tips graag

12-10-2009 21:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar maanden zie ik een leuke man, ik heb een relatie die beter zou kunnen. Ik kom echter niet makelijk in contact met deze man. Heb gemaild, met waar ik hem gezien had, dacht nl. dat ik toch diverse malen oogcontact had gehad maar geen reactie. Onlangs 06 nummer getraceerd en berichtje gestuurd, dat ik hem had gezien maar ik kan me niet helemaal kenbaar maken. Hij sms'te wel terug maar zag er na 3 x vanaf. Hij is single en zo leuk ik kan het niet opgeven nader in contact te willen komen. Zie hem niet direct in uitgaansleven alleen op weg naar werk. Ik kan uit privacy overweging ook niet me niet direct bekend maken het is een klein wereldje. Wellicht als ik hem ooit eens gesproken zou hebben dat ik gigantisch afknap maar wat kan ik nog doen om niet belachelijk over te komen maar wel in contact te komen.
eerst je relatie verbreken voordat je werk maakt van 'n nieuwe vlam, anders maak je nu niet bepaald 'n serieuze indruk en loop je kans alleen voor de neuk gebruikt te worden als ie op je flirt ingaat
Tja, wat zou je kunnen doen om niet belachelijk over te komen. Eh...
Moet eerlijk zeggen dat het een nogal warrig stukje is dat je hebt geschreven.

Je hebt een relatie die beter zou kunnen. Ik zou het eerst uit maken voordat ik contact zou gaan zoeken met die ander.

Als je niet belachelijker over wil komen dan je al doet (ik vind anonieme smsjes sturen vrij belachelijk voor een volwassen vrouw) dan zou ik 'm gewoon eens aanspreken. Maar als je echt wat van hem wilt, pas als je zelf vrij bent.
Grmplf.
Verbreek je relatie, en laat die ander met rust. Dat maakt je al stukken minder belachelijk.

Hij heeft er na 3x smsen vanaf gezien met je te smsen. Hij staat dus niet open voor contact. Misschien vond hij je wel kinderachtig (en belachelijk), door je berichtjes terwijl je een relatie hebt. Dat kan ik me goed voorstellen.
Slimme kerel en waarschijnlijk niet op zoek naar jou.
Ow en wat zegt je vriend van deze flirt escapade?

Vind hij wel een goed idee zeker?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vind je dit zelf een normaal/leuk verhaal?

Als ik de man in kwestie was zou ik doodsbang van je worden.
Ik zie ook weleens een leuke man, wel meer dan weleens eigenlijk... punt
quote:Bianca40 schreef op 12 oktober 2009 @ 21:46:

Ik zie ook weleens een leuke man, wel meer dan weleens eigenlijk... puntNou...valt tegen hoor. Leuke mannen zijn zeldzaam.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Zamirah schreef op 12 oktober 2009 @ 21:53:

[...]

Nou...valt tegen hoor. Leuke mannen zijn zeldzaam.

Mwah... vind ik niet, maar het ligt eraan op wat voor type je valt. Ik val op 'de gewone man', beetje geleefd eruit zien en ondeugende blik in de ogen. Alleen het verschil met TO is:

a. ik ga er niet gelijk van uit dat als onze blikken elkaar kruisen, dat hij dan dus helemaal hoteldebotel van me is

b. dan nog, zou ik mezelf niet gek maken en op alle mogelijke manieren gaan proberen om contact te krijgen, als hij me werkelijk zo leukt vindt, dan mag hij mijn nr gaan achterhalen enzo.

en... wat was c. ook alweer?

OOO jaa... ik ben getrouwd... dus het blijft gewoon bij kijken en genieten als je naar een mooi schilderij kijkt.. en meer niet.
quote:Zamirah schreef op 12 oktober 2009 @ 21:29:

Grmplf.Das SMS taal voor??
Hè. Wat jammer dat To hier niet meer gereageerd heeft...
Inderdaad misschien eerst even netjes je eigen relatie uitmaken en dan op hem afstappen! Weet je gelijk of hij ook echt bewust oogcontact met je heeft gemaakt of dat er gewoon een vliegje in z'n oog zat :-)
Hoe oud ben je?
quote:doubt schreef op 12 oktober 2009 @ 21:23:

Al een paar maanden zie ik een leuke man, ik heb een relatie die beter zou kunnen. Ik kom echter niet makelijk in contact met deze man. Heb gemaild, met waar ik hem gezien had, dacht nl. dat ik toch diverse malen oogcontact had gehad maar geen reactie. Onlangs 06 nummer getraceerd en berichtje gestuurd, dat ik hem had gezien maar ik kan me niet helemaal kenbaar maken. Hij sms'te wel terug maar zag er na 3 x vanaf. Hij is single en zo leuk ik kan het niet opgeven nader in contact te willen komen. Zie hem niet direct in uitgaansleven alleen op weg naar werk. Ik kan uit privacy overweging ook niet me niet direct bekend maken het is een klein wereldje. Wellicht als ik hem ooit eens gesproken zou hebben dat ik gigantisch afknap maar wat kan ik nog doen om niet belachelijk over te komen maar wel in contact te komen.

Begrijp ik het goed dat jij nu helemaal geobsedeerd bent van een man, die je alleen maar hebt gezien en niet eens gesproken hebt? Wat heb je hem gemaild en gesmst? Dat je hem gezien hebt? Hoe weet je dat je hem zo leuk vindt? Je weet alleen van hem dat hij vrijgezel is en een leuk koppie heeft. Hij heeft duidelijk geen interesse meer in je. Er zijn duizenden vrijgezelle mannen met een leuk koppie. Move on.

En hoe zit het met je relatie? Hoe beter zou die kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven