Tja, en dat was het dan....

11-09-2011 20:29 3115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone....
Heel veel sterkte! Weet niet zo goed wat te zeggen, dit is gewoon ontzettend verschrikkelijk voor je!
Wat een kl*te situatie.
Lullig, maar welkom bij de club. Je gaat het overleven, heus!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kinderen?
kan je t financieel bolwerken?
wij slapen nooit.
Sterkte allalone! Lijkt me vreselijk. Heb je helemaal niks aan zien komen?
acherm... dikke voor jou!!

hadden jullie kinderen waardoor je nog "aan hem vast zit"

en jullie huis enz?

veel succes en sterkte met alles de komende tijd!
Heel veel sterkte gewenst. 25 jaar inruilen voor een ander, dat is knap cru.
wat heeft zij wat jij volgens hem niet hebt?
wij slapen nooit.
Thanks voor de snelle reacties, kan het wel gebruiken nu.. Ja, we hebben 1 zoon, deze woont gelukkig op zich zelf, is ook helemaal van slag, heeft dit nooit aan zien komen net als ikzelf.. Heeft daarbij ook nog een bloedje hekel aan de collega want die kent hij, net als ik.. Enne, ga ik dit echt overleven? zo voelt het niet..
jawel, je gaat het echt wel overleven al zie je nu niet in hoe.
wij slapen nooit.
Zij is nog steeds vrijgezel (39) heeft vroeger een relatie gehad waar ze nog steeds niet helemaal overheen is, maar staat helemaal vrij en zelfstandig in het leven en dat trekt hem denk ik. Hij heeft mij verteld dat ie haar niet eens echt knap vind...
oh ja, hij is 50 en wil dat absoluut niet zijn...
Allalone, een dikke

Natuurlijk hou je van hem!! Dat is niet ineens verdwenen.

En misschien heb je wel al gemerkt dat de relatie wat minder ging, maar dan nog is dat geen reden om te denken dat je man een ander heeft! Heb in dezelfde situatie gezeten en ik begrijp hoe wanhopig je je moet voelen en hoe ontzettend veel pijn het doet! In 1 klap ligt je hele wereld op zijn kop, de grond onder je voeten weggeslagen.

Wanneer ben je erachter gekomen? Heb je kinderen?

Laat het eerste, ergste verdriet en pijn over je heen komen, praat met mensen die je lief zijn, huil bij ze, laat de mensen om je heen je helpen. Je hebt het nodig nu.

Heel veel sterkte!!
wat heftig. Heb je mensen in je omgeving die je kunnen steunen?

als je er meer over kwijt wilt hier, schroom niet om te blijven schrijven.
quote:allalone schreef op 11 september 2011 @ 20:45:

Hij heeft mij verteld dat ie haar niet eens echt knap vind...Dat is vaak juist een van de alarmbellen, wel een hele lastige om te signaleren overigens.
een typerende type in de penopauze blijkbaar.

en nu voelt ie zich weer helemaal het haantje?
wij slapen nooit.
Wat erg! En het is zeker niet debiel dat je nog van hem houdt! Het zou zelfs raar zijn als dat boem pats over was, jíj wist tenslotte niet beter dan dat je in een gelukkig huwelijk zat.

Sterkte.
quote:allalone schreef op 11 september 2011 @ 20:46:

oh ja, hij is 50 en wil dat absoluut niet zijn...Ah. Op die manier :( Wat jammer dat jullie dat niet gewoon fijn samen konden delen.
Ja, is zwaar klote, ik snap dat je wanhoop voelt. Ik weet hoe je je voelt.

Toch leef ik nog.
Wat verdrietig allalone. Je bent niet helemaal alleen hoor, hier kan je typen. Kan je blijven wonen in het huis?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
natuurlijk overleef je dit. Nog genoeg te doen en te ontdekken
dank jullie wel voor al deze reacties, weet op dit moment echt even niet waar ik het zoeken moet...

Ben er zo'n 8 weken geleden achter gekomen, heb een smsje onderschept. Woon nu ivm financiele toestanden bij familie, ws voor een jaar omdat ik nog bezig ben met een opleiding
quote:valentinamaria schreef op 11 september 2011 @ 20:44:

jawel, je gaat het echt wel overleven al zie je nu niet in hoe.jazeker kan je dat! Het kan vanaf nu alleen maar beter met je gaan!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven