Teleurgesteld in hem

02-01-2020 23:37 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2020 18:27
Reden: Maatregelen genomen ivm verwijderen van OP
0.00% gewijzigd
Wees blij: hij klinkt als iemand die je beter kwijt dan rijk zou moeten zijn ....
Dezelfde man waarvan je een appje/telefoontje verwachtte met oud en nieuw?
Waarom ben je daar rouwig om? Zo een ben je toch beter kwijt dan rijk. Hij is vast niet de laatste man op aarde.
You say potato.
I say vodka.
Hoe gebruikt dan? Is er meer gebeurt in die kliniek dan mag?
Dit ook precies een reden waarom patienten/cliënten niet met elkaar mogen aanpappen lijkt me.
Of je houd je bezig met je herstel.
Ehm serieus ? Laat gauw lopen en als hij je nodig heeft (lees je geld ) ook niet toelaten in je leven ,want dan zal hij je wel weten te vinden . Trap er svp niet in.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
CherokeeRose1977 schreef:
02-01-2020 23:42
Dezelfde man waarvan je een appje/telefoontje verwachtte met oud en nieuw?
Ja.
En hij liet nog wat van zich horen ook!

Maar stiekkum vond TO het eigenlijk nog niet helemaal naar haar zin.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Luci_Morgenster schreef:
02-01-2020 23:51
Of je houd je bezig met je herstel.
Dit. Kom je zo makkelijk in een detox?
Sudrì schreef:
02-01-2020 23:53
Dit. Kom je zo makkelijk in een detox?
Ja, ik heb niks via de verzekering gedaan maar particulier en dan kan/ mag je doen wat je wil.
rooibosje2020 schreef:
02-01-2020 23:56
Ja, ik heb niks via de verzekering gedaan maar particulier en dan kan/ mag je doen wat je wil.
Oke, dat is fijn dan.
Maar je verwacht dus dat een verslaafde zich aan zijn beloftes houdt. Dat kan je beter niet doen.
rooibosje2020 schreef:
02-01-2020 23:56
Een week is ook niet lang toch ? Maar daar gaat het topic niet over natuurlijk.Ik wens je veel succes en wijsheid : hou hem op afstand . Zoals ik al zei kun je verwachten dat hij je wel weet te vinden als hij geld nodig heeft en wie weet trekt hij je mee in zijn ellende .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Huh en met nieuwjaar heb je nog een apje gehad en ervoor hadden jullie dagelijks contact?

Wat is er dan in tussentijd gebeurt dat je ineens zo in de stres schiet.

Afgezien van het feit dat jullie samen wel een risico combinatie zijn. Ivm terugval.
Denk ik dat je helemaal niet toe bent aan een relatie of iets als je een paar uur geen antwoord al niet kan handelen.
Sudrì schreef:
02-01-2020 23:58
Oke, dat is fijn dan.
Maar je verwacht dus dat een verslaafde zich aan zijn beloftes houdt. Dat kan je beter niet doen.
Ex verslaafde. Ik weet niet of hij een terugval heeft gehad.
Byrma schreef:
02-01-2020 23:59
Een week is ook niet lang toch ? Maar daar gaat het topic niet over natuurlijk.Ik wens je veel succes en wijsheid : hou hem op afstand . Zoals ik al zei kun je verwachten dat hij je wel weet te vinden als hij geld nodig heeft en wie weet trekt hij je mee in zijn ellende .
Van mij zal hij nooit geld krijgen
rooibosje2020 schreef:
03-01-2020 00:04
Ex verslaafde. Ik weet niet of hij een terugval heeft gehad.
En hoe lang al clean?
Wat goed dat je een detox hebt gedaan. Hele stap lijkt me. Hoe gaat het nu, even afgezien van deze man?
Er stond toch al een date gepland?
" Zwaar teleurgesteld" in iemand die je nauwelijks kent..die man is jou niks verplicht hoor. Je klinkt eerlijk gezegd nogal claimerig
dus je zat in een afkickkliniek maar je was maar een beetje verslaafd. Het is me wat.
Dumpen die handel.Zo hoef jij je niet te laten behandelen.Komt wel wat beters op je pad als de tijd daar is.
Was dit het verhaal dat je in een soort "hotel" zat? Men waarschuwde niet voor niks dat je niks met andere deelnemers mocht beginnen.
Het is niet leuk maar wel beter zo: jullie moeten beide focussen op jullie eigen problemen.
Wees blij dat je geen contact meer met hem hebt en focus je op je eigen leven! Je moet vooruit, niet achteruit..hoop dat je dat zelf ook gaat inzien
Laat hem . Focus je op jezelf . Jij bent nu het allerbelangrijkste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven