terecht/onterecht

02-12-2010 07:31 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet vanmiddag met onze dochter naar het ziekenhuis vanwege een navelbreuk en haar vader gaat gewoon werken , hij zei nog wel dat hij thuis zou blijven en vervolgens gaat hij dus gewoon werken ik ben echt laaiend terecht?
quote:19juni schreef op 02 december 2010 @ 13:47:

[...]

O sjongejonge, stom zeg... Slaapgebrek..Jij ook al? Wat is dat toch? Zit al sinds 5 uur op, en heb vannacht om half 2 de tv uitgedaan in de hoop te kunnen slapen. Vreselijk (chagerijnig vooral!)!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
heb ook aan zijn collega gedacht inderdaad ( dat vrouwtje)

maar ik heb me zoals iemand hier adviseerde lekker op mijn dochter gestort , en toen ik bij het ziekenhuis arriveerde kreeg ik een sms : heb het geregelt ,, ik heb niets terug gedaan want ik had haast maar ik vond het wel vaag , tot ik om 11 uur mijn man op zijn fiets zag aankomen rijden bij het ziekenhuis dat was dan wel weer schattig maar ik heb wel meer moeite met hem vertrouwen nu (zoals jullie inderdaad in mijn vorige topics kunnen lezen)

dat hij misschien iets met een collega heeft , ik weet het ook allemaal niet

o mijn dochter is trouwens 8
quote:roosdezoveelste schreef op 03 december 2010 @ 10:22:

heb ook aan zijn collega gedacht inderdaad ( dat vrouwtje)

maar ik heb me zoals iemand hier adviseerde lekker op mijn dochter gestort , en toen ik bij het ziekenhuis arriveerde kreeg ik een sms : heb het geregelt ,, ik heb niets terug gedaan want ik had haast maar ik vond het wel vaag , tot ik om 11 uur mijn man op zijn fiets zag aankomen rijden bij het ziekenhuis dat was dan wel weer schattig maar ik heb wel meer moeite met hem vertrouwen nu (zoals jullie inderdaad in mijn vorige topics kunnen lezen)

dat hij misschien iets met een collega heeft , ik weet het ook allemaal niet

o mijn dochter is trouwens 8Hoe is het met je meisje? Was het een beetje te doen allemaal? Blijkbaar heeft je vriend toch een geweten. Vind het toch een slapjanus, dat wel. Maar als het met je dochter maar goed gaat nu, dat is even belangrijker.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:roosdezoveelste schreef op 02 december 2010 @ 08:48:

hij heeft inderdaad geen ruggegraat en dat ben ik behoorlijk beu aan het raken , ik heb de auto gelukkig en ik moet er half 10 zijn dus ik moet gaan bedankt voor jullie reacties!Jullie hebben een fijne relatie zo te lezen. Echt, goed bezig met elkaar!
rider wat wil je daar mee zeggen
quote:roosdezoveelste schreef op 06 december 2010 @ 07:57:

rider wat wil je daar mee zeggendat uit je bericht niet bepaald het beeld naar voren komt van twee mensen die zelfs maar de schijn proberen op te houden van een goede relatie.
daar weet jij helemaal niets vanaf en dat mijn relatie niet lekker loot dat is een feit alleen de manier waarop jij het zegt vind ik gewoon lullig
Rider schrijft hoe het is. Blijkbaar heeft hij een zere plek geraakt, maar zeg nu eens eerlijk, hij heeft toch gewoon gelijk?

Je bent niet blij met het gedrag van je vriend en dat zou ik ook beslist niet zijn, maar je laat het toch ook gebeuren? Je geeft geen grenzen aan, of verlegt ze steeds en je vriend maakt daar fijn gebruik van.

Of het nu het ziekenhuisbezoek betreft of de nogal dubieuze omgang met een 17-jarige vrouwelijke collega; hij kan gewoon zijn gang gaan.
rider sorry voor mijn reactie luna1 heeft gelijk , en ik ga het gewoon voor zijn voeten gooien als hij vanavond thuis komt en dit keer geen gedraai en vaag gedoe want als hij vreemdgaat hoeft het voor mij niet meer en dan wil dit zo snel mogelijk achter me hebben en niet nog dagen/weken/maanden en wie weet hoe lang op deze manier doorgaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven