag ook zeeeeeker in het engels, als er hier mensen een talenknobbel hebben!:)

Hebben jullie ideeen voor mij?

X twijfel
nou je kan je gevoel voor hem toch gewoon benoemen, zoals je hier doet.daar spreekt miz zoveel liefde en vriendschap uit!en hij zal zeker blij zijn met je kadoo EN vriendschap.dan kan haast niet anders
Als een ander nu de tekst voor dat kaartje gaat aangeven, is het persoonlijke er wel goed af natuurlijk.

Je kunt je gevoel voor en over hem zo goed beschrijven, jullie zijn haske open tegen elkaar, dan moet de tekst op een kaartje toch verdorie wel lukken. Succes!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Om zelf ideeen op te doen: google eens op 'quotes vriendschap'.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:desteny schreef op 08 februari 2009 @ 12:03:

nou je kan je gevoel voor hem toch gewoon benoemen, zoals je hier doet.Ja maar ze is op zoek naar kort en krachtig.
veel liefs van huppeldepup.das de korte versie
Haha, korenwolf, dat is idd wat ik bedoel!

Man, mijn teksten zijn nooit kort mr krachtig. Mijn emailtjes, krabbels, brieven... en daar pest hij mij ook altijd mee.

Dus ik kan natuurlijk mn eer hoog houden en gewoon op dezelfde voet verder gaan...begrenst door de grote van de kaart:).

Ik weet inderdaad best wat ik voor hem voel, en dat weet hij ook van mij.. hebben we naar elkaar uitgesproken. Die armband is zeg maar de bevestiging van de dingen die we zeggen. En omdat hij het dus opzich weet ben ik op zoek nr iets korts maar krachtigs. Iets wat de lading dekt..

Vriendschapquotes,poezewoes, dankjewel, staan mooie dingen bij..

Moet je zien, zo kort kan ik nou van stof zijn...zucht:D

Xx
Iemand nog suggesties??

Ik heb nog een paar dagen om het te bedenken, komt vast goed, maar ideeen zijn altijd welkom..

x
Is er geen tekst uit een liedje dat je erbij vind passen?

Of een liedje waar jullie beide een speciaal gevoel bij krijgen?

google gewoon eens op een paar trefwoorden die je er minimaal in wilt hebben.

Succes
Poelepoelepoelepoes!
you'll never walk alone?
Hej heartwork en elninjoo, jullie ook bedankt voor je reactie! Ik vind een liedje idd ook wel een mooi idee... Het eerste wat me te binnenschoot was.."True colours, thats why I love you".. Mr ook you'll never walk alone vind ik mooi, vind alleen Lee Towers stom;) haha, mr niemand die daar dan last van heeft..;)

En toch twijfel ik. Zou hij het wel leuk vinden? Zou die het niet 'ongepast' vinden? Ik weet niet zo goed waarom, maar twijfel wel ff. En hoe zouden anderen reageren. Op zon moment roep ik mezelf heel snel tot de orde omdat dat niet van belang is..:) Mr goed, weet niet zo goed waarom ik het eng vind. Wat vinden jullie...

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven