Terug bellen?
zondag 9 mei 2010 om 20:57
quote:Summerdance schreef op 09 mei 2010 @ 20:52:
MC op zich is het lekker....kunnen we gewoon weer over tot de orde van de dag...
En krijgt Peterrr straks mijn onverdeelde aandacht
(ook wat voor te zeggen hoor)Ik haat overgaan tot de orde van de dag
MC op zich is het lekker....kunnen we gewoon weer over tot de orde van de dag...
En krijgt Peterrr straks mijn onverdeelde aandacht
(ook wat voor te zeggen hoor)Ik haat overgaan tot de orde van de dag
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 20:59
Jongens, jongens Meiden, meiden, ik zit echt al vol. Maar wel lief dat jullie me al dit lekkers gunnen! quote:Ff serieus, ik weet het ook niet meer.
Ik heb zoiets van fuck it.
Dit gaat dus nergens over.
Lieve Sellena, eerst weet je het niet, dan fuck je hem/haar/ze en dan vind je dat het nergens over gaat? Hmmmm....
Ik vind je erg bijzonder, hoor! Want er is dus nog steeds een kans dat je ze wel belt, anders fuckt het zo moeilijk. Of ben ik nou simpel aan het worden?
Ik heb zoiets van fuck it.
Dit gaat dus nergens over.
Lieve Sellena, eerst weet je het niet, dan fuck je hem/haar/ze en dan vind je dat het nergens over gaat? Hmmmm....
Ik vind je erg bijzonder, hoor! Want er is dus nog steeds een kans dat je ze wel belt, anders fuckt het zo moeilijk. Of ben ik nou simpel aan het worden?
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
zondag 9 mei 2010 om 21:00
zondag 9 mei 2010 om 21:00
quote:Soulcats schreef op 09 mei 2010 @ 20:54:
[...]
Tena's!! Geef me Tena's!!! NU!!!!!!!!!!
Geen tena's, alleen kraamverbanden. Kun je daar iets mee?
Iets voor bij de koffie lukt wel, maar als je echt wat nodig hebt, dan hebben ze alleen kwarktaart voor je
[...]
Tena's!! Geef me Tena's!!! NU!!!!!!!!!!
Iets voor bij de koffie lukt wel, maar als je echt wat nodig hebt, dan hebben ze alleen kwarktaart voor je
zondag 9 mei 2010 om 21:02
quote:Sellena schreef op 09 mei 2010 @ 20:57:
Nee, ik doe het alleen anoniem!
Doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan.
Hoeveel aanmoeding heb je nodig?
Nee, ik doe het alleen anoniem!
Doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan, doe het dan.
Hoeveel aanmoeding heb je nodig?
zondag 9 mei 2010 om 21:03
Voor SC
Joh, Sellena ga je weg?
Waarheen?
Zeg Sellana waar ga je hene, zo alleen, zo alleen...
Doe mij nou eens een lolletje, vertel mij nou eens wat er zo vreselijk erg is aan gewoon terugbellen?
Want echt, ik doe alweer pagina's mijn best maar ik snap het niet hoor
En volgens mijn laatste IQ test lag mijn score echt boven bosbessen niveau.
Joh, Sellena ga je weg?
Waarheen?
Zeg Sellana waar ga je hene, zo alleen, zo alleen...
Doe mij nou eens een lolletje, vertel mij nou eens wat er zo vreselijk erg is aan gewoon terugbellen?
Want echt, ik doe alweer pagina's mijn best maar ik snap het niet hoor
En volgens mijn laatste IQ test lag mijn score echt boven bosbessen niveau.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 9 mei 2010 om 21:05
quote:musicath schreef op 09 mei 2010 @ 21:00:
[...]
Iets voor bij de koffie lukt wel, maar als je echt wat nodig hebt, dan hebben ze alleen kwarktaart voor je *weet niet hoe ze om moet gaan met kraamverbanden*
Het was al te laat MC helaas, maar bedankt voor het lieve aanbod!
[...]
Iets voor bij de koffie lukt wel, maar als je echt wat nodig hebt, dan hebben ze alleen kwarktaart voor je *weet niet hoe ze om moet gaan met kraamverbanden*
Het was al te laat MC helaas, maar bedankt voor het lieve aanbod!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zondag 9 mei 2010 om 21:09
zondag 9 mei 2010 om 21:10
quote:yoyo2 schreef op 09 mei 2010 @ 20:58:
Volgens mij trappen we er allemaal gewoon heel hard in...
Ik kan me niet voorstellen dat "ze" echt bestaan...Is vast zo Yoyo, maar het is zo focking gezellig hier....
Volgens mij trappen we er allemaal gewoon heel hard in...
Ik kan me niet voorstellen dat "ze" echt bestaan...Is vast zo Yoyo, maar het is zo focking gezellig hier....