Teleurgesteld in partner

04-01-2019 21:55 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
bvd
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2019 23:51
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.55% gewijzigd
En dan nog een kind erbij maken.
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 22:06
Wij hebben nu 2,5 jaar een relatie.
En als zijn dochter tien bij ons is zegt ze mama zegt dit en dit en dit over jou.
Dat heeft ze van die en die gehoord. Die zegt dat je vroeger al een apart wijf was.
Dat soort dingen.
Ze mag van haar moeder thuis niet over mij praten en niet naar me appen. Als ze me bij mij partner appt dan moet ze voor dat ze naar haar moeder gaat alles stiekem wissen.
Huh?
Jullie zijn zelf ook lekker bezig zeg. Dat arme kind zit tussen 2 vuren in; haar moeder en jij.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Waarom wist zijn dochter haar berichten? Laat haar gewoon vrij in wanneer en wat ze stuurt in berichten naar haar moeder.

En ben je nou alleenstaande moeder zoals je schreef in je topic een maand geleden of nog samen?
Bloody_Mary schreef:
04-01-2019 22:15
Confronteren is niet hetzelfde als ruzie maken.
Van Dale:

con·fron·ta·tie (de; v; meervoud: confrontaties)
1
het tegenover elkaar plaatsen
2
botsing, strijd, gevecht
Dank jullie wel voor de reacties
YellowLemonTree schreef:
04-01-2019 22:49
Waarom wist zijn dochter haar berichten? Laat haar gewoon vrij in wanneer en wat ze stuurt in berichten naar haar moeder.

En ben je nou alleenstaande moeder zoals je schreef in je topic een maand geleden of nog samen?
Omdat haar moeder haar slaat als ze ziet dat ze mij appt
En alweer een openingspost verwijderd!

Zo jammer dat iedereen zomaar kinderen op de wereld kan plempen, zij zijn namelijk de enige slachtoffers.
Diamond1983 schreef:
04-01-2019 23:02
Omdat haar moeder haar slaat als ze ziet dat ze mij appt
Jij schrijft toch dat ze als ze bij jullie is haar moeder appt en dat wist? Waarom zou ze dat doen als jullie haar daar in vrij laten en niet controleren? Jullie haar niet in deze ruzie betrekken en haar niet tussen jullie en haar moeder in laten staan. Zij mag tegen haar moeder zeggen wat ze wil zonder verantwoording daarover te moeten afleggen of bang te zijn dat jij het leest.
YellowLemonTree schreef:
04-01-2019 23:25
Jij schrijft toch dat ze als ze bij jullie is haar moeder appt en dat wist? Waarom zou ze dat doen als jullie haar daar in vrij laten en niet controleren? Jullie haar niet in deze ruzie betrekken en haar niet tussen jullie en haar moeder in laten staan. Zij mag tegen haar moeder zeggen wat ze wil zonder verantwoording daarover te moeten afleggen of bang te zijn dat jij het leest.
Nee dat stond er niet. Er stond dat kind de apps aan TO moet wissen voordat ze terug naar Ma gaat.
Gatekeeper* schreef:
04-01-2019 23:38
Nee dat stond er niet. Er stond dat kind de apps aan TO moet wissen voordat ze terug naar Ma gaat.
Dan zal ik het verkeerd gelezen hebben, ik kan het nu niet meer terug zoeken
Topicfoetsie #2k19
Helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven