Tips gevraagd
dinsdag 10 maart 2009 om 21:26
Ik sta aan het prille begin van een relatie in wording. (Wat mij betreft)
Het betreft een collega, ze is vrijgezel en 21 jaar, en ik 25. Ze is net bij ons komen werken, maar ik zie wel wat in haar. Ze lijkt me leuk, lief en een heel correct iemand.
Uiteraard blijf ik gewoon mezelf, wel altijd wat verlegen.
Hoe kan ik haar voor me laten vallen ipv dat ze me heel lief een aardig vindt zoals eigenlijk heel veel vrouwen me zien.
Hoop dat iemand me wat korte tips kan geven. (moet ik onverschillig zijn)
Het betreft een collega, ze is vrijgezel en 21 jaar, en ik 25. Ze is net bij ons komen werken, maar ik zie wel wat in haar. Ze lijkt me leuk, lief en een heel correct iemand.
Hoe kan ik haar voor me laten vallen ipv dat ze me heel lief een aardig vindt zoals eigenlijk heel veel vrouwen me zien.
Hoop dat iemand me wat korte tips kan geven. (moet ik onverschillig zijn)

dinsdag 10 maart 2009 om 21:32
Fijn dat je een leuke meid hebt gevonden! Ik zou allereerst heeeeeel goed overdenken of je wel iets wil beginnen met een collega! Als die relatie of scharrel overgaat, of als het niet eens zover komt maar je een blauwtje bij haar loopt, dan zien jullie elkaar wel iedere dag. Dat kan erg ongemakkelijk worden.
Buiten bovenstaande hoop ik van harte voor je dat ze jou ook helemaal ziet zitten maar ik heb geen tips voor je. Ik ken haar niet en weet niet op wat voor type mannen ze valt.
Succes.
Buiten bovenstaande hoop ik van harte voor je dat ze jou ook helemaal ziet zitten maar ik heb geen tips voor je. Ik ken haar niet en weet niet op wat voor type mannen ze valt.
Succes.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:56
quote:rsb2008 schreef op 10 maart 2009 @ 21:26:
Hoop dat iemand me wat korte tips kan geven. (moet ik onverschillig zijn)Voordat we verder spreken over "het begin van jullie prille relatie in wording"... weet zij dit eigenlijk al?
Hoop dat iemand me wat korte tips kan geven. (moet ik onverschillig zijn)Voordat we verder spreken over "het begin van jullie prille relatie in wording"... weet zij dit eigenlijk al?

dinsdag 10 maart 2009 om 22:24
dinsdag 10 maart 2009 om 22:26
Dush, jij ouwe speurneus......
Al drie topics???
Dan is wat ik wil zeggen waarschijnlijk alweer hartstikke mosterd
RSB, blijf lekker collega's voorlopig
en om nu al te spreken van een prille relatie vind ik wel heel hard van stapel lopen hoor.
Vrouwen schrikken daarvan en als vrouwen schrikken, weet je wat ze dan doen???
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard wegrennen!!!!
Al drie topics???
Dan is wat ik wil zeggen waarschijnlijk alweer hartstikke mosterd
RSB, blijf lekker collega's voorlopig
en om nu al te spreken van een prille relatie vind ik wel heel hard van stapel lopen hoor.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard wegrennen!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 maart 2009 om 07:26
quote:Summerdance schreef op 10 maart 2009 @ 22:26:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard wegrennen!!!!Maar zoveel ruimte is er niet in een gebouw. Ze kan moeilijk van haar werk naar Timboektoe of Verweggistan rennen!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard wegrennen!!!!Maar zoveel ruimte is er niet in een gebouw. Ze kan moeilijk van haar werk naar Timboektoe of Verweggistan rennen!
World of Warcraft: Legion