Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
Haha its

Wel een goede tip, thanks!

Haal het zo weer weg. Anders wordt het helemaal zo confronterend.
ik kan wel zeggen dat ik dat niet dik vind, maar daar heb je helemaal geen een moer aan.

Misschien kunnen ze je op de sportschool tips geven hoe en wat. Zit je bij de grote (zonder spiegels beneden), want die geven altijd heel goed advies.

Het slechte zelfbeeld herken ik wel. Ik heb dat nu nog hoor met tussenpozen. Ik was bijvoorbeeld ook heel bang naar jullie reactie op de jurk. En dan weet ik dat ik niets te klagen heb (nou ja dat hoor ik dan weer heel vaak).
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
sterretje bij welke winkel heb je een afspraak in utrecht? ik snap het wel hoor...het is niet dom. volgens mij heeft bijna iedereen dat. zelfs ik met maat 36/38. misschien idd naar de sportschool voor advies? maar vooral focussen op dat wat je WEL leuk vindt van jezelf
de hele reden dat ik een beetje opzie tegen jurken passen...is dat ik geen zin heb dat als je dat pashokje uitkomt...4 mensen je zitten aan te staren. vroeger was ik er gek op om in het middenpunt van de belangstelling te staan, dat is nu juist het tegenovergestelde.
Ja goed idee. Ik sport al minstens 3x per week in de sportschool. Wordt wel strakker maar val niet af. Wel in centimeters dus ik mag niet klagen.

Maar ik weet gewoon dat het in me zit. Toen ik nog 65 kilo woog was ik ook onzeker.

Bedankt, was fijn om even kwijt te kunnen.

Gaat weer hard hier!

Sattie: Heus, geloof me. Er hangt echt wel een jurk voor jou tussen. Ik had precies hetzelfde als jij (zometeen vind ik niets leuk, hoe moet dat dan, als ik eindeloos jurken heb gepast). Maar t is helemaal goed gekomen! Het was de eerste jurk.

Als je een goede verkoopster hebt, heeft die ook al snel zicht op wat jou staat.

Hier wel een kind, 1 zoon van 2. Niet bewust zo gedaan (ja, wel het kind, maar niet per se eerst kind dan trouwen) Van trouwen is gewoon nooit eerder gekomen.
Komt vast goed inderdaad.

Hier geen kinderen. We willen eerst trouwen en daarna pas proberen een kindje te krijgen.
Hier ook nog geen kinderen, ik wil eerst trouwen gevraagd worden.

Zie er ook wel een beetje tegenop om zo te moeten gaan passen straks, en dan tot de conclusie komen dat dat wat je altijd al had gedroomd je totaal niet blijkt te staan, omdat je te dik bent.
Daar hoef je niet te dik voor te zijn hoor!

Ik ben niet te dik en mijn grootste angst is ook dat ik er tijdens het passen achter kom dat de jurk die ik in m'n hoofd heb absoluut niet mooi staat.

Wat wel fijn is, is dat ik naar een bruidswinkel ga waar alle tijd is en ze goede adviezen geven (gehoord van vriendinnen). Daarom heb ik er toch wel vertrouwen in dat het wel goed komt.
Ik heb net mijn ceremoniemeesteressen er uit gemikt, was gezellig. Ze zijn (aangezien we er niet helemaal zeker van zijn dat Kees ook een vrijgezellenfeest krijgt) van plan om zowel die van mij als die van hem te gaan regelen.

Kees wilde eerst trouwen, dan kinderen, huwelijksaanzoek was dan ook het signaal dat hij daar klaar voor is. Spannend jaar wat dat betreft!

@ Sterretjee ik heb niet alles gelezen, maar geloof me, al weeg je 120 kilo, dan nog kun je een schitterende bruid zijn.
Goeiemorgen allemaal!!

Meid, Sterretje, ik voel me je mee hoor!! Ik ben niet dik (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat wel bent!), hooguit een paar kilo te zwaar, en ik vond hoe mijn rug 'overhing' aan de achterkant al niet echt leuk... En verder had ik heel veel zin in het passen maar werd dat dus sowieso een fiasco, wat dat betreft ben ik heel jaloers over allen hier die er nog zo enthousiast over zijn! Maar, wat ik wil zeggen, het heeft inderdaad niks met je fysieke omvang te maken of je er wel of niet leuk uitziet (en niemand hier (gok ik) ziet er uit als op de plaatjes van de modellen... )

Wij hebben nog geen kinderen trouwens, maar daar hebben we ook nog haast geen tijd voor gehad, aangezien we pas 14 maanden samen zijn, haha. Wonen ook pas sinds oud en nieuw in één huis.

Nog even ego trippen: ik ben gisteren geslaagd! Jippie!
Gefeliciteerd Kastanjez!

En over jurken passen. Lieve dames. Vraag anders aan de verkoopster of ze je echt alleen jurken wil laten passen die zij denkt dat bij je figuur passen. Mijn ervaring was (bij 2 verschillende winkels) dat ze dat al vanzelf doen en ook gewoon eerlijk zeggen dat je die beter niet aan kan doen. Natuurlijk mag het wel als je eigenwijs bent Ik voelde me juist heel mooi in de jurken. Terwijl ik normaal ook niet echt zelfverzekerd ben. Ik heb hele brede heupen en een best slanke taille. De verkoopsters wisten precies welke soort jurken dan mooi zouden staan. En het is een beetje vreemd zo in je onderbroek (in mijn geval string), maar dat vergeet je snel. Ik vond het allemaal behoorlijk spannend namelijk. Toen de verkoopster zei dat ik toch echt een maatje 36 nodig had van mijn jurk, was ik wel erg verbaast met mijn maatje 40-42 normaal. Voor mij was het uiteindelijk een dag die goed was voor mijn zelfvertrouwen. Probeer dus maar gewoon te genieten! Net als op je grote dag trouwens.

Verder over kinderen. Kijk maar op het topic van Heupje. Volgens mij kunnen we straks met het trouwtopic zo naar proberen zwanger te worden na je bruiloft Na de zomer willen we het hier ook graag gaan proberen.
Wij gaan ook na het trouwen beginnen. Lekker traditioneel Ben al wel gestopt met pil...
wij gaan over 2 of 3 jaar pas
quote:Boom_87 schreef op 29 januari 2010 @ 09:01:

Gefeliciteerd Kastanjez!

En over jurken passen. Lieve dames. Vraag anders aan de verkoopster of ze je echt alleen jurken wil laten passen die zij denkt dat bij je figuur passen. Mijn ervaring was (bij 2 verschillende winkels) dat ze dat al vanzelf doen en ook gewoon eerlijk zeggen dat je die beter niet aan kan doen. Natuurlijk mag het wel als je eigenwijs bent Ik voelde me juist heel mooi in de jurken. Terwijl ik normaal ook niet echt zelfverzekerd ben. Ik heb hele brede heupen en een best slanke taille. De verkoopsters wisten precies welke soort jurken dan mooi zouden staan. En het is een beetje vreemd zo in je onderbroek (in mijn geval string), maar dat vergeet je snel. Ik vond het allemaal behoorlijk spannend namelijk. Toen de verkoopster zei dat ik toch echt een maatje 36 nodig had van mijn jurk, was ik wel erg verbaast met mijn maatje 40-42 normaal. Voor mij was het uiteindelijk een dag die goed was voor mijn zelfvertrouwen. Probeer dus maar gewoon te genieten! Net als op je grote dag trouwens.

Verder over kinderen. Kijk maar op het topic van Heupje. Volgens mij kunnen we straks met het trouwtopic zo naar proberen zwanger te worden na je bruiloft Na de zomer willen we het hier ook graag gaan proberen.Ik wil zo graag een kindje! hihi gisteravond in het bed heerlijk liggen kletsen met vriendlief. Ik merk dat hij er nu echt achter staat. In het begin vond hij het nog helemaal niks. Gelukkig maar. Ik denk dat ik pas na het trouwen de pil stop, omdat ik bang ben dat ik onregelmatig ga menstrueren en dan zal het net op mijn bruiloft kunnen zijn. Hmzz, lastig hoor. Boom, ik was trouwens ook best van kwakelig voor dat ik de pil begon te slikken. Niet echt doodziek wat je ook wel vaak hoort van meiden, maar buikkrampen en hoofdpijnen. Ach, we zullen het zien hoe het gaat lopen. Ik heb nog een paar maanden. We kunnen idd bij het topic 2011 baby verder praten.. Wat hebbenn we het toch gezellig zo met ze alle!
Ik wil het graag even over autoversiering hebben met jullie. Ik wil geen geen boeket op de auto omdat wij niet veel met de auto rijden. (korte stukjes)

Wel wil ik de auto een beetej laten versieren en ik kwam op het idee om van die linten te gebruiken op de motorkap. Hebben jullie een idee hoe je dit vast maakt? Kan dit geen kwaad met de motor? (Als die heet wordt)

Dit idee dus, maar dan alleen de linten. Misschien wel een paar van die corsages erop. Het lint mag opzich ook wel wat breder zijn of van dat tule en dan beetje veel zodat het wat bol staat.

Overigens gaat het spiraal pas ergens na de bruiloft er uit, wij gaan in oktober op onze 'echte' huwelijksreis en na 6 weken NZ wil ik graag nog met het vliegtuig terug mogen. Oftewel, mag dan best zwanger zijn, maar nog niet te lang.

Heupje ik zou zoiets gewoon met dubbelzijdig tape erop zetten.
MDK dat is bij jou al best snel dan.Wat spannend!
Ja eigenlijk wel he?

Ik bevat het ook nog niet helemaal hoor, komt ook doordat er zoveel dingen spelen; zoeken naar een nieuwe baan, huidige baantjes zijn ook allemaal nieuwe dingen, rijlessen, huwelijk plannen, reis plannen. Ik ben nog helemaal niet bezig met dat spiraal eruit
leuk hoor MdK, wat spannend allemaal.

Mijn spiraal blijft nog even zitten. Zo rond 2011 mag hij er uit

ik weet nog niet wat wij met de auto doen overigens. Die gaan we zondag eerst uitzoeken

Kastanjez gefeliciteerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ziet er mooi uit qua auto heupje, dat lijkt mij ook wel wat. En bijna iedereen met een kinderwens :-). Wij hebben nog niet besloten wanneer ik ga stoppen met de pil, denk een paar maand na de bruiloft, ik wil niet te lang wachten ivm baarmoeder problemen bij moeder/tante/oma. Maar vriendlief is nog maar 25....

Wij gaan morgen waarschijnlijk ringen kopen. Eerst even in Duitsland kijken, anders in NL kopen. We weten al waar als het NL wordt.
Grappig al die kinderwensen na de bruiloft. Hier ook, maar dan voor nummer 2! Ik stop pas met de pil ná de bruiloft, moet er niet aan dénken zwanger te zijn op onze bruiloft of op huwelijksreis. Ben van zoonlief zó misselijk geweest 9 maanden lang.

Wat voor ringen hebben jullie in gedachten legpuzzel?

MdK: gááf reis naar NZ, ben ik ook geweest. Helaas maar 3 weken, na een rondreis van 3 maanden in Australie. Zó mooi!
Ik ga niet trouwen in 2010, maar ik wil iedereen die dat wel gaan doen van harte feliciteren!!!
Haha! Volgens mij kunnen we in 2011 met z'n allen naar de kinderpijler verhuizen! Wel gezellig!

Ik ben al een poosje gestopt met de pil, maar we gaan er ook pas na de bruiloft voor. Ook omdat ik bang ben om misselijk/moe te zijn op 'onze dag'.

De meeste mensen verwachten ook wel dat we snel voor een kindje gaan. We hebben de bruiloft vrij snel gepland (in dec gevraagd in mei trouwen we) en de meest gehoorde reactie is: 'Oh, dan zullen er daarna wel kinderen komen.' Beetje jammer, maar goed... we zullen zien!

Legpuzzel, wij gaan morgen ook ringen kijken! Ik heb al wel wat in gedachten: titanium ringen van Boccia met een diamantje. Volgens mij heb ik ze ergens in dit topic voorbij zien komen op een plaatje met 3 ringen.
quote:Confused_86 schreef op 29 januari 2010 @ 18:27:

Ik ga niet trouwen in 2010, maar ik wil iedereen die dat wel gaan doen van harte feliciteren!!! Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven