Trouwen in 2010
zaterdag 7 november 2009 om 23:48
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
Nickname // Trouwdatum of periode // Budget
Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)
theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000
Visje66 // 5 maart 2010 //
Bridges6 // 10 maart 2010 //
goudkever // 29 april 2010 //
MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500
Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000
dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500
Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500
Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤
Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000
fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000
Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000
abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000
legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500
ilske79 // nazomer 2010
regen // september 2010 // ¤11.000
Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max
miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000
Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000
sterretje // ??? 2010 //
joos80 // ??? 2010 //
Sarafin // ??? 2010 //
DarkEnchantress // ??? 2011 //
Tuut // to be proposed //
Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //
pipo79 // to be proposed //
Bonny82 // to be proposed //
vrijdag 29 januari 2010 om 19:33
vrijdag 29 januari 2010 om 19:50
Ik heb van de week een radioactieve slok gekregen, 50% kans op goed resultaat. Mag in ieder geval een half jaar niet zwanger worden en als ik een nieuwe slok moet, wéér een half jaar enz. Met medicijnen mag ik niet zwanger worden en zonder medicatie heb ik met die ziekte heel veel kans op vroeggeboortes/miskramen. Dus hopen dat het met een half jaar klaar is!
vrijdag 29 januari 2010 om 22:38
Geen kinderen hier. Wij zijn allebei nog student.
Ik ben wel van de pil af (maar dat is omdat het niet goed voelde en we toch geen seksleven hebben). Wij hebben ook al een halfjaar geen seks meer, dat vinden we toch mooi om te wachten huwelijk, hoewel we het al wel hebben gedaan.
Als we afgestudeerd zijn allebei en werk hebben willen we graag een paar kinderen.
Ik ben wel van de pil af (maar dat is omdat het niet goed voelde en we toch geen seksleven hebben). Wij hebben ook al een halfjaar geen seks meer, dat vinden we toch mooi om te wachten huwelijk, hoewel we het al wel hebben gedaan.
Als we afgestudeerd zijn allebei en werk hebben willen we graag een paar kinderen.
zaterdag 30 januari 2010 om 17:27
zaterdag 30 januari 2010 om 19:22
Hier ook niet gezien TTT sorry. Misschien kan je ons er wat over vertellen...?
Ik merk ook wel dat door het trouwen ik minder bezig ben met kinderen. Dus ik snap wel dat het een btje afleiding geeft FF.
Legpuzzel, ik vind die ringen van Boccia ook erg mooi. Maar ik denk dat we voor Feniom gaan. Die hebben meer keus in alleen titanium. Ook verschillende diktes.
Ik merk ook wel dat door het trouwen ik minder bezig ben met kinderen. Dus ik snap wel dat het een btje afleiding geeft FF.
Legpuzzel, ik vind die ringen van Boccia ook erg mooi. Maar ik denk dat we voor Feniom gaan. Die hebben meer keus in alleen titanium. Ook verschillende diktes.
zaterdag 30 januari 2010 om 19:40
@Boom, dat was ik, van die ringen van Boccia.
Ik heb meteen even gegoogeld op Feniom en heb daar idd ook hele mooie gezien! Bedankt!
We zouden vandaag gaan kijken voor ringen, maar dat is er niet meer van gekomen. We zijn eerst op allerlei feestlocaties wezen kijken. Hebben er al wel 1 in optie, maar toch even kijken of er nog iets anders naar onze zin is.
We hebben vandaar op 6 (!) locaties wat gedronken, en nu moet ik steeds naar de wc...haha! Er zat trouwens geen 'betere' locatie tussen dan die we al hebben.
Ringen doen we dan volgende week. We gaan naar een juwelier hier in de buurt, waar ze zowel Boccia als Feniom hebben zag ik net op de site. Dat komt goed uit!
Weten jullie of de prijs van de verschillende merken ook nog verschilt per juwelier? Of zal dat niet veel uitmaken.
We gaan namelijk naar een hele dure/sjieke juwelier omdat ze daar veel verschillende ringen/merken hebben. Maar als ze nou ergens anders dezelfde ringen voor minder geld verkopen is het misschien wel de moeite waard om verder rond te kijken.
Ik heb meteen even gegoogeld op Feniom en heb daar idd ook hele mooie gezien! Bedankt!
We zouden vandaag gaan kijken voor ringen, maar dat is er niet meer van gekomen. We zijn eerst op allerlei feestlocaties wezen kijken. Hebben er al wel 1 in optie, maar toch even kijken of er nog iets anders naar onze zin is.
We hebben vandaar op 6 (!) locaties wat gedronken, en nu moet ik steeds naar de wc...haha! Er zat trouwens geen 'betere' locatie tussen dan die we al hebben.
Ringen doen we dan volgende week. We gaan naar een juwelier hier in de buurt, waar ze zowel Boccia als Feniom hebben zag ik net op de site. Dat komt goed uit!
Weten jullie of de prijs van de verschillende merken ook nog verschilt per juwelier? Of zal dat niet veel uitmaken.
We gaan namelijk naar een hele dure/sjieke juwelier omdat ze daar veel verschillende ringen/merken hebben. Maar als ze nou ergens anders dezelfde ringen voor minder geld verkopen is het misschien wel de moeite waard om verder rond te kijken.
zaterdag 30 januari 2010 om 19:49
Sorry Sattie was in de war geloof ik. Ik heb bij 2 juweliers de prijs gevraagd van Feniom ringen en deze waren gelijk. Ze hebben gewoon een prijlijst van de fabrikant. Maar beide hadden niet de ringen op voorraad. Dus misschien is het wel goed om dat van te voren ff te chekken. Ook voor de Boccia ringen misschien. En jeetje wat veel locaties. Weet er iemand trouwens een juwelier waar ze de feniom ringen wel op voorraad hebben?
zaterdag 30 januari 2010 om 20:04
'onze' (we hebben ze er niet gekocht) juwelier had ze wel op voorraad, maar dat is in Rotterdam. De bevriende goudsmid die de onze gaat maken heeft inmiddels de materialen binnen.
Bij ons heeft trouwen dus wat langer geduurd vanwege mijn afstuderen. Kees wil ook nog heel graag onze Grote Reis met zijn tweeen maken. De compromis op dat vlak is dat ik eventueel dan al wel zwanger kan/ mag zijn. Maar goed, ik ben 28, zitten volgens mij een aantal aardig wat jongere dames hier.
Bij ons heeft trouwen dus wat langer geduurd vanwege mijn afstuderen. Kees wil ook nog heel graag onze Grote Reis met zijn tweeen maken. De compromis op dat vlak is dat ik eventueel dan al wel zwanger kan/ mag zijn. Maar goed, ik ben 28, zitten volgens mij een aantal aardig wat jongere dames hier.
zaterdag 30 januari 2010 om 20:28
hmm Rotterdam is wel een btje echt ver. Jammer. Misschien toch maar een keer langs gaan... Weet je of ze veel op voorraad hadden, ook alleen titanium?
28 is een mooie leeftijd toch MDK. Ook wel heel leuk om nog samen om reis te gaan. Gaan jullie lang samen weg?
Volgens mij zijn Heupje en ik de enige die echt heel jong kinderen zouden willen hier. Of heb ik het mis?
28 is een mooie leeftijd toch MDK. Ook wel heel leuk om nog samen om reis te gaan. Gaan jullie lang samen weg?
Volgens mij zijn Heupje en ik de enige die echt heel jong kinderen zouden willen hier. Of heb ik het mis?
zaterdag 30 januari 2010 om 20:41
Ze hadden er wel veel hele strakke sieraden en veel titanium, dus als je nog eens een dagje Roffa gaat doen, zoek even op Ton en Tineke.
We gaan een week of 6 Nieuw Zeeland doen, misschien nog een weekje Fiji er aan vast, ligt een beetje aan het budget en baan Kees. En 28 is best mooi, al wilde ik wel graag vroeger moeder worden, maar ach, zo hebben we ook een mooie tijd samen beleefd en nog tijd zat om een gezin te stichten. DIngen gaan zoals ze gaan.
We gaan een week of 6 Nieuw Zeeland doen, misschien nog een weekje Fiji er aan vast, ligt een beetje aan het budget en baan Kees. En 28 is best mooi, al wilde ik wel graag vroeger moeder worden, maar ach, zo hebben we ook een mooie tijd samen beleefd en nog tijd zat om een gezin te stichten. DIngen gaan zoals ze gaan.
zaterdag 30 januari 2010 om 21:48
Dag meiden!
Tis rustig hier de afgelopen twee dagen, ook wel s lekker
Wij hebben onze muzikant eindelijk definitief geboekt én het luchtkussen voor de kinderen (5x5 meter, eigenlijk gewoon mijn oude kinderdroom... )
Nu zijn we bezig met de tekst voor de kaarten maar ik worstel met één zinnetje. Ná de kerk willen we een 'receptie' doen, voor iedereen die niet voor de rest van de dag is uitgenodigd. Dit doen we ook ín de kerk (apart zaaltje wel) met koffie/thee en iets van gebak. Vrij simpel en vooral vrij goedkoop. Om nou op te schrijven 'na de kerk brengen we een toost op de liefde uit' is een beetje stom als je alleen koffie en thee doet. Nu heb ik dus staan 'aansluitend is er gelegenheid ons te feliciteren', maar dat vind ik zooooo duf klinken... Iemand suggesties? Het woord 'receptie' wil ik wel heel graag vermijden...
Tis rustig hier de afgelopen twee dagen, ook wel s lekker
Wij hebben onze muzikant eindelijk definitief geboekt én het luchtkussen voor de kinderen (5x5 meter, eigenlijk gewoon mijn oude kinderdroom... )
Nu zijn we bezig met de tekst voor de kaarten maar ik worstel met één zinnetje. Ná de kerk willen we een 'receptie' doen, voor iedereen die niet voor de rest van de dag is uitgenodigd. Dit doen we ook ín de kerk (apart zaaltje wel) met koffie/thee en iets van gebak. Vrij simpel en vooral vrij goedkoop. Om nou op te schrijven 'na de kerk brengen we een toost op de liefde uit' is een beetje stom als je alleen koffie en thee doet. Nu heb ik dus staan 'aansluitend is er gelegenheid ons te feliciteren', maar dat vind ik zooooo duf klinken... Iemand suggesties? Het woord 'receptie' wil ik wel heel graag vermijden...
zondag 31 januari 2010 om 10:01
Wat probeersels. Wel lastig want ieders smaak is anders:
Na de kerk zullen we een taartje eten/wat drinken op de liefde.
Daarna zullen we samen wat drinken en hebben jullie de gelegenheid om ons te feliciteren.
We vinden het fijn als jullie daarna nog een stukje taart met ons willen eten.
We zouden het leuk vinden als jullie nog even blijven na de dienst om ons te feliciteren en wat met ons te drinken.
*en dat alles kan je natuurlijk husselen*
Na de kerk zullen we een taartje eten/wat drinken op de liefde.
Daarna zullen we samen wat drinken en hebben jullie de gelegenheid om ons te feliciteren.
We vinden het fijn als jullie daarna nog een stukje taart met ons willen eten.
We zouden het leuk vinden als jullie nog even blijven na de dienst om ons te feliciteren en wat met ons te drinken.
*en dat alles kan je natuurlijk husselen*
zondag 31 januari 2010 om 10:36
zondag 31 januari 2010 om 11:12