Tinderdate!!

04-08-2017 17:54 19 berichten
.
anoniem_655e7fbe83841 wijzigde dit bericht op 29-01-2018 22:46
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja. Mijn huidige vriend heb ik via Tinder leren kennen.

Als het klikt, dan klikt het. En dan zijn de zenuwen snel verdwenen.
Er lopen meerdere topics over tinderdaten, daar kun je veel lezen

ik had afgelopen week nog een kutdate
1 biertje gedronken en snel weg,
er zat echt helemaal niks op, aan of in die vent
Waarom zou hij niet én willen eten, én een film willen zien maar ook zeker seks willen hebben?

Het is ergens wel een beetje een blind date. Dan zou ik in eerste instantie voorstellen om wat te gaan drinken. Klikt het, leuk! en kun je samen wat gaan eten, etc. Klikt het niet, dan kun je na dat ene drankje zonder gedoe weggaan.

Maar ik hoop dat het gezellig wordt. Veel plezier!
Begrijp ik goed dat dit je eerste date via Tinder is?
Heb alsjeblieft niet te hoge verwachtingen van dates. Ik heb er heel wat gehad en meer dan de helft was echt niet om te pruimen in het echt. Soms zit er echt een leuke tussen en de andere waren best gezellig, maar meer ook niet. Zie het als een leuke manier om op een laagdrempelige manier mensen te leren kennen dan kan het ook niet tegenvallen. Ik heb heel wat kikkers moeten kussen voor ik een leuke prins tegenkwam.
Ik heb zelf meerdere tinderdates gehad, waarvan ééntje in een relatie uit is gemond. Er zaten verder geen bijzondere situaties bij. Een aantal jongens waarbij ik direct wel doorhad dat het niks zou gaan worden, maar het grootste gedeelte van de dates was wel leuk!

Op zich is het niet zo'n big deal om op tinderdates te gaan hoor, als je het uiteindelijk toch naar jouw idee niet leuk genoeg hebt met die jongen kun je natuurlijk altijd aangeven dat je geen interesse meer hebt in een vervolg. Veel plezier!
ben het trouwens eens met zara dat je beter eerst een drankje kunt gaan drinken en niet meteen de hele rambam afspreken met uit eten en naar de film.
je weet nooit hoe iemand in het echt is. je bent bang dat hij een beeld van jou heeft wat tegen kan vallen maar dat is andersom toch ook zo? misschien vind je hem wel helemaal niks

en waarom denk je dat hij niet op seks uit zal zijn vanwege dat eten en de film? die logica begrijp ik niet, daar ben ik wel benieuwd naar
.
anoniem_655e7fbe83841 wijzigde dit bericht op 29-01-2018 22:47
99.64% gewijzigd
Danya123 schreef:
04-08-2017 18:34
Ik ga ervan uit dat hij niet uit is op seks omdat hij mij anders wel had gevraagd om bij hem langs te komen ofzo.
We hebben nu al een hele lange tijd contact en bellen ook regelmatig. Hij zelf geeft aan het heel spannend te vinden en echt opzoek is naar een echte soulmate voor langere tijd. Hij lijkt me hierdoor erg serieus. Het moet nog maar blijken of het echt zo leuk is natuurlijk, maar ik hoop het eigenlijk wel!
Dit is inderdaad mijn eerste tinderdate. Heb hiervoor een lange relatie gehad, dus dat hele tinder gebeuren was erg nieuw voor mij.
En vorige week opende nog een topic, omdat je zijn interesse niet kon peilen? Ik denk dat je iets te hard van stapel loopt en nog weleens teleurgesteld kan worden. Overigens gaan mannen die uit zijn op seks ook naar de film, restaurants en zeggen ze soms ook op zoek te zijn naar een soulmate. Al hoop ik voor jou natuurlijk dat hij heel leuk is!
Ik hoop natuurlijk dat het helemaal eindeloos is en jullie voor altijd gelukkig samen zijn, maar..
verwacht er niet te veel van, laat je niet meeslepen, maak jezelf niks wijs, loop niet te hard van stapel
Focus je niet op wat hij van jou vindt, maar wat jij van hem vindt.
Ja, jullie hebben ook wel gelijk. Ik heb onbewust een perfect plaatje in mijn hoofd hoe het zou kunnen zijn, waardoor ik inderdaad teleurgesteld zou kunnen worden als het juist de andere kant op gaat. Zal jullie laten weten hoe het is geweest!
Danya123 schreef:
04-08-2017 19:30
Ja, jullie hebben ook wel gelijk. Ik heb onbewust een perfect plaatje in mijn hoofd hoe het zou kunnen zijn, waardoor ik inderdaad teleurgesteld zou kunnen worden als het juist de andere kant op gaat. Zal jullie laten weten hoe het is geweest!
Als deze date niis wordt, dan zou ik bij volgende dates veel eerder afspreken. Dan loop je veel minder risico dat je een illusiebeeld gaat vormen van hem. Een echte ontmoeting zegt 100x meer dan getypte tekst of zelfs foto's of videogesprekken.
Hij wil wel wippen is alleen zo slim om het niet te zeggen...
badmeester schreef:
04-08-2017 20:40
Hij wil wel wippen is alleen zo slim om het niet te zeggen...
We zullen zien ;)
Enige tinder date die ik heb gehad is met mijn vriend.
Ondertussen al 3 en half jaar samen.
Geen ervaring met tinder

Maar ik wilde je veel plezier wensen.
Heb niet te hoge verwachtingen, en relax.
Veel plezier! Maar ik heb inderdaad het idee dat je wel heel hoge verwachtingen hebt. Probeer jezelf wat te kalmeren, want het kan natuurlijk ook goed zijn dat het tegenvalt.

Ik ben tot een paar maanden geleden zo'n 2 jaar vrijgezel geweest en in die tijd heb ik heel wat tinderdates gehad.
En dat waren er alleen maar zoveel omdat heeeel veel mannen tegenvielen. En ja, daar zaten ook mannen bij die gewoon serieus waren en waar ik een overweldigend goed gevoel bij had. Het is heel moeilijk om iemand te vinden waarmee het echt klopt.

Let hier op! Mocht het tegenvallen, neem dan geen genoegen met minder. Er zijn genoeg mannen en het komt echt wel.
En het kan soms inderdaad voelen alsof dat niet zo is. Dit had ik ook..totdat ik een paar maanden geleden mijn (tot nu toe) droomman leerde kennen. Via Tinder! Het kan echt, maar hou er rekening mee dat het wel een tijdje kan gaan duren.
Ik heb veel tinderdates gehad en ben momenteel iets langer dan een jaar samen met mijn huidige vriend van tinder.

Wat ik je wil meegeven is: wees vooral eerlijk en duidelijk naar jezelf toe. Wat verwacht jij? Wat wil jij? Wat zoek jij in een man?
Luister daarnaast naar je onderbuikgevoel. Vertrouw op jezelf.
Wie wat wil die moet wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven