Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
quote:habithere schreef op 26 februari 2012 @ 13:03:

volgens mij zit ie in een doosje,ik weet het niet meer..ben al met dr an het whatsappen dat er niks meer van over is en dat de natuur (beestjes) hun werk hebben gedaan...tis een heel hooggevoelig kind en moet dit subtiel aanpakken..idd gelukkig geen hond haha

Subtiel aanpakken?

Nou, stel dan voor om zeg maar ceremonieel iets te begraven bij het nieuwe huis, een doosje met een briefje ofzo..
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
k heb pumukele wederom een vriendenverzoek gestuurd, misschien dat t vandaag beter gaat...

Goed zo meid, voor je kinderen was t goed om even gezellig eruit te zijn...en voor jezelf ook, by the way... even tussen die muren weg!

tja, over dat het met ons een stuk beter gaat: t gaat met vlagen... ene moment lig ik dubbel en heb ik lol of sarcasme mag ook, andere moment vlieg ik ook tegen de muren omhoog en jank de ogen uit mn kop.... en weet ik me geen raad, alleen!

Pum, hele dikke knuffel vanuit ergens bovenin Nederland
quote:nightnurse schreef op 26 februari 2012 @ 13:09:

[...]

o, hou op, k kom niet meer bij hier. tranen rollen over mn wangen.... komt HET straks aan gelopen, in zo'n blauw glimmende jas met zo'n bontkraag!!! t eerste wat ik dan zeg is" ze zoeken je, bij opsporing verzocht"Geweldig motto!
.
One day I fly away,

quote:kunstje schreef op 26 februari 2012 @ 13:43:

[...]

Geweldig motto! ? mijn motto is niet opsporing verzocht, maar dat ik bij de volgende smoes/leugen waar ik m op betrap m levend ga villen...
quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 13:11:

[...]

hoi allemaal ben al een tijdje terug, maar heb me een beetje stil gehouden, ben geloof ik niet zo'n fijn gezelschap vandaag.

ontbijten was gezellig. heb een beetje gegeten, kids vonden het fijn. heb me goed gehouden, ondanks dat je natuurlijk overal stellen ziet, jonge oude maakt niet uit. pfffffff.

met jullie gaat het gelukkig een stuk beter zie ik . dat is fijn!!

Kom op Pum, ga je verder nog iets doen vandaag? En zeg niet dat die loser nog langs gaat komen.

Natuurlijk zie je overal stelletjes, omdat je er op let.

Ik weet niet wat je financiele toestand toelaat. Maar probeer iets leuks te vinden. In Maastricht is altijd wel iets te beleven!

Je mag verdriet en medelijden met jezelf hebben, maar probeer uit die negatieve spiraal te komen. Je hebt al een stap gezet met dat ontbijt, dus hup verder gaan. Afleiding helpt echt, en dan zie je ook dat er nog leuke dingen zijn.

Laat eens horen wat je leuk vindt om te doen.
.
One day I fly away,

quote:nightnurse schreef op 26 februari 2012 @ 13:48:

[...]

? mijn motto is niet opsporing verzocht, maar dat ik bij de volgende smoes/leugen waar ik m op betrap m levend ga villen...Ja, dat had ik begrepen, daarom vond ik het zo leuk.
quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 13:47:

[...]

Dank je lieve NNurse

er gaat iets niet goed met mijn account geloof ik.

Tja daar zit ik dan, heb me een sexy zwart jurkje aan gedaan met sexy pantys en naaldhakken haha. mooi hoor echt waar al zeg ik het zelf. je hebt er alleen geen hol aan.

en toch hoop ik/ weet ik dat hij op bezoek komt, alleen al voor mezelf. hihhi kijken mag maar niet meer aankomen!!Maak het jezelf nu niet zo moeilijk. Ga ergens op een verwarmd terras zitten in je sexy jurkje en kijk hoeveel mensen op je reageren. Dit afwachten op hem, helpt je niet verder. Geloof me!
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 13:53:

[...]

haha geloof dat we elkaar gekruisd hebben, hij moet komen meis.

is goed voor me, ik ben hem los aan het laten, echt waar!!Inderdaad gekruist, maar laat je dag nu niet afhangen van hoe hij reageert. Stel dat hij zegt dat hij je sexy vindt, wat dan? Voel je jezelf beter dan, of ga je weer denken dat hij spijt heeft, of ga je met hem naar bed? Met al die opties schiet je niets op. Kies voor jezelf en je kinderen.
quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 13:54:

tjonge jonge wat is er nu weer mis met mijn moto??

met jou motto is helemaal niets mis... en wat knap dat je je zo mooi hebt aangekleed.. (k heb niet eens n zwart jurkje hahaha)

Laat m maar zien wat ie kwijtraakt....

Enne, tegen jezelf praten kan alleen als je jezelf op kunt peppen...

voor de rest klets je hier maar n eind weg...

en nee, GEEN sex met je ex...
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 14:11:

Zei ik toch al!! kijken mag maar aankomen niet meer. ben geen **** die je zomaar te pas en te onpas kan wippen.

maar mag hem toch wel een beetje pesten toch ?????

kijk je wel uit met dat pesten, t kan ook flirterig overkomen he....

hoe ist met parkiet, habit?
quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 14:33:

Niet goed?? wel goed...alles goed...jij bent de baas...
quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 14:33:

Niet goed?? Ik ben bang dat jij straks de meeste pijn zult hebben. Vandaar mijn commentaar.
quote:kunstje schreef op 26 februari 2012 @ 14:41:

[...]

Ik ben bang dat jij straks de meeste pijn zult hebben. Vandaar mijn commentaar.

helemaal mee eens, kunstje... vandaar dat is zeg: jij bent de baas...

Damn, tis dat ze zo ver weg woont, anders kwam ik wel naast r zitten als ie komt...

Pum: sterk zijn he, je kan het, geloof in je
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

quote:pumukele schreef op 26 februari 2012 @ 14:52:

[...]

hahah ja dat zou nou eens fijn zijn.

maar ik ga zeker heel sterk wezen, en zeker als hij in de buurt is.

zie je nu hebben jullie me aan het lachen gemaakt

straks weet ik het natuurlijk niet. maar goed vooralsnog wil ik me mooi en sexy voelen, en die smoel zien!! en vooral trots op mezelf zijn.

mijn zoon zei. wauw mam.fly away and leave your love to yesterday

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven