Tips voor dagje weg met leuke jongen...;))

17-12-2009 13:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ben nu al een paar maanden aan het daten met een leuke jongen die ik via internet heb leren kennen..

Het klikt goed en hebben t ook erg leuk samen..

Met de kerstdagen zien we elkaar niet omdat we ieder onze eigen

verpichtingen al gepland hadden......jammer maar is niet anders...

Nu zijn we de woensdag voor kerst samen een dagje vrij en willen een dagje wat leuks doen....

Hebben jullie leuke ideeen of tips????

Zat zelf te denken aan dagje naar de efteling of dagje Maastricht in kerstsfeer.....

Maar ander ideeen zijn van harte welkom...;))

Groetjes Nemo
Je eigen ideeën klinken al heel leuk!
Of naar zo'n heerlijk kitcherige kerstmarkt in Duitsland. (of dichterbij huis..., ff googlen)
Naar Maastricht,

lekker wandelen, gezellig dineren en daar overnachten. Hem de hele nacht wakkerhouden door hem de nacht van zijn leven (en dat van jou )te geven, zodat jullie uitgeput aan jullie verplichtingen met Kerst kunnen voldoen. Als iemand dan vraagt waarom je zo moe bent, kijk je ze glazig aan en zucht dan heel diep met een big smile on your face
Of naar Groningen.. ook gezellig.. even bij het glazen huis kijken en eindigen zoals driewieler zo mooi omschrijft ;)
Er staan in veel steden schaatsbanen. Ga samen het ijs op, stort subtiel ter aarde als hij je op kan vangen, kondig aan dat het genoeg geweest is en ga met rode wangen aan de chocomel met slagroom.
Ja, schaatsen! Dat is een leuk idee. Beetje actief, lekker buiten- dat houdt je fris en fruitig en elkaar daarna lekker warmhouden.
Ik dacht al aan de winterefteling vóór ik dit topic opende, zeker doen!!
Thanks voor alle idee-tjes.........

Nog meer leuke ideetjes.......

Altijd welkom!!!!!

Groetjes Nemo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven