Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 21:12
quote:musicath schreef op 09 mei 2010 @ 21:09:
De honden liggen hier ook met de pootjes over elkaar. Maar ik kan maar niet stoppen met F5-en! En ze moeten er toch echt uit voordat Peter begint!
Dus als ik even niet reageer... ik ben ff met de honden weg.
Arme hondenkoppen.... TO heeft veel op haar geweten.
Als je Sellena tegenkomt, stuur haar dan als de donder terug naar huis!
De honden liggen hier ook met de pootjes over elkaar. Maar ik kan maar niet stoppen met F5-en! En ze moeten er toch echt uit voordat Peter begint!
Dus als ik even niet reageer... ik ben ff met de honden weg.
Arme hondenkoppen.... TO heeft veel op haar geweten.
Als je Sellena tegenkomt, stuur haar dan als de donder terug naar huis!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 21:13
zondag 9 mei 2010 om 21:32
SD, wel in Outlook.
Stel iemand stuurt jou een bericht, maar denkt 'Oops!', dan kan diegene (als jij het bericht nog niet hebt geopend/gelezen) het bericht intrekken.
Dan zie je dus wel wie je het bericht heeft gestuurd, maar niet wat er in het bericht zelf heeft gestaan.
*hoopt dat ze dit goed uitlegt*
Stel iemand stuurt jou een bericht, maar denkt 'Oops!', dan kan diegene (als jij het bericht nog niet hebt geopend/gelezen) het bericht intrekken.
Dan zie je dus wel wie je het bericht heeft gestuurd, maar niet wat er in het bericht zelf heeft gestaan.
*hoopt dat ze dit goed uitlegt*
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 21:37
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 21:33:
[...]
You're more than welcome! Tena's nodig?
Ik kan het niet helpen, ik ben verliefd op Peterrrr
Hoe zorg ik er voor dat hij mijn ziet staan?
En nee, ik wil niet het criminele circuit in....
Een Tena?
Nee tuurlijk heb ik geen Tena nodig....een zakdoekje zou fijn zijn
Die kan ik dan terloops laten vallen als Peterrr in de buurt is. als hij hem dan opraapt dan zal ik onschuldig knipperen met mijn wimpers en mijn zakdoekje terug nemen....
En dat zal het begin zijn van een mooie romance..
[...]
You're more than welcome! Tena's nodig?
Een Tena?
Die kan ik dan terloops laten vallen als Peterrr in de buurt is. als hij hem dan opraapt dan zal ik onschuldig knipperen met mijn wimpers en mijn zakdoekje terug nemen....
En dat zal het begin zijn van een mooie romance..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 21:43
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 21:37:
[...]
Een Tena?
En dat zal het begin zijn van een mooie romance.. *streept 1e idee door*
Misschien kun je een underkofferactie opzetten met Joran? Laat je je door Peterrrrrr helemaal bedraden en daarna Joran ff gezellig overhoren in de autoot. Daarna laat je Peterrrrr heerlijk al die draadjes er weer afpeuteren, de microfoon uit je oor zuigen en... nou ja, zie je het al voor je?
Ik dacht de Tena's voor als je zit te soppen bij Peterrrrr.
Maar ik zie het al, je wilt het op de romantische toer aanpakken. Verstandig. Een zakdoekje kun je natuurlijk ook van me krijgen. Voor de bevallige wimpers zul je zelf moeten zorgen
[...]
Een Tena?
En dat zal het begin zijn van een mooie romance.. *streept 1e idee door*
Misschien kun je een underkofferactie opzetten met Joran? Laat je je door Peterrrrrr helemaal bedraden en daarna Joran ff gezellig overhoren in de autoot. Daarna laat je Peterrrrr heerlijk al die draadjes er weer afpeuteren, de microfoon uit je oor zuigen en... nou ja, zie je het al voor je?
Ik dacht de Tena's voor als je zit te soppen bij Peterrrrr.
Maar ik zie het al, je wilt het op de romantische toer aanpakken. Verstandig. Een zakdoekje kun je natuurlijk ook van me krijgen. Voor de bevallige wimpers zul je zelf moeten zorgen
zondag 9 mei 2010 om 21:45
Goh, heeft Sellena jullie weer een hele zondag bezig gehouden?!?!?
Da's best knap, geef toe!
En nu gaat het over een bende onverlaten die haar bellen maar toch eigenlijk niet? Jeetje, wat jammer dat ik dat nou weer allemaal gemist heb, zeg, hadden jullie me niet even kunnen sms-en. En Char zal ook wel balen dat ze op vakantie is...
Da's best knap, geef toe!
En nu gaat het over een bende onverlaten die haar bellen maar toch eigenlijk niet? Jeetje, wat jammer dat ik dat nou weer allemaal gemist heb, zeg, hadden jullie me niet even kunnen sms-en. En Char zal ook wel balen dat ze op vakantie is...
zondag 9 mei 2010 om 21:48
Ik heb nog even zitten twijfelen om Char te smssen Charlotte
Ik dacht dat jij lekker met Julio aan freubelen was en heb je daarom niet ingeseind.
Even off topic hoor (KAN Ik eigenlijk nog wel off topic hier??)
Als je zo dat verhaal van dat Kaas meisje goort dan denk je toch ook,,,huh, dat kan toch helemaal niet?????
Ik dacht dat jij lekker met Julio aan freubelen was en heb je daarom niet ingeseind.
Even off topic hoor (KAN Ik eigenlijk nog wel off topic hier??)
Als je zo dat verhaal van dat Kaas meisje goort dan denk je toch ook,,,huh, dat kan toch helemaal niet?????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 21:49
zondag 9 mei 2010 om 21:52
Welk Kaasmeisje, moet ik daarvoor alle voorgaande posts in dit topic doorploegen? Dat ga ik natuurlijk niet doen hè, dat begrijp je toch wel? Of is het bij Peterrrrrrrr te zien?
Dat freubelen met Julio, dat klopt! Ik lag in bed en hij bracht ontbijt en kadootjes en 3 koters (dat was dan weer een beetje jammer).
Dat freubelen met Julio, dat klopt! Ik lag in bed en hij bracht ontbijt en kadootjes en 3 koters (dat was dan weer een beetje jammer).
zondag 9 mei 2010 om 21:53
SC dan moet je WIm ff bellen... je weet wel die weet hoe hij de vrouwtjes moet verwennen....
Charlotte bij deze ... ik zal ook jou dan bellen met de sellena code... (dat is dus 1x bellen en dan bewust ophangen)
SD Dit hele topic is off... ik denk juist niet dat je on topic kan gaan .. haha
En nu moet ik snel ff bijlezen.....
Charlotte bij deze ... ik zal ook jou dan bellen met de sellena code... (dat is dus 1x bellen en dan bewust ophangen)
SD Dit hele topic is off... ik denk juist niet dat je on topic kan gaan .. haha
En nu moet ik snel ff bijlezen.....
zondag 9 mei 2010 om 22:00
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 21:49:
[...]
Oh had dat gezegd....had je mijn buurman wel even mogen lenen
Die doet dat altijd voor mij....de schat!
Wat een lieve buurman!
Als compensatie heb ik een hele lieve buurvrouw, die komt regelmatig zelfgebakken kwarktaart brengen
[...]
Oh had dat gezegd....had je mijn buurman wel even mogen lenen
Die doet dat altijd voor mij....de schat!
Wat een lieve buurman!
Als compensatie heb ik een hele lieve buurvrouw, die komt regelmatig zelfgebakken kwarktaart brengen
zondag 9 mei 2010 om 22:01
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 21:48:
Ik dacht dat jij lekker met Julio aan freubelen was en heb je daarom niet ingeseind.Whahahahah! Charlotte, gezellig dat je er weer bij bent.
Ik dacht dat jij lekker met Julio aan freubelen was en heb je daarom niet ingeseind.Whahahahah! Charlotte, gezellig dat je er weer bij bent.
zondag 9 mei 2010 om 22:04
Whatever, maar als ik Wlm bel, dan moet ik toch na 1x overgaan weer ophangen he? Ik wil zo graag ook voelen door wat voor zware emoties Sellena op dit moment gaat.
Echt zielig, dat ze dit nou allemaal mee moet maken op haar leeftijd.
Echt zielig, dat ze dit nou allemaal mee moet maken op haar leeftijd.