Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
woensdag 27 januari 2010 om 23:20
@goudkever: ik ga volgende week passen, heb er helemaal zin in! Maar ben ook wel een beetje bang dat wat ik in m'n hoofd heb me helemaal niet staat... ben namelijk nogal kritisch en heb verder nog geen jurk gezien waarvan ik denk: 'dat is 'm!' Nou ja, misschien komt dat moment vanzelf.
Leuk al die plaatjes!
Nog even een vraagje, kijken jullie ook mee voor de bruidegom, of doet ie dat alleen?
M'n vriend wil namelijk een beetje sportief (nee, geen voetbaltenu, maar gewoon niet zo heel strak in pak) gekleed gaan op onze bruiloft. Wat mij betreft is een mooie linnen broek en een blouse prima, maar hij is bang dat dat afsteekt bij m'n (hopelijk) mooie jurk. Hij is niet het type wat zich lekker voelt in een pak. Hij wil het wel voor mij doen, maar ik heb liever dat hij iets aantrekt waarin hij zich de hele dag lekker voelt.
Heeft iemand ideeën?
Leuk al die plaatjes!
Nog even een vraagje, kijken jullie ook mee voor de bruidegom, of doet ie dat alleen?
M'n vriend wil namelijk een beetje sportief (nee, geen voetbaltenu, maar gewoon niet zo heel strak in pak) gekleed gaan op onze bruiloft. Wat mij betreft is een mooie linnen broek en een blouse prima, maar hij is bang dat dat afsteekt bij m'n (hopelijk) mooie jurk. Hij is niet het type wat zich lekker voelt in een pak. Hij wil het wel voor mij doen, maar ik heb liever dat hij iets aantrekt waarin hij zich de hele dag lekker voelt.
Heeft iemand ideeën?
donderdag 28 januari 2010 om 07:55
Goeiemorgen!!
We schrijven nog even lekker verder
Sattie, als jij echt voor een hele traditionele jurk gaat (wit met sleep en sluier ofzo), weet ik niet of je man wel tot zijn recht komt in een linnen broek en gympen... Ik zie wel helemaal een plaatje voor me van een wat zomerse, witte, sluike jurk met een sportieve kerel ernaast, mooi toch?
De man op dit plaatje is zeker niet zo mooi als de jouwe maar ik vind zo'n soort shirt op een bv zandkleurige linnen broek wel mooi:
We schrijven nog even lekker verder
Sattie, als jij echt voor een hele traditionele jurk gaat (wit met sleep en sluier ofzo), weet ik niet of je man wel tot zijn recht komt in een linnen broek en gympen... Ik zie wel helemaal een plaatje voor me van een wat zomerse, witte, sluike jurk met een sportieve kerel ernaast, mooi toch?
De man op dit plaatje is zeker niet zo mooi als de jouwe maar ik vind zo'n soort shirt op een bv zandkleurige linnen broek wel mooi:
donderdag 28 januari 2010 om 08:02
donderdag 28 januari 2010 om 08:52
quote:Kastanjez schreef op 27 januari 2010 @ 22:01:
Nog een kleine toevoeging qua wel of niet 'bloot', zus, moeder en ik hadden al geconstateerd dat de jurk met een halterlijn (waar ik dus geen foto van heb, maar die is makkelijk te realiseren) veel en veel mooier uitkomt, dat me dat echt beter staat. Dus de strapless jurk, daarvan weet ik zeker dat die 't niet wordt!ik
Ik heb ook een strapless jurk. Hier krijg ik een stukje stof bij. (dat netjes gemaakt is als halter zeg maar.) In mijn jurk worden boven elke borst in de rand twee drukkers gemaakt. Zo kan ik op de dag zelf nog kiezen voor wel of geen halter. Ik draag een jasje bij mij jurk en als ik deze bijv. bijhet feest uit wil doen klik ik de halter erop. Heb het zelfde als jou, dat ik het stuk boven mijn borsten en mijn armen dan een te groot stuk bloot vind. Zo'n halter breekt het idd. Nou schiet me net we te binnen dat ik met de halter om moet kijken of ik mijn ketting kan omhouden. Pff, haha, trouwen.. Achja, zo krijg wel leuk verschillende foto's met verschillende kleren. hihi
Nog een kleine toevoeging qua wel of niet 'bloot', zus, moeder en ik hadden al geconstateerd dat de jurk met een halterlijn (waar ik dus geen foto van heb, maar die is makkelijk te realiseren) veel en veel mooier uitkomt, dat me dat echt beter staat. Dus de strapless jurk, daarvan weet ik zeker dat die 't niet wordt!ik
Ik heb ook een strapless jurk. Hier krijg ik een stukje stof bij. (dat netjes gemaakt is als halter zeg maar.) In mijn jurk worden boven elke borst in de rand twee drukkers gemaakt. Zo kan ik op de dag zelf nog kiezen voor wel of geen halter. Ik draag een jasje bij mij jurk en als ik deze bijv. bijhet feest uit wil doen klik ik de halter erop. Heb het zelfde als jou, dat ik het stuk boven mijn borsten en mijn armen dan een te groot stuk bloot vind. Zo'n halter breekt het idd. Nou schiet me net we te binnen dat ik met de halter om moet kijken of ik mijn ketting kan omhouden. Pff, haha, trouwen.. Achja, zo krijg wel leuk verschillende foto's met verschillende kleren. hihi
donderdag 28 januari 2010 om 10:07
Pffff wat posten jullie veel. Tja, smaken verschillen. Die tweede jurk die ik gister had gepost is wat stijfjes. Maar het is meer om aan te geven dan ik van heeeeel simpel hou zonder tierelantijnen. Ik kan echt niet wachten tot ik kan gaan shoppen voor een jurk. Dat lijkt me zo leuk. Ik laat jullie tzt weten wat het geworden is. Maar ik moet nog WACHTEN, grrrrrrr. Het zit er wel aan te komen, blijkt uit alles. Maar ik tast echt nog volledig in het duister over wanneer er een aanzoek komt. (dat is natuurlijk ook de bedoeling dus dat doet ie goed.)
donderdag 28 januari 2010 om 10:21
Wat komen er weer veel jurken voorbij!
Mijn vriend heeft zijn pak al gekocht en het hangt in de kast in een hoes en ik mag niet kijken. Moeilijk
Heupje bedankt voor je mail. Ik heb gereageerd op je topic op de kinderpijlert.
Sorry kom hier een btje in vlagen voorbij. Begin van de week is altijd druk bij mij. Nu heb ik weer lekker veel tijd om met jullie mee te zwijmelen.
Mijn vriend heeft zijn pak al gekocht en het hangt in de kast in een hoes en ik mag niet kijken. Moeilijk
Heupje bedankt voor je mail. Ik heb gereageerd op je topic op de kinderpijlert.
Sorry kom hier een btje in vlagen voorbij. Begin van de week is altijd druk bij mij. Nu heb ik weer lekker veel tijd om met jullie mee te zwijmelen.
donderdag 28 januari 2010 om 14:28
donderdag 28 januari 2010 om 17:04
Bedankt voor alle mooie-mannen-plaatjes!
MdK, het onderste plaatje wat je postte is het toch ook niet helemaal... hoewel ik die bovenste ècht afgrijselijk vind!
Die schoenen mag dan weer wel! Dat zou ik wel wat vinden.
Kastanjez, dat onderste pak wat je postte, wow! Vind ik echt mooi! Toch straks even aan m'n vriend laten zien... misschien...
En ik ga niet compleet met sleep en sluier hoor, gewoon een mooie witte jurk met halter is nu het idee. Ik ga volgende week passen, als ik wat gevonden heb zal ik plaatjes plakken.
Anders is een zandkleurige broek wel een goed idee. Ik bedacht me net dat ik een wit/licht pak ook wel wat sportiever vind dan een donkerkleurig. Toch nog maar 'ns over hebben.
MdK, het onderste plaatje wat je postte is het toch ook niet helemaal... hoewel ik die bovenste ècht afgrijselijk vind!
Die schoenen mag dan weer wel! Dat zou ik wel wat vinden.
Kastanjez, dat onderste pak wat je postte, wow! Vind ik echt mooi! Toch straks even aan m'n vriend laten zien... misschien...
En ik ga niet compleet met sleep en sluier hoor, gewoon een mooie witte jurk met halter is nu het idee. Ik ga volgende week passen, als ik wat gevonden heb zal ik plaatjes plakken.
Anders is een zandkleurige broek wel een goed idee. Ik bedacht me net dat ik een wit/licht pak ook wel wat sportiever vind dan een donkerkleurig. Toch nog maar 'ns over hebben.
donderdag 28 januari 2010 om 18:57
lief sterretje
Het is niet oppervlakkig. Ik snap je angst wel hoor. Ik bedoel ik vind dat gedoe met die spiegels ook helemaal niets en als je dan niet lekker in je vel zit omdat je je dik voelt dan is het helemaal zwaar klote. Mag ik vragen hoe zwaar je bent of vind je dat moeilijk.
Wat ik me net bedacht, misschien kun je aan degene vragen die je helpt of je de andere kant mag opkijken dan de spiegel en dan pas kijkt als je de jurk aanhebt. Dat geeft vaak al een heel ander beeld.
in mijn hoofd ben jij overigens een heel mooi iemand. En alles in mijn hoofd klopt
En hier ook nog geen kinderen, maar dat is ook meer toeval denk ik
Het is niet oppervlakkig. Ik snap je angst wel hoor. Ik bedoel ik vind dat gedoe met die spiegels ook helemaal niets en als je dan niet lekker in je vel zit omdat je je dik voelt dan is het helemaal zwaar klote. Mag ik vragen hoe zwaar je bent of vind je dat moeilijk.
Wat ik me net bedacht, misschien kun je aan degene vragen die je helpt of je de andere kant mag opkijken dan de spiegel en dan pas kijkt als je de jurk aanhebt. Dat geeft vaak al een heel ander beeld.
in mijn hoofd ben jij overigens een heel mooi iemand. En alles in mijn hoofd klopt
En hier ook nog geen kinderen, maar dat is ook meer toeval denk ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan