Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Zo, even uppen hoor

Ik zelf ben de afgelopen weken erg druk geweest met de MMM, dus niks voor bruiloft geregeld.

We hebben wel besloten om ceremoniemeester voor de dag zelf aan te stellen en wie dat moet zijn.

Uitnodigingen zijn binnen, enveloppen moeten nog geschreven worden.

BABS is gemaild om afspraak te maken om kennis te maken met elkaar.

In maart moet ik weer mijn trouwjurk passen. En eventueel hier en daar nog aan laten passen.

Wij zijn wel op zoek naar bedankjes voor de gasten en iets van een ballon dat ze om hun pols moeten doen bv. Zodat wij weten wie we gesproken hebben tijdens de receptie. Wij willen niet in een rijtje gaan staan...
Stiekem lees ik mee en toch al iet wat jaloers dat voor sommige de bruiloft al zo dicht bij is!

Sinds september ben ik verloofd en wij gaan pas in april 2018 trouwen. Super leuk! Maar ik had ook: waar moet ik beginnen? Help!
We gaan zaterdag weer bij een locatie kijken, die van vorige week viel zo tegen.

En dit is een kasteel dus ik ben zo benieuwd!!
quote:LaNucia schreef op 08 februari 2017 @ 11:13:

Stiekem lees ik mee en toch al iet wat jaloers dat voor sommige de bruiloft al zo dicht bij is!

Sinds september ben ik verloofd en wij gaan pas in april 2018 trouwen. Super leuk! Maar ik had ook: waar moet ik beginnen? Help!

Gefeliciteerd!

Joh dat is zo om. Echt hoor ik ben in Augustus 2016 verloofd en we gaan trouwen in September 2017. Gewoon niet te geloven dat het nu al over 7 maanden is. Zijn alweer bijna op de helft.

Hier is eigenlijk al zoveel geregeld dat er momenteel weinig te doen is. Het eerstvolgende is nog steeds de kaart en over een goede maand de jurk.

Beetje saai eigenlijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Daremanda schreef op 08 februari 2017 @ 13:19:

We gaan zaterdag weer bij een locatie kijken, die van vorige week viel zo tegen.

En dit is een kasteel dus ik ben zo benieuwd!! Spannend! Hopelijk valt deze niet tegen. Wat vond je tegenvallen bij de vorige locatie?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 08 februari 2017 @ 13:22:

[...]

Spannend! Hopelijk valt deze niet tegen. Wat vond je tegenvallen bij de vorige locatie?Het was wel mooi (mooie tuin ook) maar we kregen er allebei geen goed gevoel bij. We voelde ons opgesloten in de ruimte zeg maar (terwijl er heel veel ramen waren). Puur op gevoel doen we het niet.
quote:IBIopviva schreef op 08 februari 2017 @ 13:22:

[...]

Gefeliciteerd!

Joh dat is zo om. Echt hoor ik ben in Augustus 2016 verloofd en we gaan trouwen in September 2017. Gewoon niet te geloven dat het nu al over 7 maanden is. Zijn alweer bijna op de helft.

Hier is eigenlijk al zoveel geregeld dat er momenteel weinig te doen is. Het eerstvolgende is nog steeds de kaart en over een goede maand de jurk.

Beetje saai eigenlijk.Leuk! Maandje voor mij verloofd. Al veel geregeld ?
Wij mogen morgen voor de taart, ik ben benieuwd!

Hier niet veel updates op het moment, wel wat dingen doorgenomen met de ceremoniemeester. En volgende week shoppen voor lingerie
Daremanda, jammer dat het voor het gevoel niet goed zat. Op naar de volgende locatie waar het gevoel wél goed bij is!
Ja idd want dat is zo belangrijk! Dat je jezelf er goed voelt!

Net ff de lijst gecheckt en wij trouwen bíjna op dezelfde dag Fruity
Kunnen we elkaar de komende jaren helpen herinneren als we weer zoveel jaar getrouwd zijn
Hooi iedereen,

Wauw wat een geweldige en mooie plannen hier. Ik wil iedereen daarom ook feliciteren met het huwelijk. Wij gaan zelf 3 april trouwen. Wij houden het lekker klein omdat dat voor ons goed voelt.:) mijn ouders en mijn vriend zijn broer zijn getuigen en verder houden we een klein feestje voor familie en vriendenik. Geen trouwjurk of kasteel voor mij.. maar daar heb ik vrede mee. Wil iedereen een hele fijne dag wensen. Veel geluk. X
Hooi iedereen,

Wauw wat een geweldige en mooie plannen hier. Ik wil iedereen daarom ook feliciteren met het huwelijk. Wij gaan zelf 3 april trouwen. Wij houden het lekker klein omdat dat voor ons goed voelt.:) mijn ouders en mijn vriend zijn broer zijn getuigen en verder houden we een klein feestje voor familie en vriendenik. Geen trouwjurk of kasteel voor mij.. maar daar heb ik vrede mee. Wil iedereen een hele fijne dag wensen. Veel geluk. X
Ik heb gisteren mijn vriendin gevraagd om ons te trouwen als BABS voor 1 dag! Haar reactie was goud!!

Ook kwamen we op het idee om naar onze trouwlokatie te varen ipv rijden.

Wij wonen dicht bij de gracht die eindigt bij de trouwlokatie. En mijn vriend is kapitein van beroep dus mooier kan eigenlijk niet.

Leuk dat het zo steeds een beetje meer vorm krijgt
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Lijkt me heel bijzonder Estrella! Zowel de Babs als het bootje, als ik het lees past dat écht bij jullie.
Wat een mooi idee Estrella!
Wat een mooi idee Estrella!
Hoi dames,

Hoe gaat het hier?

Vraagje: doen jullie alleen een fotograaf of ook een videograaf? Ik vind zo'n filmpje toch ook wel erg leuk, maar mijn vriend weet niet zo goed wat hij ervan vindt. Ik was benieuwd of er meer mensen waren die - in elk geval de ceremonie - laten filmen en wie dit dan doet? Een familielid of een professional? Iemand van de locatie?
Druk!

Ik wil alleen een fotograaf, heb niet zoveel met een videograaf.

Ik ben er eigenlijk al uit wie ik als fotograaf wil, dus kan ik ook wegstrepen

Morgen komt als goed is de offerte binnen van de locatie, dan is het zeker of het die locatie wordt of toch die andere.

Zo ja, kunnen we ons voorgenomen huwelijk (eindelijk ;)) al aanmelden bij de juiste gemeente.
Moet je eerst een locatie weten dan?

Wij waren al in ondertrouw voordat we überhaupt een jurk hadden..

Vandaag prachtige lingerie gepast, een corselet van Promise. Ik voelde me beeldschoon! Alleen was hij naar mijn idee wat te groot aan de cups, je kon zo een vinger tussen de cup en mijn borst steken. Naar mij idee dus te groot, niet na te bestellen in een kleinere cupmaat

En dáár baal ik zo van!

Volgens de mevrouw van de lingeriezaak heb ik een corselet niet per se nodig en kan ik makkelijk toe met een bh en slip. Maar ik vind ze zó mooi!

Wie weet waar dit merk eventueel online te vinden is? Ik kan via Google niks vinden..
Sammie, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb mijn torselet uiteindelijk gekocht bij dezelfde zaak als waar ik mijn jurk gekocht heb. Ik kon deze ook niet vinden.

De torselet die ik gekocht heb is mij uiteindelijk ook iets te groot bij de cup, maar die gaan ze iets innemen. Is dat bij degene die jij gepast hebt niet mogelijk?

Hier hebben we een baalding! Wij hadden een fotografe voor de hele dag, iemand uit kennissenkring die het kosteloos wilde doen. Maar helaas heeft ze afgezegd. Wij moeten dus op zoek naar een fotografe.

Iemand een tip voor fotograaf/fotografe. Omgeving Leiden, hoor het graag.

Ik zie echt onmens hoge bedragen voorbij komen en natuurlijk mag het wel wat kosten, maar echt de bedragen die je voorbij ziet komen....
@Nav, wij hebben alleen fotograaf. Vind het anders echt heel duur worden. En vraag me af hoe vaak wij het filmpje terug zouden kijken.

@sammie, wat balen! Verder geen tip ofzo voor je, maar soms wil je gewoon iets per se hebben.

@fruity, nou echt bizar het die prijzen! Wij hebben gekozen voor een "bekende" van ons. Is de zus van vrienden van ons. Doet fotografie erbij als hobby maar wil dit wel als haar vaste baan gaan doen. Heeft nog geen bruiloft gefotografeerd maar wij hebben er wel vertrouwen in, gezien haar andere foto's. Doordat het haar eerste bruiloft is, zijn wij 350 euro kwijt. Ze is er de gehele dag bij (van aankleden tot en met het eten, wij doen geen feest) en krijgen alle foto's. Maken zelf een album. Wij wonen niet in omgeving Leiden, maar wie weet wil ze er voor reizen? Als je interesse hebt, kan ik via pb haar naam wel even geven.
quote:motorbloemetje schreef op 14 februari 2017 @ 12:20:

@Nav, wij hebben alleen fotograaf. Vind het anders echt heel duur worden. En vraag me af hoe vaak wij het filmpje terug zouden kijken.

@sammie, wat balen! Verder geen tip ofzo voor je, maar soms wil je gewoon iets per se hebben.

@fruity, nou echt bizar het die prijzen! Wij hebben gekozen voor een "bekende" van ons. Is de zus van vrienden van ons. Doet fotografie erbij als hobby maar wil dit wel als haar vaste baan gaan doen. Heeft nog geen bruiloft gefotografeerd maar wij hebben er wel vertrouwen in, gezien haar andere foto's. Doordat het haar eerste bruiloft is, zijn wij 350 euro kwijt. Ze is er de gehele dag bij (van aankleden tot en met het eten, wij doen geen feest) en krijgen alle foto's. Maken zelf een album. Wij wonen niet in omgeving Leiden, maar wie weet wil ze er voor reizen? Als je interesse hebt, kan ik via pb haar naam wel even geven.Oh, als je zou willen.... Heel graag!!!!!
@Nav, wij willen ook alleen een fotograaf. Collega heeft maanden geleden wel een videograaf gedaan. Liet hier een stukje van het filmpje zien, was leuk, maar ik zou daar het geld echt niet voor uitgeven.

Maar als jij/jullie dat wel willen, dan moeten jullie dat zeker doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven