terecht/onterecht
donderdag 2 december 2010 om 07:46
Goeiemorgen. Wat vervelend. Moet ze vandaag geopereerd worden? Als dat niet het geval is, kan je man altijd maar zelf bepalen of hij al dan wel of niet naar zijn werk gaat? Ik weet te weinig van jouw verhaal, en ik begrijp best dat wanneer je iets beloofd je dat ook moet doen, maar ik denk dat het in de toekomst wel vaker voor zal komen dat je er alleen voor staat met een ziek kindje. (Is niet heel lullig bedoeld ofzo, maar je bent de eerste die kennis maakt met mijn humeurige ochtend.)
Sterkte in ieder geval met je meisje. Hoe oud is ze?
Sterkte in ieder geval met je meisje. Hoe oud is ze?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 2 december 2010 om 07:46
Ehh, misschien iets meer uitleg?
Moet ze nu al geopereerd worden, of is het de eerste verwijsafspraak via de huisarts? Dat maakt nogal verschil, vind ik.
Als je gewoon een consult hebt met de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn, vind ik je overdreven reageren, maar als ze vanmiddag onder het mes moet, snap ik wel dat je pissig bent dat hij tegen de afspraak in toch gaat werken.
Maar goed, spaar je energie voor je dochter, dat is even belangrijker. Daarbij: Communiceer normaal met je vriend, nietgelijk in een ruzie schieten.
Moet ze nu al geopereerd worden, of is het de eerste verwijsafspraak via de huisarts? Dat maakt nogal verschil, vind ik.
Als je gewoon een consult hebt met de chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn, vind ik je overdreven reageren, maar als ze vanmiddag onder het mes moet, snap ik wel dat je pissig bent dat hij tegen de afspraak in toch gaat werken.
Maar goed, spaar je energie voor je dochter, dat is even belangrijker. Daarbij: Communiceer normaal met je vriend, nietgelijk in een ruzie schieten.
donderdag 2 december 2010 om 07:52
donderdag 2 december 2010 om 08:06
donderdag 2 december 2010 om 08:15
donderdag 2 december 2010 om 08:17
donderdag 2 december 2010 om 08:27
Aha, Fame. Inderdaad een raar verhaal. Als dochter nu onder het mes moet, zou ik ook wel boos zijn als manlief gewoon gaat werken tegen de afspraak in.
Ik zou trouwens niet zijn werkgever bellen, dat vind ik altijd zo sneu als de partner gaat bellen.
Maar ja, een kerel zonder ruggegraat zou ik sowieso niet willen. Welke vader 'vergeet' nou zoiets te regelen? Pffff.
Ik zou trouwens niet zijn werkgever bellen, dat vind ik altijd zo sneu als de partner gaat bellen.
Maar ja, een kerel zonder ruggegraat zou ik sowieso niet willen. Welke vader 'vergeet' nou zoiets te regelen? Pffff.
donderdag 2 december 2010 om 08:42
donderdag 2 december 2010 om 09:05
Heel veel succes met de operatie. Het gaat vast allemaal goed.
En je vriend is een beetje een lamlul. Laat maar lekker lezen dit topic vanavond. Er is niemand zo onmisbaar op zijn werk en er is niks wat belangrijkers is (lees echt niemand en echt niks, nee ook niet die miljoenen deal) om een operatie van je dochter voor te missen. Zeker als je het ook nog eens beloofd hebt.
En je vriend is een beetje een lamlul. Laat maar lekker lezen dit topic vanavond. Er is niemand zo onmisbaar op zijn werk en er is niks wat belangrijkers is (lees echt niemand en echt niks, nee ook niet die miljoenen deal) om een operatie van je dochter voor te missen. Zeker als je het ook nog eens beloofd hebt.
donderdag 2 december 2010 om 09:27
Tsja, ik ben misschien te nuchter hoor, maar voor een navelbreukje hoeven niet beide ouders in het ziekenhuis te zijn. Toen bij mijn kinderen de keelamandelen er uit moesten en bij eentje de blinde dam, ben ik ook gewoon alleen gegaan. Mijn man was wel bereikbaar, zodat hij in geval van nood direct kon komen.
donderdag 2 december 2010 om 09:31
donderdag 2 december 2010 om 09:41
quote:Oriane schreef op 02 december 2010 @ 09:27:
Tsja, ik ben misschien te nuchter hoor, maar voor een navelbreukje hoeven niet beide ouders in het ziekenhuis te zijn. Toen bij mijn kinderen de keelamandelen er uit moesten en bij eentje de blinde dam, ben ik ook gewoon alleen gegaan. Mijn man was wel bereikbaar, zodat hij in geval van nood direct kon komen.Mee eens, ik ga volgende week ook alleen met zoontje voor de amandelen en buisjes. Maar in dit geval was het afgesproken en beloofd, dat is meer het probleem.
Tsja, ik ben misschien te nuchter hoor, maar voor een navelbreukje hoeven niet beide ouders in het ziekenhuis te zijn. Toen bij mijn kinderen de keelamandelen er uit moesten en bij eentje de blinde dam, ben ik ook gewoon alleen gegaan. Mijn man was wel bereikbaar, zodat hij in geval van nood direct kon komen.Mee eens, ik ga volgende week ook alleen met zoontje voor de amandelen en buisjes. Maar in dit geval was het afgesproken en beloofd, dat is meer het probleem.