The bitch

22-10-2018 03:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu af aan ben ik the bitch. Ik heb er goed over nagedacht wie ik wil zijn, iets van een paar uur. Ik wil niet meer mij zijn waar iederen altijd overheen loopt omdat ik te lief ben en naïef. Soms ging al mijn spaargeld naar bedelaars op het station. Ik vond ze zielig en gaf zo 5 euro weg. Ik wist niet dat ze daar drugs voor kochten. Dat was een voorbeeld over hoe stom ik ben. Ik was altijd te lief, naïef en verlegen. Maar vanaf vandaag 22 oktober gooi ik het roer om. Ik ga als een bitch door het leven. Ik zal ook al mijn bloemetjes jurken verbranden, en al mijn bouquets op marktplaats zetten. Ik zal deze week mijn roze muren gewoon wit verven of misschien zwart want dat is hoe ik mij nu voel. Bij een bitch zijn hoort ook geen gevoel meer en zeker niet over de liefde. Ik laat mij niet meer inpalmen door de eerste beste en wat betreft mijn exen die zijn dood voor mij want waarom zou ik ze levend houden, ze flikflooien met iedereen behalve mij. Bovendien ben ik een bitch. Ik ben niet meer dat lieve naïefe gekke meisje met de bloemetjes jurken. Ik ga morgen winkelen en een volwassenen garderobe aanschaffen. Zwart en sexy. Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden. Mijn wil is wet en ik ga vrijdag een man zoeken en met hem zoenen en zo op mijn bevel.
.
Alle reacties Link kopieren
Succes! :proud:
Goed zo vanille. Bitterzoete vanille dus! Geef even aan waar je vrijdag begint, denk dat er hier wel wat mannen jouw verovering willen zijn.
Ik zou mijn nickname dan ook veranderen in TheBitch.
Geef ze van Jetje!
Ahhhhh, dat is zo lief!

Succes.
Oh, arme meid. Misschien binnenkort nog een keer heel lang, wel een paar uur, nadenken over wie je wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Schattig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Wist je dat bitches eigenlijk gewoon onzekere meisjes zijn die dat puur op een andere manier uiten dan lieve naïeve meisjes?

Probeer van jezelf te houden, te staan voor wat je vindt en doet. Leer je grenzen kennen en leer je grenzen aangeven. Dan wordt je een zelfverzekerde vrouw en dat lijkt me zoveel fijner voor jezelf -en aantrekkelijker voor anderen- dan een bitch.
Life is a bitch. And so are you :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden.
:wtf:
Alle reacties Link kopieren
heb je nou al de hulp gezocht,. die we je al topics lang aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Wat zal je gelukkig worden!
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden, zei je dit:
relaties/niet-goed-genoeg/list_messages ... #p29101163
"k heb een plan..

-Ik ga me volwassener gedragen
-Ik ga mijn blonde haar bruin kleuren, want hij houd van vrouwen met bruin haar. En heb zelf groene ogen, hoop dat dat mooi past en niet gaat vloeken
-ik ga sexy kleding kopen en dragen, korte en strakke jurkjes, zwart ipv roze of bloemetjes, eventueel met laarzen
- als ik hem app ga ik geen smileys gebruiken
-ik ga een cursus volwassen schrijven volgen en een cursus hoe ik me volwassener gedraag, als dat bestaat
-maximaal 3 grapjes per dag maken anders kom ik kinds over
-meer zwart dragen en geen roze of rood of bloemen prints en meer make up dragen zoals eyeliner en donkere lippenstift en mijn lippen opspuiten. Ik heb een cup a maar wil een cup c
- meer eten want ben graat mager
Een hobby zoeken en het nieuws volgen
- eventueel een korte opleiding of cursus volgen
Niet meer in het openbaar huilen maar een toilet zoeken en niet meer hard lachen maar zachtjes en vrouwelijk met mijn hand voor mijn mond.
-vrouwelijke bewegingen maken en zitten en niet met mijn benen wijd


Ik wil sexy worden en vrouwelijk en niet meer dat schattige meisje dat nog 15 word geschat.
"

is dat al gelukt?
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
22-10-2018 03:29
Mijn wil is wet en ik ga vrijdag een man zoeken en met hem zoenen en zo op mijn bevel.
Vertel je die arme jongen dan ook gelijk dat jullie een relatie hebben?
Are you having girl problems, i feel bad for you son, i got 99 problems but a bitch aint one.
:popcorn:
kintsugi schreef:
22-10-2018 07:48
:wtf:
Als mannen daarvan houden is érg bitchy inderdaad.

TO je kunt ook gewoon proberen jezelf te zijn he. Wie niet van bloemetjesjurken en lieve meisjes houdt die gaat gewoon lekker verder met z’n leven. Zo simpel kan het zijn, echt.
Alle reacties Link kopieren
Merde... Ik dacht wat een rare k u t topic maar hij is van "mij".. Sorry jongens ik was aan het slaap internetten. Ik wil geen bitch worden.

Bedankt voor alle advies en opmerkingen. Ik vond het heel leuk hier maar ik ga afscheid nemen van dit forum. Ik veroorzaak alleen maar problemen en mijn topics zijn kots.

Het gaat hier ook teveel over relaties, liefde en liefdesverdriet. Ik probeer dat voortaan te ontwijken want het wakkert pijn aan. Nooit meer zal ik over de liefde lezen of willen horen. Ik ben van slag en heb regen veroorzaakt voor vandaag, voelt het.

Het gaat jullie allen goed. Misschien tot ziens misschien tot nooit.

O ja dit was mijn lievelings smiley o_o

En deze ook wel :facepalm:


:-)
.
Dus :P
Drama.
Alle reacties Link kopieren
Oke..
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
nou, bij deze:
:facepalm:
zoveel je maar wil:
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Een mooie middenweg tussen een madeliefje en een brandnetel is een roos.
Prachtige bloem, maar wél met doorns.
Ik heb er goed over nagedacht wie ik wil zijn, iets van een paar uur.

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven