Terug bellen?
donderdag 13 mei 2010 om 12:13
quote:Summerdance schreef op 13 mei 2010 @ 12:10:
*fluistert....SC dat kan ik toch helemaal niet zeggen....dan blow ik mijn koffer op* hmmmmmmm..... je hebt een punt
*denkt verder*
Ik had een date met JvdS?....
*fluistert....SC dat kan ik toch helemaal niet zeggen....dan blow ik mijn koffer op* hmmmmmmm..... je hebt een punt
*denkt verder*
Ik had een date met JvdS?....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
donderdag 13 mei 2010 om 12:18
Nou dat hoop ik ook ja! Het wordt er wel weer tijd voor dat die zich hier weer eens meldt.... het is tenslotte háár topic... en dat staat nu inmiddels zo bordevol met tips.... kan ze jáááren mee vooruit...
*bedenkt zich opeens dat TO misschien wel degelijk online is maar als sinds eergisteren aan het bijlezen is en ja dat gaat natuurlijk niet zo snel*
*bedenkt zich opeens dat TO misschien wel degelijk online is maar als sinds eergisteren aan het bijlezen is en ja dat gaat natuurlijk niet zo snel*
donderdag 13 mei 2010 om 12:19
*slik*
een date met JvdS...kind dan moet ik eerst helemaal naar Thailand vliegen
Verklaard wel waarom ik de telefoon niet op kon nemen inderdaad
Dus heel plausibel excuus...mijn dank SC
WE....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
(dat doe je hè als je verliefd bent.....heel veel A's in de haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai)
*gaat bij gebrek aan zon haar hut maar schoonmaken*
een date met JvdS...kind dan moet ik eerst helemaal naar Thailand vliegen
Verklaard wel waarom ik de telefoon niet op kon nemen inderdaad
Dus heel plausibel excuus...mijn dank SC
WE....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
(dat doe je hè als je verliefd bent.....heel veel A's in de haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai)
*gaat bij gebrek aan zon haar hut maar schoonmaken*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 mei 2010 om 12:55
Ik voelde me net even wegzakken WE maar ben er gelukkig weer helemaal bij nadat je de telefoon hier 1x hebt laten overgaan. Dankjewel!
Moet ik je nog terugbellen of zeg je nah, laat maar.
SD, graag gedaan. Laat me maar weten als je om nog meer excuses verlegen zit.
Sellena heeft vast geen tijd voor ons nu ze zo druk is op andere topics
Moet ik je nog terugbellen of zeg je nah, laat maar.
SD, graag gedaan. Laat me maar weten als je om nog meer excuses verlegen zit.
Sellena heeft vast geen tijd voor ons nu ze zo druk is op andere topics
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
donderdag 13 mei 2010 om 13:30
Hey telefoongroepjevriendinnen! Die Sellena... wel op andere topics posten, maar niet even hier langskomen. Slordig hoor!
Maar gelukkig hebben wij elkaar nog
Iemand nog wilde telefoonplannen vandaag?
Ik ben trouwens wakker gebeld vanochtend. De telefoon ging zo vaak over dat ik er wel wakker van moest worden. Geen spannende man aan de andere kant van de lijn, overigens...
Maar gelukkig hebben wij elkaar nog
Iemand nog wilde telefoonplannen vandaag?
Ik ben trouwens wakker gebeld vanochtend. De telefoon ging zo vaak over dat ik er wel wakker van moest worden. Geen spannende man aan de andere kant van de lijn, overigens...
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
donderdag 13 mei 2010 om 13:37
Nu het over telefoons hebt MC, ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer
Dusssssssssssss:
Wat voor een telefoon hebben jullie en hoe bevalt hij/zij
Mijn enige vereiste is dat hij minimaal 1x over moet kunnen gaan en dat ik er mee kan forummen oja...en dat het geen aaifoon is
Dusssssssssssss:
Wat voor een telefoon hebben jullie en hoe bevalt hij/zij
Mijn enige vereiste is dat hij minimaal 1x over moet kunnen gaan en dat ik er mee kan forummen oja...en dat het geen aaifoon is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 13 mei 2010 om 13:57
Helaas SD, aan mij heb je niets deze keer.
Mijn mobieltje is 10 jaar oud... en hij doet het nog dus hoef ik nog geen nieuwe .
Is op zich wel hilarisch, want ik kan geen smsjes sturen en ontvangen die langer zijn dan 160 tekens
Maar ik hoop dat de andere dinnetjes wat meer met hun tijd zijn meegegaan, en je van fantastisch advies kunnen voorzien!
Mijn mobieltje is 10 jaar oud... en hij doet het nog dus hoef ik nog geen nieuwe .
Is op zich wel hilarisch, want ik kan geen smsjes sturen en ontvangen die langer zijn dan 160 tekens
Maar ik hoop dat de andere dinnetjes wat meer met hun tijd zijn meegegaan, en je van fantastisch advies kunnen voorzien!
donderdag 13 mei 2010 om 14:02
donderdag 13 mei 2010 om 14:17
SD ik wilde gewoon net de Iphone adviseren... en ik wilde daar iets grappigs van maken.. en was al helemaal in de ban van het het aaien van je foon enzo....
maar die wil je dus niet... nah... hij is zo tof! en aaibaar!
uhm.. maar misschien is die van HTC dacht ik dat het heet wel wat voor je dan..
of wil je juist niet met zo'n touchscreen?
zo niet dan kan je denk ik het beste de Nokia nemen..
Maar wat je ook doet neem niet de Blackberry! Wat een pokke onding is dat zeg!! Kan ook nergens tegen... 1 keertje wild sms (omdat je pissig bent en je nou eenmaal een gepikeerde boodschap beter over kan laten komen als je die er ook hard ingetypt hebt.... ) maar dat kan dus niet bij een BB want dan vliegen de knopjes je om je oren... en dat irritante balletje waar je zogenaamd zo heerlijk makkelijk mee kan navigeren is ook kut want je vliegt steeds over alles heen wat je aan wil klikken... echt een ruk pokke onding... sinds ik die van 3 hoog naar beneden heb gekeild is mijn bloeddruk weer normaal...
maar die wil je dus niet... nah... hij is zo tof! en aaibaar!
uhm.. maar misschien is die van HTC dacht ik dat het heet wel wat voor je dan..
of wil je juist niet met zo'n touchscreen?
zo niet dan kan je denk ik het beste de Nokia nemen..
Maar wat je ook doet neem niet de Blackberry! Wat een pokke onding is dat zeg!! Kan ook nergens tegen... 1 keertje wild sms (omdat je pissig bent en je nou eenmaal een gepikeerde boodschap beter over kan laten komen als je die er ook hard ingetypt hebt.... ) maar dat kan dus niet bij een BB want dan vliegen de knopjes je om je oren... en dat irritante balletje waar je zogenaamd zo heerlijk makkelijk mee kan navigeren is ook kut want je vliegt steeds over alles heen wat je aan wil klikken... echt een ruk pokke onding... sinds ik die van 3 hoog naar beneden heb gekeild is mijn bloeddruk weer normaal...
donderdag 13 mei 2010 om 14:36
donderdag 13 mei 2010 om 17:52
Hey allemaal!
Ik dacht eindelijk een reactie van Selenna, maar neej ze laat ons gewoon haar topic vullen. Misschien staat ze nu wel te posten bij hem voor de deur
En SC: ik heb helaas ook geen tip voor je. Heb onlangs een hele hippe foon aangeschaft. Schijn er zelfs op te kunnen internetten maar geen idee hoe dat werkt En dan sta ik dus mooi voor l*l want iedereen om mij heen heeft een ie-foon.
Ik dacht eindelijk een reactie van Selenna, maar neej ze laat ons gewoon haar topic vullen. Misschien staat ze nu wel te posten bij hem voor de deur
En SC: ik heb helaas ook geen tip voor je. Heb onlangs een hele hippe foon aangeschaft. Schijn er zelfs op te kunnen internetten maar geen idee hoe dat werkt En dan sta ik dus mooi voor l*l want iedereen om mij heen heeft een ie-foon.
vrijdag 14 mei 2010 om 22:33