Tinderdate

21-09-2017 16:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eens benieuwd of er hier iemand is die mijn Tinderdate kent.. Ik zie hem al 3 jr maar het is ingewikkeld😁 Sinds kort weet ik dat hij weer tindert terwijl hij ook met mij afspreekt.
anoniem_355074 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 20:36
Reden: Reacties niet gepast
44.32% gewijzigd
Wat istie licht
Voor de serieuze mensen hier.. Thanks voor jullie reacties en verder, ach het kan allemaal zo makkelijk tegenwoordig.. Lekker doen!! Tot dat... Het jezelf overkomt
Dottie123 schreef:
21-09-2017 18:16
Voor de serieuze mensen hier.. Thanks voor jullie reacties en verder, ach het kan allemaal zo makkelijk tegenwoordig.. Lekker doen!! Tot dat... Het jezelf overkomt
Daar ben je toch echt zelf bij.
Wat wil je bereiken met je vraag?
Als jij het niet vertrouwt moet je het hem vragen, als het niet goed voelt voor je het contact verbreken.
Veel meer smaken zijn er niet.
Als je echt wil weten waar je aan toe bent zou ik een fake profiel aanmaken en hem daarmee aan de haak proberen te slaan. Of bijv een vriendin die op tinder zit laten matchen met hem.

Je omschrijving is zo vaag dat je daarmee een heel groot deel van de tinder bevolking beschrijft. Succes!
à la de Mannentester.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Dottie123 schreef:
21-09-2017 18:16
Je doet het jezelf aan hoor door op dat kansloze Tinder een partner te gaan zoeken. Je zoekt de ellende zelf op, dus niet klagen nu.
Deze persoon wil je niet, anders zou deze niet naar een beter exemplaar op zoek zijn op Tinder.
Misschien wordt het tijd dat je je kansloze project laat gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven