Tja, en dat was het dan....
zondag 11 september 2011 om 20:29
Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone....
maandag 26 september 2011 om 18:18
Soyli, wat een heftig stuk heb je geschreven, wat heb je het goed onder woorden gebracht.
Het is zo'n pijnlijk proces.
Dat gevecht in je hoofd, tussen gevoel en verstand.
Het gevoel dat je nu dingen doet die je eigenlijk niet wilt, maar je kan niet meer anders.
HET had wel anders gekund, maar hij kan blijkbaar niet anders en dat is een hard gelag.
Het gaat met mijn kinderen goed, maar mijn dochter van 8 heeft ook nog zo haar momenten hoor. Dat ze dit niet wil, dat ze altijd iemand moet missen en dat ze wil weten waarom we nou eigenlijk uit elkaar zijn..
Maar ze weet het wel. Ze heeft het ook wel eens gezegd.
"Papa zei dat hij rust nodig had, maar dat doet hij helemaal niet, hij wou gewoon met een ander..."
Oeps.. slik... en helemaal waar, wat moet je dan zeggen?
Normaal na het eten ging ik afruimen en had hij tijd met de kinderen, samen spelen, knuffelen, tv kijken..
En nu doet hij dat misschien ook wel, maar niet met onze kinderen, maar met die van haar, die hij meer ziet dan de onze, die hij veel vaker om zich heen heeft dan zijn eigen kinderen.....
Tja..ik snap het gewoon niet, dat je dat vrijwillig doet, ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij hoor...
Geloof niet dat ik dat ooit ga begrijpen, hoe je willens en wetens je gezin om zeep kunt helpen, hoe je je kinderen zoveel verdriet aan kan doen, aan mag doen..
Want het is niet eens strafbaar, raar eigenlijk...
Mensen, degenen die je het meest na staan, zo diep kwetsen en er gewoon mee weg komen...
Maar net als ik komen mijn kinderen hier ook wel doorheen, al had ik ze dit grote verdriet graag willen besparen.
@All, hoe was het vandaag?
En Hova, hoe is het je de rest van de dag vergaan?
Voor iedereen dikke knuffels
Het is zo'n pijnlijk proces.
Dat gevecht in je hoofd, tussen gevoel en verstand.
Het gevoel dat je nu dingen doet die je eigenlijk niet wilt, maar je kan niet meer anders.
HET had wel anders gekund, maar hij kan blijkbaar niet anders en dat is een hard gelag.
Het gaat met mijn kinderen goed, maar mijn dochter van 8 heeft ook nog zo haar momenten hoor. Dat ze dit niet wil, dat ze altijd iemand moet missen en dat ze wil weten waarom we nou eigenlijk uit elkaar zijn..
Maar ze weet het wel. Ze heeft het ook wel eens gezegd.
"Papa zei dat hij rust nodig had, maar dat doet hij helemaal niet, hij wou gewoon met een ander..."
Oeps.. slik... en helemaal waar, wat moet je dan zeggen?
Normaal na het eten ging ik afruimen en had hij tijd met de kinderen, samen spelen, knuffelen, tv kijken..
En nu doet hij dat misschien ook wel, maar niet met onze kinderen, maar met die van haar, die hij meer ziet dan de onze, die hij veel vaker om zich heen heeft dan zijn eigen kinderen.....
Tja..ik snap het gewoon niet, dat je dat vrijwillig doet, ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij hoor...
Geloof niet dat ik dat ooit ga begrijpen, hoe je willens en wetens je gezin om zeep kunt helpen, hoe je je kinderen zoveel verdriet aan kan doen, aan mag doen..
Want het is niet eens strafbaar, raar eigenlijk...
Mensen, degenen die je het meest na staan, zo diep kwetsen en er gewoon mee weg komen...
Maar net als ik komen mijn kinderen hier ook wel doorheen, al had ik ze dit grote verdriet graag willen besparen.
@All, hoe was het vandaag?
En Hova, hoe is het je de rest van de dag vergaan?
Voor iedereen dikke knuffels
maandag 26 september 2011 om 19:26
Dag Dames,
Heb mijn gammele, pijnlijke lijf maar weer eens achter de pc gehesen....
Wat een herkenning weer hier in al die verhalen.. Heb mijn aanstaande ex afgelopen week gezien, hij straalde één en al geluk en verliefdheid uit en jezus wat komt dát binnen...
Ja, ik gun het hem, ik wil heel graag dat hij weer gelukkig wordt, en dat meen ik echt, maar ik wil het nu nog niet zien. Kennelijk heeft onze relatie gewoon helemaal niks voorgesteld, anders kan hij toch niet zo snel al een relatie met haar beginnen?
@Newwoman, ben vanmorgen indd naar maatsch. zorg geweest, lastig hoor, je verhaal daar doen..
En tja, ik wil sterk overkomen en natuurlijk geen emoties tonen want ergens mag dat niet van mezelf, ik doe het zelf wel...
Ik heb nog veel te leren...
Wat een herkenning weer hier in al die verhalen.. Heb mijn aanstaande ex afgelopen week gezien, hij straalde één en al geluk en verliefdheid uit en jezus wat komt dát binnen...
Ja, ik gun het hem, ik wil heel graag dat hij weer gelukkig wordt, en dat meen ik echt, maar ik wil het nu nog niet zien. Kennelijk heeft onze relatie gewoon helemaal niks voorgesteld, anders kan hij toch niet zo snel al een relatie met haar beginnen?
@Newwoman, ben vanmorgen indd naar maatsch. zorg geweest, lastig hoor, je verhaal daar doen..
En tja, ik wil sterk overkomen en natuurlijk geen emoties tonen want ergens mag dat niet van mezelf, ik doe het zelf wel...
Ik heb nog veel te leren...
maandag 26 september 2011 om 19:48
Ik loop tegen zoveel dezelfde dingen aan Allalone..
Dat je wilt dat hij weer gelukkig wordt, dat heb ik ook sterk gehad, maar op dit moment laten varen. Omdat ik mezelf daardoor wegcijfer...ik ben op dit moment even belangrijker dan hij. Dat zie ik nu echt in. Ik kan hem niet bemoederen, hij mag het zelf opknappen. Hij is de veroorzaker...en ondanks dat hij z'n gevoel volgt ziet hij er niet uit, is zichzelf niet....zegt mij stiekum genoeg
En daar kan ik dan weer op teren.
En dat sterk willen overkomen...zelfs naar hulpverleners...alsof ik mijn eigen verhaal lees.
Sterkte allemaal
Dat je wilt dat hij weer gelukkig wordt, dat heb ik ook sterk gehad, maar op dit moment laten varen. Omdat ik mezelf daardoor wegcijfer...ik ben op dit moment even belangrijker dan hij. Dat zie ik nu echt in. Ik kan hem niet bemoederen, hij mag het zelf opknappen. Hij is de veroorzaker...en ondanks dat hij z'n gevoel volgt ziet hij er niet uit, is zichzelf niet....zegt mij stiekum genoeg
En dat sterk willen overkomen...zelfs naar hulpverleners...alsof ik mijn eigen verhaal lees.
Sterkte allemaal
maandag 26 september 2011 om 19:56
@ sisselova Alleen dat stukje van het voor jezelf kiezen.....dat lukt me nog niet.. hij zit nog té veel in mijn systeem, en regelmatig overvalt mij zo'n verschrikkelijk heftig gevoel van het hem missen....gék word ik ervan..
Daarbij ook het weten hoe lief en beschermend en vol aandacht hij bij haar is.... dat is hij ook bij mij geweest en da's nog niet eens zo lang geleden...
Daarbij ook het weten hoe lief en beschermend en vol aandacht hij bij haar is.... dat is hij ook bij mij geweest en da's nog niet eens zo lang geleden...
maandag 26 september 2011 om 20:06
@Allalone; Het ene moment ben ik daar ook sterker in dan het andere moment. Het zou goed kunnen dat het er inderdaad mee te maken heeft dat jouw man (ik kan het woord ex niet over mijn lippen krijgen..) jou tot het eind het gevoel heeft gegeven er voor je te zijn...dat was bij mij wel anders (achteraf gezien). De laatste maanden van onze relatie had ik al het gevoel alleen te staan en niet bij hem te kunnen. Zal altijd met gemengde gevoelens naar dit moment uit mijn leven terugkijken, maar heb er ook al zoveel door gekregen, dus alles is echt dubbel. Ben er nu al door gegroeid....en hoop van harte dat je dit ook mag gaan ervaren!
Maar lees mijn verhaal niet alsof ik hem haat of iets, want dat is absoluut niet het geval. We waren een superteam, maar ergens zijn we elkaar verloren....
Maar lees mijn verhaal niet alsof ik hem haat of iets, want dat is absoluut niet het geval. We waren een superteam, maar ergens zijn we elkaar verloren....
maandag 26 september 2011 om 20:28
@Soyli, wat een verhaal ook; zoveel herkenning (helaas)...
Van buitenaf lijken mijn kinderen het ook goed te doen. Heb toevallig vanavond met ze gesproken ;er werd een prachtige bos bloemen van vrienden van me gebracht en ik moest om de lieve tekst op het kaartje huilen. Ze weten dat het niet goed gaat en dat we waarschijnlijk het niet gaan redden, samen. En dan staat mijn dochter mij te troosten.. dat kan toch niet...
Pfff.....
@NewWoman, de rest van de dag was moeilijk. Blijft moeilijk. Heb continu een brandend gevoel achter mijn ogen. Als iemand lief tegen me doet, gaat het geheid mis...
Man is nog niet thuis, ontwijkt de spanning denk ik. Ik duik straks maar vroeg mijn bedje in, heb ook geen zin in spanning en vannacht maar een paar uurtjes geslapen, dus heb wel behoefte aan wat rust...
Voor de rest: hele dikke
Van buitenaf lijken mijn kinderen het ook goed te doen. Heb toevallig vanavond met ze gesproken ;er werd een prachtige bos bloemen van vrienden van me gebracht en ik moest om de lieve tekst op het kaartje huilen. Ze weten dat het niet goed gaat en dat we waarschijnlijk het niet gaan redden, samen. En dan staat mijn dochter mij te troosten.. dat kan toch niet...
Pfff.....
@NewWoman, de rest van de dag was moeilijk. Blijft moeilijk. Heb continu een brandend gevoel achter mijn ogen. Als iemand lief tegen me doet, gaat het geheid mis...
Man is nog niet thuis, ontwijkt de spanning denk ik. Ik duik straks maar vroeg mijn bedje in, heb ook geen zin in spanning en vannacht maar een paar uurtjes geslapen, dus heb wel behoefte aan wat rust...
Voor de rest: hele dikke
maandag 26 september 2011 om 20:40
quote:allalone schreef op 26 september 2011 @ 19:26:
Dag Dames,
Ik heb nog veel te leren...Pijnig jezelf niet nog meer door jezelf zulke shit aan te praten. Het doet ook geen recht aan alle jaren dat er wel sprake was van geluk. Natuurlijk stelde jullie relatie iets voor. Dat weet je zelf ook. Alleen ging dat voor hem op een gegeven moment voorbij.
Dag Dames,
Ik heb nog veel te leren...Pijnig jezelf niet nog meer door jezelf zulke shit aan te praten. Het doet ook geen recht aan alle jaren dat er wel sprake was van geluk. Natuurlijk stelde jullie relatie iets voor. Dat weet je zelf ook. Alleen ging dat voor hem op een gegeven moment voorbij.
maandag 26 september 2011 om 20:42
@ Hova, ook voor jou een hele dikke Ook wij hebben nadat dit hele verhaal uitgekomen was nog enkele weken "gewoon"samen gewoond... In die tijd ook hele dierbare gesprekken kunnen voeren en veel samen kunnen delen..
Maar ook: iedere minuut die hij later was denken dat hij bij haar was, constant op mijn hoede zijn of hij aan het bellen of smsen was..
En hoe erg ik hem ook mis, en ook hier zit ik mij erg vaak de kop gek te maken of hij nu bij haar is en wat doet hij nu...Toch is het voor mij beter hier te zijn..denk ik.....
Maar ook: iedere minuut die hij later was denken dat hij bij haar was, constant op mijn hoede zijn of hij aan het bellen of smsen was..
En hoe erg ik hem ook mis, en ook hier zit ik mij erg vaak de kop gek te maken of hij nu bij haar is en wat doet hij nu...Toch is het voor mij beter hier te zijn..denk ik.....
maandag 26 september 2011 om 20:46
Ik quote het maar even zo, forum doet raar hier..
All, het is voor mij erg tegenstrijdig als ik dit lees...
Je gunt het hem dat hij weer gelukkig wordt??
Weer gelukkig wordt?
Was hij zo diep ongelukkig bij jou dan?
Is hij hier degene die totaal naar de kloten is, en die je weer wat geluk gunt?
En jij dan meid, je zit helemaal aan de grond..
Weet je wie ik het gun dat ze weer gelukkig wordt? JOU!
Ben je dan helemaal niet kwaad? Ben je alleen maar heel erg verdrietig en zit je te verkommeren?
Sorry als ik nu hard overkom hoor, want ik kan je heus wel volgen..
Maar misschien wordt het eens tijd dat je goed pissig op deze egoistische Lul de Behanger wordt!
Verdriet verlamt je, en woede maakt je sterk.
Dat is wat ik heb geleerd, en je kan echt niet altijd maar het een of het ander zijn hoor maar zo af en toe een gezonde portie kwaadheid kan je net even weer overeind helpen.
Ik wordt gewoon plaatsvervangend kwaad op die lamstraal eh.. kerel van jou.
Stralend verliefd en gelukkig?
Laat hem lekker opzouten met zijn gelukzalige gedoe...
Kom op All, wordt nou eens een beetje kwaad, het helpt je loskomen, echt waar.
Verdomme, hij dropt een vernietigende bom en vervolgens is hij gelukkig en verliefd, sorry maar ik kan er vanaf hier wel pissig om worden.
Hij duwt jou middenin een poel ellende en laat je lekker in je eentje zwemmen...
Nou van mij zou hij eerst best een tijdje diep ongelukkig mogen zijn, issie nou helemaal belazerd!
Als je kwaad wordt klop je je kleren af en ga je aan de slag. Afkaarten met die boel.
En ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het zo bout zeg, maar ik zit hier echt met een beetje stoom uit mijn oren..
Ik quote het maar even zo, forum doet raar hier..
All, het is voor mij erg tegenstrijdig als ik dit lees...
Je gunt het hem dat hij weer gelukkig wordt??
Weer gelukkig wordt?
Was hij zo diep ongelukkig bij jou dan?
Is hij hier degene die totaal naar de kloten is, en die je weer wat geluk gunt?
En jij dan meid, je zit helemaal aan de grond..
Weet je wie ik het gun dat ze weer gelukkig wordt? JOU!
Ben je dan helemaal niet kwaad? Ben je alleen maar heel erg verdrietig en zit je te verkommeren?
Maar misschien wordt het eens tijd dat je goed pissig op deze egoistische Lul de Behanger wordt!
Dat is wat ik heb geleerd, en je kan echt niet altijd maar het een of het ander zijn hoor maar zo af en toe een gezonde portie kwaadheid kan je net even weer overeind helpen.
Verdomme, hij dropt een vernietigende bom en vervolgens is hij gelukkig en verliefd, sorry maar ik kan er vanaf hier wel pissig om worden.
Hij duwt jou middenin een poel ellende en laat je lekker in je eentje zwemmen...
Nou van mij zou hij eerst best een tijdje diep ongelukkig mogen zijn, issie nou helemaal belazerd!
Als je kwaad wordt klop je je kleren af en ga je aan de slag. Afkaarten met die boel.
En ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het zo bout zeg, maar ik zit hier echt met een beetje stoom uit mijn oren..
maandag 26 september 2011 om 21:02
@ newwoman Nee hoor, neem je helemaal niks kwalijk! Ik zou willen dat ik kwaad kon zijn, de keren dat ik dat wel was kon ik inderdaad veel makkelijker afstand nemen. Ik zit daar zelf vaak over na te denken waarom ik dat niet ben...
Normaal gesproken ben ik iemand die echt niet over zich heen laat lopen, dat doe ik overigens in deze situatie ook niet maar toch..
Ik heb altijd gezegd: als mijn kerel mij ooit zoiets zou flikken dan....
En nu is het dan zo ver en ja, het voelt alsof ik onder de trein lig, helemaal plat...
Ergens ,nee niet ergens..ik zou heel graag pislink op hem willen zijn, maar hoe doe je dat als je dat niet voelt...
Tuurlijk hoop ik dat ie op zijn bek gaat met haar, maar hem een klein beetje kennende zit hier zijn volgende huwelijk aan te komen...maar ik hoop het wel..
Kan het moeilijk uitleggen omdat ik eigenlijk mezelf op dit moment echt niet meer begrijp. Je had mij 3 maanden geleden moeten kennen en nu...ken mezelf niet eens meer terug..
Normaal gesproken ben ik iemand die echt niet over zich heen laat lopen, dat doe ik overigens in deze situatie ook niet maar toch..
Ik heb altijd gezegd: als mijn kerel mij ooit zoiets zou flikken dan....
En nu is het dan zo ver en ja, het voelt alsof ik onder de trein lig, helemaal plat...
Ergens ,nee niet ergens..ik zou heel graag pislink op hem willen zijn, maar hoe doe je dat als je dat niet voelt...
Tuurlijk hoop ik dat ie op zijn bek gaat met haar, maar hem een klein beetje kennende zit hier zijn volgende huwelijk aan te komen...maar ik hoop het wel..
Kan het moeilijk uitleggen omdat ik eigenlijk mezelf op dit moment echt niet meer begrijp. Je had mij 3 maanden geleden moeten kennen en nu...ken mezelf niet eens meer terug..
maandag 26 september 2011 om 21:18
@All; hoe vaak zie je hem?
Misschien helpt het je hem een aantal weken niet te zien en/of spreken... Dat werkt bij mij goed, ik ga anders denken over de situatie dan wanneer ik hem teveel zie. Dat verschil is er echt! Nadeel is dat we elkaar niet helemaal kunnen ontlopen ivm ons dochtertje. En alleen daardoor word ik al beinvloed, vanavond weer zo'n dipmoment.
Ik probeer mee te denken....
Iedereen verdient een dikke trouwens!
Misschien helpt het je hem een aantal weken niet te zien en/of spreken... Dat werkt bij mij goed, ik ga anders denken over de situatie dan wanneer ik hem teveel zie. Dat verschil is er echt! Nadeel is dat we elkaar niet helemaal kunnen ontlopen ivm ons dochtertje. En alleen daardoor word ik al beinvloed, vanavond weer zo'n dipmoment.
Ik probeer mee te denken....
Iedereen verdient een dikke trouwens!
maandag 26 september 2011 om 21:21
All, je bent wel kwaad maar je laat het niet toe, (ben geen psycholoog hoor, maar dat denk ik)
Kom op zeg, gun je het hem echt?
Dat hij lekker met dat jonge grietje ligt te vozen? Want dat doet hij!
Dat hij leuke lieve dingetjes met en voor haar doet?
Dat hij met haar toekomstdromen zit uit te stippelen?
En dat hij zich geen zorgen maakt om jou?
Ja?? Echt??
Nou je mag hier gerust kwaad worden hoor, daar gaat echt niemand raar van opkijken, dat zouden we helemaal snappen...
Je hoeft hier echt geen politiek correct of wenselijk gedrag te vertonen.
Waarom laat je het niet toe?
En wat gun jij jezelf dan...
Dat je ligt te huilen in je bed, wetende dat hij bij haar is...
Dat jij je nog nooit zo afschuwelijk hebt gevoeld?
En dat je hem ondanks dat alles vriendelijk, begripvol en nog vol van liefde behandeld?
Terwijl het je van binnen opvreet.
Waarom zou je hem niet net zo behandelen als hij jou?
Alsof het je allemaal niet uitmaakt hoe hij zich voelt, en alsof al die jaren geen ene reet hebben voorgesteld...
Want zo lijkt het wel..
Hij heeft wel wat geluk verdient?
Echt waar, rot op!
Een pak op zijn flikker dat is wat hij verdient.
Dat hij zijn vrouw zo keihard laat vallen, dat hij je inruilt voor een ander, en zo egoistisch is dat hij jou laat meegenieten van zijn stralende nieuwe ik..
Sorry maar ik vind het een meer dan misselijke streek van hem, een lagere rotstreek zou ik niet kunnen bedenken.
Ga vanavond in plaats van huilen op je kussen maar eens keihard op dat kussen inrammen, alsof hij het is..
Huil niet maar schreeuw eens lekker hard "Klootzak!"
Eens kijken of jij niet kwaad kan worden...
En ik bedoel niet dat je hem nu moet gaan uitmaken voor klootzak, maar wordt nou alsjeblieft eens gewoon lekker kwaad, gewoon in je eigen tijd zeg maar...
Het maakt je sterk, echt waar..
Ben ik een beetje overtuigend overgekomen?
Kom op zeg, gun je het hem echt?
Dat hij lekker met dat jonge grietje ligt te vozen? Want dat doet hij!
Dat hij leuke lieve dingetjes met en voor haar doet?
Dat hij met haar toekomstdromen zit uit te stippelen?
En dat hij zich geen zorgen maakt om jou?
Ja?? Echt??
Nou je mag hier gerust kwaad worden hoor, daar gaat echt niemand raar van opkijken, dat zouden we helemaal snappen...
Je hoeft hier echt geen politiek correct of wenselijk gedrag te vertonen.
Waarom laat je het niet toe?
En wat gun jij jezelf dan...
Dat je ligt te huilen in je bed, wetende dat hij bij haar is...
Dat jij je nog nooit zo afschuwelijk hebt gevoeld?
En dat je hem ondanks dat alles vriendelijk, begripvol en nog vol van liefde behandeld?
Terwijl het je van binnen opvreet.
Waarom zou je hem niet net zo behandelen als hij jou?
Alsof het je allemaal niet uitmaakt hoe hij zich voelt, en alsof al die jaren geen ene reet hebben voorgesteld...
Want zo lijkt het wel..
Hij heeft wel wat geluk verdient?
Echt waar, rot op!
Een pak op zijn flikker dat is wat hij verdient.
Dat hij zijn vrouw zo keihard laat vallen, dat hij je inruilt voor een ander, en zo egoistisch is dat hij jou laat meegenieten van zijn stralende nieuwe ik..
Sorry maar ik vind het een meer dan misselijke streek van hem, een lagere rotstreek zou ik niet kunnen bedenken.
Ga vanavond in plaats van huilen op je kussen maar eens keihard op dat kussen inrammen, alsof hij het is..
Huil niet maar schreeuw eens lekker hard "Klootzak!"
Eens kijken of jij niet kwaad kan worden...
En ik bedoel niet dat je hem nu moet gaan uitmaken voor klootzak, maar wordt nou alsjeblieft eens gewoon lekker kwaad, gewoon in je eigen tijd zeg maar...
Het maakt je sterk, echt waar..
Ben ik een beetje overtuigend overgekomen?
maandag 26 september 2011 om 21:50
kom verdorie het forum amper nog op of ligt dat aan mij?
@sisselalova: zie, bel en sms hem niet zo vaak, doe dit heel bewust want niet zien is pijnlijk maar wel zien is nog veel pijnlijker..
@Newwomen: weet je: als ik dit verhaal van een ander had gelezen was ik echt spontaan beroerd geworden. Nogmaals, ben normaal gesproken absoluut niet zo "sisi" aangelegd en ken mezelf hier dan ook niet in terug..
Een klein onderdeel hierin is dat ik hem nog niet helemaal kwijt wil raken, dat weet ik van mezelf.. dit is echter een klein stukje ervan...
Dat hele verhaal wat je net hebt beschreven maakt me helaas niet kwaad maar slechts heel verdrietig..
De dag dat ik hier eindelijk (dit besef ik me heel goed) kwaad om ga worden zal ik "vieren " omdat ik weet dat ik vanaf die dag pas echt afstand kan gaan nemen.
Je bent overtuigend overgekomen, dank je daarvoor.. weet heel erg goed dat ik dat zó ontzettend nodig zal zijn...
@sisselalova: zie, bel en sms hem niet zo vaak, doe dit heel bewust want niet zien is pijnlijk maar wel zien is nog veel pijnlijker..
@Newwomen: weet je: als ik dit verhaal van een ander had gelezen was ik echt spontaan beroerd geworden. Nogmaals, ben normaal gesproken absoluut niet zo "sisi" aangelegd en ken mezelf hier dan ook niet in terug..
Een klein onderdeel hierin is dat ik hem nog niet helemaal kwijt wil raken, dat weet ik van mezelf.. dit is echter een klein stukje ervan...
Dat hele verhaal wat je net hebt beschreven maakt me helaas niet kwaad maar slechts heel verdrietig..
De dag dat ik hier eindelijk (dit besef ik me heel goed) kwaad om ga worden zal ik "vieren " omdat ik weet dat ik vanaf die dag pas echt afstand kan gaan nemen.
Je bent overtuigend overgekomen, dank je daarvoor.. weet heel erg goed dat ik dat zó ontzettend nodig zal zijn...
maandag 26 september 2011 om 21:59
quote:hova schreef op 26 september 2011 @ 21:49:
Je maakt mij iig goed pissig, NewWoman
Nou dat maakt dan twee, want ik ben het ook.....
Gewoon, om alles wat ik lees, en natuurlijk ben ik op zijn tijd ook nog flink kwaad op die lapzwans van een ex van mij...
Nou All nog..
@All, ik snap dat je hem niet helemaal kwijt wilt raken..
Maar lieverd, hoe hard het ook klinkt, je bent hem al kwijt.
Daar ontkom je gewoonweg niet aan.
En nu ga ik nog even luisteren naar een lekker boos nummer van Anouk. Waarin ze keihard zingt Cheater!
Voor wie daar ook zin in heeft...
http://www.youtube.com/watch?v=148QVTr8ctU
Even afkoelen en slapen, ik hoop dat jullie ook een paar uur echt even lekker zullen slapen.
Dikke knuffels voor jullie allemaal... (en ik ben de kwaadste niet hoor )
Je maakt mij iig goed pissig, NewWoman
Nou dat maakt dan twee, want ik ben het ook.....
Gewoon, om alles wat ik lees, en natuurlijk ben ik op zijn tijd ook nog flink kwaad op die lapzwans van een ex van mij...
Nou All nog..
@All, ik snap dat je hem niet helemaal kwijt wilt raken..
Maar lieverd, hoe hard het ook klinkt, je bent hem al kwijt.
Daar ontkom je gewoonweg niet aan.
En nu ga ik nog even luisteren naar een lekker boos nummer van Anouk. Waarin ze keihard zingt Cheater!
Voor wie daar ook zin in heeft...
http://www.youtube.com/watch?v=148QVTr8ctU
Even afkoelen en slapen, ik hoop dat jullie ook een paar uur echt even lekker zullen slapen.
Dikke knuffels voor jullie allemaal... (en ik ben de kwaadste niet hoor )
maandag 26 september 2011 om 22:23
Grrrr, afgelopen zaterdag was ´t weer eens zover. Weer tijdens de wandeling met m´n hond een stel gezien dat duidelijk stiekem had afgesproken. Weer achter ´t tuincentrum, zal eens opperen om daar verborgen camera´s op te hangen, verdienen ze meer aan dan aan de plantenverkoop. De woede kolkte in mij op dat moment omhoog en dan besef ik dat ik er nog lang niet ben, tijdens ´t voorbijgaan kon ik ´t dan toch niet laten om een opmerking te plaatsen. Niet dat ´t wat helpt, maar ja. De situatie is bij mij wel anders dan de meeste vrouwen die hier schrijven, mijn man doet echt z´n uiterste best. Het ligt momenteel helemaal aan mij, ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen blijven of alles achter me te laten en helemaal opnieuw te beginnen. Eigenlijk wil ik gewoon weer gelukkig zijn. Iedere keer denk ik, ik ga ervoor, maar zo´n triest, armzalig stelletje die de grote liefde die ze voor elkaar voelen op zo´n achterlijke stiekeme manier moet uiten, brengt mij weer helemaal terug bij af.
@Allalone, ik ben blij dat je je weer gemeld hebt, hoop dat ´t lichamelijk een beetje beter met je gaat. Hoop ook dat je steun hebt van familie of vrienden.
@Hova, wat jammer, het leek eigenlijk weer goed te gaan tussen jullie. Ik wens je veel sterkte.
Alle andere dames een dikke
@Allalone, ik ben blij dat je je weer gemeld hebt, hoop dat ´t lichamelijk een beetje beter met je gaat. Hoop ook dat je steun hebt van familie of vrienden.
@Hova, wat jammer, het leek eigenlijk weer goed te gaan tussen jullie. Ik wens je veel sterkte.
Alle andere dames een dikke
maandag 26 september 2011 om 22:34
dinsdag 27 september 2011 om 18:44
Met mij niet best.. Mijn emoties gaan alle kanten op. Van boosheid, naar verdriet, naar diepe angst.. Maar het is toch de angst die op dit moment overheerst.. Angst om wat komen gaat.. De kindjes, het huis, financieel, met mezelf, de toekomst.. Want die was zo mooi uitgestippeld. Dacht ik.. Niets meer van over.. En ik ben iemand die heel erg gesteld is op zekerheden; een wijze levensles zou je zeggen. Was me liever bespaard gebleven..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
dinsdag 27 september 2011 om 19:16
Newwoman:
Geweldig dit. Deze mag moet iedereen lezen die in deze situatie zit.
Newwoman.
Sterkte iedereen. Voor mij is het al even geleden en toch nog heel emotioneel.
Het wordt echt beter lieve vrouwen maar je moet het jezelf wel toestaan.
Geweldig dit. Deze mag moet iedereen lezen die in deze situatie zit.
Newwoman.
Sterkte iedereen. Voor mij is het al even geleden en toch nog heel emotioneel.
Het wordt echt beter lieve vrouwen maar je moet het jezelf wel toestaan.