Teleurgesteld in hem

02-01-2020 23:37 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2020 18:27
Reden: Maatregelen genomen ivm verwijderen van OP
0.00% gewijzigd
Wat zegt de kliniek over relaties die ontstaan wanneer je intern bent?

Gezien je historie met aan mannen trekken zou je laatste keuze een man met een verslaving moeten zijn terwijl jezelf in detox zit en andersom ben jij ook niet de juiste persoon voor hem. Focus op je herstel en wees open in de gesprekken met hulpverleners over je frustraties. Pak je ze niet aan dan is een terugval weer een stapje dichterbij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik had deze man ontmoet in een afkickkliniek. Ik zat er voor drank, alleen een detox van een week...dronk te vaak naar eigen mening, maar niet zwaar verslaafd ofzo. Hij zat daar voor drugs en alcohol en wel echt overdag drinken enz.

Niet zwaar maar gewoon verslaafd dus? Klinkt alsof je je problemen nogal bagatelliseert.

nu hij eenmaal buiten is hoor ik amper nog wat.
Reageert kortaf en elke 3 uur ofzo

Heftig!
Nog maar om de drie uur een appje. Dat is heftig ja. :mrgreen:
Julus schreef:
03-01-2020 20:16
Nog maar om de drie uur een appje. Dat is heftig ja. :mrgreen:

Ja toch?! Vreselijk joh, een mens zou van minder (vaak/snel) gek worden!
Nummer*Zoveel schreef:
03-01-2020 18:31
Waarom zou een man met een huis, een goede baan en zonder shit zich willen inlaten met een stalkende obsessieve verslaafde zonder fatsoen?
:worship:
Honingdropje2 schreef:
03-01-2020 00:23
" Zwaar teleurgesteld" in iemand die je nauwelijks kent..die man is jou niks verplicht hoor. Je klinkt eerlijk gezegd nogal claimerig
En jij nogal bazig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven