terug naar ex?

21-12-2011 21:09 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nogal een heel verhaal en ik weet niet precies wat ik er mee moet. Ik zal maar ergens bij het begin beginnen. Ongeveer 2 jaar geleden is mijn man bij mij weggegaan toen ik 34 weken zwanger was van ons 3de kind. Dit is een hele moeilijke tijd voor mij geweest omdat ik helemaal geen steun van hem kreeg en hij meteen een andere vriendin had. Na 2 jaar het elkaar zo moeilijk mogelijk proberen te maken, vertelde hij mij een paar maanden geleden dat hij nog gevoelens voor mij had. (hij heeft nog steeds diezelfde vriendin) Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik niet weer gekwetst wil worden en absoluut niet terug wil naar het dieptepunt waar ik 2 jaar geleden in zat! Zijn reactie hierop was dat hij op zou houden met alles en dat hij overal erge spijt van had. Twee weken later hadden we een woordenwisseling ivm te laat zijn met alimentatie betalen. Er zijn nog steeds zaken die geregeld moeten worden van onze scheiding. Maar goed hier wilde hij dus als 2 volwassen mensen over gaan praten. Geen slecht idee leek mij zo, dus ik ben bij hem in de auto gestapt om samen ergens te gaan praten. In de auto zoende hij me ineens vol op mijn mond, met als reactie daarbij: dit wil ik al weken doen en ik heb je nooit willen kwetsen. Nadat ik hier wat ondersteboven van was hebben we meer gezoend en ondertussen zijn we ook al een aantal keer met elkaar naar bed geweest. Ik heb altijd gezegd dat hij de liefde van mijn leven is en dat wij bij elkaar horen. Maar nu is er zo veel gebeurd tussen ons dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Ja, ik hou nog van hem. Maar of wij samen weer een gezin kunnen gaan vormen dat weet ik niet.
Doe wat je hart zegt, want je hart heeft altijd gelijk.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hij heeft een vriendin.

Hij heeft je laten zitten toen je 34 weken zwanger was van jullie 3e kind.

Je hebt helemaal geen steun gehad en hij had meteen een nieuwe vriendin.

Jullie hebben het elkaar 2 jaar zo moeilijk mogelijk gemaakt.

Je hebt 2 jaar geleden een enorm dieptepunt bereikt.

Je hebt een woordenwisseling gehad om alimentatie die te laat was betaald.

En hij zoent je een keer vol op de bek en het hek is van de dam, alles is vergeten en jullie gaan meerdere keren met elkaar naar bed.

Als hij echt nog zo veel voor je had gevoeld, had hij zijn huidige relatie beëindigd en had hij er alles aan gedaan om jullie (ex)relatie weer gezond te maken.

Welk advies wil je horen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hij wil gewoon wat afwisseling...
quote:zammm schreef op 21 december 2011 @ 21:16:

Hij wil gewoon wat afwisseling...

En is geil.

TO, heeft hij ook al gezegd dat hij geen seks meer heeft met zijn vriendin?
S
Voor dat zoenen en de seks had ik toch eerst wel eens een behoorlijk gesprek willen voeren.

Over wat hem bezielde bijvoorbeeld toen hij met 34 weken weg ging.

Wat er door zijn hoofd ging toen hij, alsof hij ff een schoon t-shirt aantrok, jou inruilde voor de eerste de beste die beschikbaar was.

Waar zijn zelfrespect was en vooral respect voor jou als moeder van zijn kinderen, toen hij de afgelopen jaren alleen maar tegenwerkte.

Waarom hij denkt dat hij jou nu als een soort van goedkoop h**rtje kan gebruiken naast zijn huidige vriendin.

Tsja , zomaar wat gespreksonderwerpen die ik toch echt eerst afgehandeld zou willen hebben, voordat ik met hem zou zoenen.
Wil jij mss onbewust, niet gewoon weten dat je hem nog kan krijgen?

Als jij ooit nog iets van vertrouwen in hem kan kweken ben je een beter mens dan ik.

Pff..hij heeft je nogal wat gefikt zeg. Ik zou de eer aan mezelf houden.

Laat hem nu maar op de blaren zitten.

Wat je ook doet. Stop met die seks met hem!

Nu vreet hij ook nog eens van twee walletjes. Je beloont hem dus eigenlijk ook nog nu.
Nee, dat heeft hij niet gezegd, alleen dat het helemaal niet goed gaat tussen hen.

Ik weet met mijn verstand heel goed hoe het zit. Ik weet waar we nu mee bezig zijn dat dat ontzettend fout is. Maar mijn gevoelens zeggen iets heel anders dan mijn verstand. Ik snap helemaal niks van mezelf, laat staan dat ik mijn ex begrijp.
Ik snap het wel. Volg je verstand en voor je weer het nest met hem induikt ga dan nog maar eens na, hoeveel ellende hij heeft veroorzaakt en nog doet. Dan is het wel afgelopen met het libido.

Je ex is vertrouwd daarom duik je met hem in bed, vooral omdat je nog ergens geloofd dat het de liefde van je leven is. Not, het is een zak hooi. Als hij werkelijk om je gaf, had hij eerst netjes een eind aan zijn bestaande relatie gemaakt en daarna het vuur uit zijn sloffen moeten lopen om te laten zien dat hij werkelijk het meent.

Nu doet hij het niet en kan hij rustig van het ene huisje naar het andere gaan. De vrouwen wachten toch wel op hem. Geef hem een nood schop er zijn andere mannen, die nog leuker zijn en jou wel weten te waarderen.

Stop ermee, want straks zit je weer op de bank te huilen, omdat hij nu weer een ander heeft.

Kan iemand nog de 101 smoezen lijst ophalen?
Sorry maar om zo'n persoon te begrijpen moet je hetzelfde slag zijn.

Je gaat hierin mee omdat dat hey makkelijkste is.

Doorgaan met hem, doen alsof er nooit wt is gebeurd.

Voordat hij alles kapot maakte was alles makkelijker en dat wil je terug.

Je kan een gebroken vaas wel weer lijmen maar hij word nooit meer even mooi als eerst.
Ah het gaat niet goed met zijn vriendin, nu ben jij opeens weer goed genoeg... wil je met zo iemand de toekomst in?
N
Heb je echt zo'n honger naar warmte, wil je zó graag even doen alsof er niks gebeurd is....?

Meis toch... dit kan niet hoor, je gooit al je zelfrespect het raam uit en daardoor ben je straks nog verder van huis, dan ben je niet alleen hem maar ook jezelf kwijt...

Sommige dingen kán je niet vergeven en vergeten zonder jezelf ernstig geweld aan te doen.

Daarnaast, hij heeft gewoon een vriendin. Jij denkt misschien dat je aan het upgraden bent van ex naar misschien weer een gezin, in werkelijkheid ben je gedowngrade van ex naar wanhopige scharrel waar hij mee vreemd gaat.

Je bent blijkbaar weer toe aan een relatie, ga op zoek en gun jezelf wat beters.

Hopelijk betaald hij nu wel zijn alimentatie op tijd...
quote:duistercontinent schreef op 21 december 2011 @ 21:29:

Kan iemand nog de 101 smoezen lijst ophalen?

Het zijn er wel meer dan 101

Lijst met smoezen
Ik zorg wel dat de kinderen er helemaal niets van mee krijgen! Voor hen kan ik wel duidelijke grenzen stellen naar mijn ex toe. Maar elke keer als ik voor mezelf mijn grenzen heb gesteld en ik dan daarna mijn ex weer zie, dan zijn alle grenzen weer vervaagd. Met als gevolg dat ik dus steeds over mijn grenzen ga. Maar het rare is dat ik me hier (nog) niet slecht bij voel. Het voelt op dit moment heel fijn en vertrouwd, maar ik ben wel bang voor wat er komen gaat.
TO, heul goed lezen de lijst met smoezen.
Natuurlijk voelt het fijn en vertrouwd. Je kiest er ook voor om de rest buiten te sluiten en niet serieus aan de toekomst te werken maar op korte termijn te genieten.

Je vraag van dit topic is: terug naar mijn ex?

Stel de vraag eens aan je ex: Kan ik terug naar jou als ik dat zou willen? Kunnen we weer een gezin worden? En lees dan de hierboven geposte smoezenlijst....
Ja maar!!!! Hij gebruikt je gewoon!! En leert er helemaal niets van! Als de ene zwanger is ga je gewoon ergens anders neuken en als die gaat zeuren en moeilijk doen ga je huilie huilie doen bij je ex en daar weer lekker neuken.

Naja!! Een rotschop kan ie krijgen, wat een droeftoeter.
quote:norma_jeane schreef op 21 december 2011 @ 21:11:

Doe wat je hart zegt, want je hart heeft altijd gelijk.In dit geval zou ik eerder naar mijn hoofd luisteren...
Zóu zijn vriendin ook even op de hoogte brengen van alle escapades..... Hoeft hij het niet te doen :)! succes met je hart volgen. De beste stuurlui staan aan wal, volg je eigen gevoel.
Wat doe je jezelf aan..
Ik ken zijn vriendin verder niet, (ze heeft nooit het lef gehad om haarzelf aan mij voor te stellen) maar toen ik vanochtend tegen hem zei wat hij zou doen als ik haar op de hoogte zou brengen. Was zijn antwoord: ja, dat is dan zo, kan ik me niet zo druk over maken. (Hem kennende is dan dit de juiste vertaling: de relatie loopt toch al op het einde, dus iemand kan het dan maar vertellen)
Wat klinkt jou man als een ongelooflijke slappe zak zeg
Tja, misschien ben ik dan de enige die het wel snapt.

Dat je dit doet omdat je je het gewoon wil. Omdat je jaren met hem bent geweest en misschien nooit echt afscheid hebt kunnen nemen? Of omdat ie de vader van je kids is? Of omdat je van m houdt?

En wat maakt het uit dat jullie elkaar weer vaker zien en/of seks hebben. Zolang jij je er goed bij voelt. Laat niet met je spelen, maar doe gewoon waar je je goed bij voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven