Terugvallen

26-12-2017 21:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe ga je het beste om met terugvallen na een relatiebreuk speciaal met kerst en na het zien van een foto van haar met een een nieuwe vriend terwijl dit al bekend was maar het feit hun samen te zien zorgt voor emoties.
Ben en jerry
Kerstfilm
Alles van ex wissen zodat je er niets van ziet.
Succes, want het is rot..
Even goed uithuilen, en daarna weer de schouders er onder
Er is niets mis met emoties
LeesMee schreef:
26-12-2017 21:24
Er is niets mis met emoties
precies, accepteer hoe je je voelt.
Het is nuttig , want zo verwerk je dingen.
Vaak als je niet meer vecht, is het gevoel ook zo weg.
De eerste keer is het ellendigst en ook dit went wel weer maar nu is het een enorme afknapper.
Kut he
ik dacht er vanaf te zijn en verder te kunnen maar dit tikte me even terug..
het zal wel een kwestie van tijd zijn. het gevoel is dubbel ik weet dat we geen toekomst hadden zoals het ging, maar dan komen herinneringen boven en lijkt het zo mooi te zijn. ik ben nu aan het daten maar soms doet dit me niets om gedachtes aan haar.. heb gelukkig geen contact meer en overal gewist en geblokt. heb helaas zelf die foto opgezocht nadat ik hoorde dat die er stond wist dat het ellende zou brengen maar was toch nieuwsgierig..
Texas88 schreef:
26-12-2017 21:43
heb helaas zelf die foto opgezocht nadat ik hoorde dat die er stond wist dat het ellende zou brengen maar was toch nieuwsgierig..
Dompie :hug:
SilverShadow schreef:
26-12-2017 21:58
Dompie :hug:
jep...
Texas88 schreef:
26-12-2017 21:43
ik dacht er vanaf te zijn en verder te kunnen maar dit tikte me even terug..
het zal wel een kwestie van tijd zijn. het gevoel is dubbel ik weet dat we geen toekomst hadden zoals het ging, maar dan komen herinneringen boven en lijkt het zo mooi te zijn. ik ben nu aan het daten maar soms doet dit me niets om gedachtes aan haar.. heb gelukkig geen contact meer en overal gewist en geblokt. heb helaas zelf die foto opgezocht nadat ik hoorde dat die er stond wist dat het ellende zou brengen maar was toch nieuwsgierig..
Het is een proces, terugvallen horen daar ook bij. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven