Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
O jammer net jouw jurk gemist nav!
Ik heb 'm ook gemist.

Het zal je maar overkomen Flipje
@flipje2: hahaha oh wat enorm sneu... nee, je hebt gelijk, hoor. Ik weet nu zeker dat het goed zit. Weet nog dat er bij Undercover in NL zo'n bruidsboetiekmevrouwoplichter was. Die bruidjes kregen hun jurk niet of kapot. Zo zielig. Nee hoor, ben er zo kei blij mee!!!
Ik wist niet dat dat kon taart proeverij, ben benieuwd hoe de bakker dat bij ons gaat doen dan..

Zo we hadden drie kaarten als proefdruk besteld en zijn er eigenlijk al over uit welke het word. Ect de leukste vd drie natuurlijk!

Volgende week een afspraak met de fotograaf en zo gaan we langzaam verder met voorbereiden.
zo mooi nav!
I said YES to the DRESS. Gisteren de jurk uitgekozen. Word combinatie van top van ene jurk met rok van andere jurk en een hele mooie sluier... in juni is die klaar kan niet wachten om hem te zien. Vergt wat verbeelding rok en top mixen maar zal ongetwijfeld mooi worden
Wat leuk vier, gefeliciteerd!
Jeeeeej super, Vier! Fijn gevoel he? De helft klaar! Hahahaha.
Ik wil mijn jurk weer aandoen als goed is worden vandaag de schoenen bezorgd, dus dan kan ik gaan passen en kiezen en ik heb via marktplaats een bruidsstola gekocht, moet ook even kijken of die erbij past.

Ik moet wel nog een hoepelrok, maar mijn moeder had er nog een dus die moet ik sowieso eerst nog even passen anders gaan we terug naar de winkel op de dag dat we de jurk laten vermaken bij de kleedmaker. (de haltertop-bandjes moet iets korter en ligt aan de schoenen of de onderkant ingenomen moet worden)

dan mag ik tenminste de jurk weer aan.
Afgelopen vrijdag afspraak bij de coupeuse om mijn jurk op te meten.

3 cm in de taille links, 2 cm in de taille rechts eraf en 11 cm van de lengte aan de voorkant eraf. Ik ben nogal klein

Heb bij hun een torselet aangeschaft, ik was niet geslaagd via internet. Heb nu een mooie en goed passende. Ook deze moeten ze iets innemen bij de cup, maar dat doen ze in maart wanneer ik voor de doorpas kom.

Ik hoop dat ik hem dan nog pas, ik ben afgelopen week begonnen met hormonen spuiten. Hopelijk mag ik in mei geen alcohol drinken
We gaan begin februari eindelijk de datum vastleggen bij gemeente.

Dan hebben we alle gegevens van alle getuigen, nu duimen dat onze tijd vrij blijft bij de gemeente!
Een tijd geleden dat ik meegeschreven heb.

Vier, wat leuk dat je geslaagd bent.

Ik mag in maart mijn jurk weer gaan passen.

We hebben net een DJ geboekt. Ik zoek nu nog schoenen (in maat 44 ) en een kapster.
Ja zo blij met de jurk. Word hoe meer ik erover denkt steeds blijer. Heb een bloedhekel aan passen dus die jurken passen was geen feest voor me hahaha. @minniemouse fijn een dj. Toch wel belangrijk deel voor een spetterend feest. Schoenen waar hebben jullie die besteld? Ik kan geen hoge hakken ivm slechte knieën dat trek ik niet. Jullie tips waar je leuke schoenen met klein of geen hakje kan halen? En wat doen jullie met je haar? En hebben jullie dan een sluier?
Hahhaa helaas is m'n aanstaande iets minder blij met mn jurk. Hij heeft hem niet gezien maar heb hem wel moeten vertellen dat hij z'n droomauto voor de trouwdag kan vergeten. Hij wilde in een aston martin trouwen maar daar gaat mn jurk met hoepel echt niet in passen. Hahaha hij was als een klein kind teleurgesteld hahahaha.
quote:Vier schreef op 25 januari 2017 @ 20:15:

Ja zo blij met de jurk. Word hoe meer ik erover denkt steeds blijer. Heb een bloedhekel aan passen dus die jurken passen was geen feest voor me hahaha. @minniemouse fijn een dj. Toch wel belangrijk deel voor een spetterend feest. Schoenen waar hebben jullie die besteld? Ik kan geen hoge hakken ivm slechte knieën dat trek ik niet. Jullie tips waar je leuke schoenen met klein of geen hakje kan halen? En wat doen jullie met je haar? En hebben jullie dan een sluier?

Ik heb mijn schoenen bij Sarenza besteld. Heb ook leuke bij bonprix gezien. Heb niet gezocht op bruidsschoenen, maar op witte schoenen.

Ik ga mijn haar half op laten steken. Beetje nonchalantachtig. Heb geen sluier

Ja zo blij met de jurk. Word hoe meer ik erover denkt steeds blijer. Heb een bloedhekel aan passen dus die jurken passen was geen feest voor me hahaha. @minniemouse fijn een dj. Toch wel belangrijk deel voor een spetterend feest. Schoenen waar hebben jullie die besteld? Ik kan geen hoge hakken ivm slechte knieën dat trek ik niet. Jullie tips waar je leuke schoenen met klein of geen hakje kan halen? En wat doen jullie met je haar? En hebben jullie dan een sluier?Ik heb geen sluier. Kapsel weet ik niet. Heb nogal dik en veel haar waar ik nooit tevreden mee ben, dus ben er wat pessimistisch over.

Schoenen heb ik bij Zalando besteld.

Ik ga iets met vlecht(en) doen met mijn haar, en heb geen sluier.
Vooralsnog geen sluiter.

Ik doe mijn haar in krullen half opgestoken.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 25 januari 2017 @ 10:59:

Afgelopen vrijdag afspraak bij de coupeuse om mijn jurk op te meten.

3 cm in de taille links, 2 cm in de taille rechts eraf en 11 cm van de lengte aan de voorkant eraf. Ik ben nogal klein

Heb bij hun een torselet aangeschaft, ik was niet geslaagd via internet. Heb nu een mooie en goed passende. Ook deze moeten ze iets innemen bij de cup, maar dat doen ze in maart wanneer ik voor de doorpas kom.

Ik hoop dat ik hem dan nog pas, ik ben afgelopen week begonnen met hormonen spuiten. Hopelijk mag ik in mei geen alcohol drinken Ooooh, dat is jullie zo gegund, Fruity! Je zult dan vast heerlijk kunnen proosten met een alcoholvrije champagne ;)
Whooaaah wat wordt het allemaal echt en wat heb ik er ongelofelijk zin in! We hebben de post van de gemeente binnen met daarop 'aanstaand bruidspaar...' en ook de proefdruk van de uitnodigingen zijn binnen. Gaaaaaaaf! :D

Ik heb wel een sluier, mijn aanstaande vindt dat erg mooi. Hij liet me laatst een plaatje zien van een jurk met sluier, nou, het was op het riempje na precies wat ik heb uitgezocht. Zelfs hetzelfde merk. Oh my God, dacht ik. Ik heb mijn gezicht natuurlijk compleet in de plooi gehouden en gezegd: 'ohja, da's OOK mooi' :P

Ik was al blij met mijn keuze, maar nu al helemaal. Ik ga mijn schoenen ook gewoon via Zalando ofzoiets bestellen. Witte pumpjes, niets bijzonders. Mijn vriendin is kapster en visagiste, dus die doet mijn haar en make-up. Heel erg handig. Doe het half los, half opgestoken, denk ik... Maar ik ben er nog niet helemaal uit.
quote:Nav__ schreef op 26 januari 2017 @ 09:59:

[...]

Ooooh, dat is jullie zo gegund, Fruity! Je zult dan vast heerlijk kunnen proosten met een alcoholvrije champagne ;)Dank je wel, wij hopen het ook! En ik heb er echt wel een alcoholvrij glas champagne voor over op de bruiloft!
Hoop het zo voor je fruity-pebbles !
Hallo allemaal,

Leuk om dit allemaal te lezen, ik ga zelf aankomend mei trouwen. Het meeste is geregeld, alleen mijn vriend moet nog een pak. Verder zijn we bezig met het regelen van de kleine dingen eromheen en dat valt nog niet altijd mee.

Zo ben ik nu op zoek naar mooie liedjes voor tijdens de ceremonie. Ik zoek een mooi rustig lied voor tijdens het tekenen en een lied bij het uitlopen. Dat laatste valt nog wel een keer te bedenken, maar een mooi rustig lied voor tijdens het tekenen vind ik nog wel lastig. Zijn er nog mensen met leuke ideeën? Ik hoor het graag .
Hi Rosanne, Welkom. ta je al in de tabel?

Wij hebben maar even een lijstje gemaakt wat we nog willen. Aankomende maand nu afspraken gemaakt om voor mij schoenen te passen, taart te proeven, voor auto's te kijken en naar de notaris.

Daarna zijn volgende stap pak van verloofde en uitnodigingen. wel leuk om beetje dingen uit te zoeken
Hi Rosanne, ik heb ook een liedjesprobleem! Ik en vriend hebben eigenlijk geen (geschikt) nummer dat 'van ons' is... dus waar we de eerste dans op willen weet ik al niet. En welk nummer bij het naar voren lopen twijfel ik: van piano guys: thousand years (maar misschien wat cheesy...) wie heeft inspiratie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven