Tips gevraagd voor date met eigen partner

23-02-2009 19:18 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben op zoek naar leuke tips om, in ons geval na 13 jaar, in onze relatie weer een beetje "samen" te krijgen.

Door drukte en het krijgen van een zoontje zijn we steeds minder tijd voor elkaar gaan krijgen en ook maken...Met als gevolg dat het vlammetje wel een heel erg klein waakvlammetje is geworden.

Hier hebben we uitgebreid over gesproken en willen er ook graag samen wat aan doen. Nu plannen we om de 2 weken een date voor en met elkaar, thuis of buiten de deur.

We zijn bv naar de sauna, bios, restaurant geweest en thuis vele malen uitgebreid samen gekookt, massage, goede gesprekken. enz.

Nu wil het geval dat het weer mijn beurt is en ik een beetje uit verzonnen ben. Hebben jullie misschien nog een leuke tip (niet de vakantie uitzoeken of de belasting regelen )

Al vast bedankt...enne doe er misschien zelf ook je voordeel mee, het is echt aan te raden
Een bos- of strandwandeling? Een les Salsa of rock&roll dansen? Als het ietsje warmer wordt een zeilbootje huren en een picknickmand meenemen? Juist in eigen stad zitten vaak nog zat musea die je niet bezocht hebt. Samen een opknapproject aangaan zoals de tuin lente klaar maken of de woonkamer een likje verf geven. Zoiets?
Is er geen kroeg waar jullie elkaar hebben leren kennen ? Of een feest met muziek uit die tijd ?

Picknick in bed , met kaarsjes aan in bad , elkaar erotisch fotograferen , een erotisch spel ( van mijn part pas je de spelregels aan bij het zwarte pieten of dammen ) , sex in alle kamers , bowlen , striptease , samen naar de sexshop om te shoppen , muziek- en foto-avondje uit jullie begintijd , erotische film , je huiskamer omtoveren tot zwoele sexsalon met een matras voor de haard of cv en van alles onder handbereik , één nachtje in een hotel , .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
bgb;je hebt alles al gezegt wat ik wilde voorstellen!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:esra schreef op 23 februari 2009 @ 19:54:

bgb;je hebt alles al gezegt wat ik wilde voorstellen!!!

welnee ; je bent dat stukkie fietsen vergeten , en de pannenkoekenboot , en ...... en ........

Doddie post weleens een lollige tip , alleen moet je badkamer groot genoeg zijn ; Leg een luchtbed in je badkamer en geef een zeep/olie - warmwater- body to body massage .

In mijn badkamer zou ik met mijn hoofd in de wc pot liggen en mijn tenen in de kraan van de wastafel moeten stoppen .
Leuk leuk! Misschien had ik er nog bij moeten zetten dat het 's avonds is (inlc. zelf de oppas regelen bij buiten de deur) Ow en met de sex zit het wel goed
haha ja die badkamer tip...uhh..dat wordt rechtop staan in de douche vrees ik...haha
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2009 @ 20:00:

[...]

Doddie post weleens een lollige tip , alleen moet je badkamer groot genoeg zijn ; Leg een luchtbed in je badkamer en geef een zeep/olie - warmwater- body to body massage . Nog leuker: scheerschuim.
Ik zou gaan speeddaten met je partner. Ff 5 minuutjes babbelen, en daarna een hokje aankruisen of je al dan niet verder wil met elkander. Bij beiden ja is het goed

En je kunt daarna weer gewoon verder met je eigen dingen. Makkelijk, efficient, doelgericht en je bent te kort samen (meestal) om ruzie te krijgen.
Ja, Koor ; lachuh ; elkaar scheren , al dan niet geblinddoekt . ( degene die scheert dan he , anders is het lang zo spannend niet ) Volwassen variant van Ezeltje Prik .
World of Warcraft: Legion
elkaar bodypainten dan ? dat kan wel rechtop staand . Als het eetbaar is hoef je ook niet na te denken over het eten . En je kan het combineren met erotisch poseren en fotograferen ( heb je 4 dingen ineen ; laat hem dat maar zien te overtreffen )
dineren in het donker bij bv Ctaste in Amsterdam.

meevaren op de tapasboot

wijnproeven (cursus)

tango of salsa dansles

eten en slapen bij stroom in rotterdam

naar de sauna
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 februari 2009 @ 20:08:

Ja, Koor ; lachuh ; elkaar scheren , al dan niet geblinddoekt . ( degene die scheert dan he , anders is het lang zo spannend niet ) Volwassen variant van Ezeltje Prik .Neeejjj, met scheerschuim kan je heel mooi kleien!
quote:minny schreef op 23 februari 2009 @ 20:06:

Ik zou gaan speeddaten met je partner. Ff 5 minuutjes babbelen, en daarna een hokje aankruisen of je al dan niet verder wil met elkander. Bij beiden ja is het goed
O, samen kleien ; ook leuk .Of samen servies beschilderen , of kantklossen ....
Javaar ; hardstikke leuk ( en slim enzo ) dat jullie zo bewust bezig zijn . Dat zouden meer mensen moeten doen ............
Als je budget het trekt: zorg voor oppas en speel voor een avond, nacht en ochtend toerist in je eigen stad. Hebben wij 3 jaar terug gedaan (okee, we waren toerist in onze vorige stad) : een avondje in Krasnapolsky, heerlijk uit eten, schommelend de kroeg uit, in het hotel elkaar de hele kamer doorgeneukt, en op straat net gedaan of we toeristen waren die alles voor het eerst zagen. Hebben in een deuk gelegen.

En als je zelf in Amsterdam woont, ga je normaal nooit logeren in het Kras, want je woont al in de stad.

Anders: giebelend en graaiend een suf hotel binnenlopen, jezelf inchecken als 'Hihihih, meneer en mevrouw Jansen' en na een uur of twee (drie) weer uitchecken.
http://www.nachtjeweg.nl/
Regel 'n oppas en boek 'n weekendje Barcelona.
snel zijn : http://www.centerparcs.nl...I3fibqy85gCFQ6wQwodowWX0w
quote:elninjoo schreef op 23 februari 2009 @ 20:38:

Regel 'n oppas en boek 'n weekendje Barcelona.Is op zich leuk, maar misschien niet als je elkaar weer aan het ontdekken bent: Barcelona is zo mooi en je moet er zoveel zien, dat je misschien niet zo goed aan elkaar toekomt.
http://www.leukedingendoen.nl/romantiek_stemming_5.aspx
Diep in de nacht naaktzwemmen in de zee en daarna wat rollebollen op 't strand en in de duinen.
Niets aan alle tips toe te voegen maar wilde even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind dat jij en je partner dit doen, zoals bgb zegt, zouden meer mensen moeten doen! veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven