Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
quote:Fruity-Pebbles schreef op 19 januari 2017 @ 11:06:

Wij trouwen 'oud'

Vriend is 33 en ik 30. Als we gaan trouwen zijn we 4,5 jaar samen.Nee jullie trouwen gemiddeld :-). Tenminste las laatst dat 34 bij man gemiddeld was.
Jaaa! De ringen zijn besteld! ik vind het wel lastig om een voorstelling te maken van de ringen als ze echt klaar zijn.

Maar ze zullen ongetwijfeld mooi worden, lief heeft een iets andere variant dan mijn ring maar ze komen wel overeen voor de rest.

Nu nadenken over een inscriptie, ik vind een datum met de naam zo saai..
quote:MN-- schreef op 19 januari 2017 @ 12:18:

[...]

Nee jullie trouwen gemiddeld :-). Tenminste las laatst dat 34 bij man gemiddeld was.

Oh, dat is mooi dan

@Sammie, wij hebben naam datum
Wij verstoren dat gemiddelde ;) ik ben 26 vriend dan 43.

Wij hebben in de ringen onze beide namen en datum. Bij mij zijn naam&mijn naam, bij hem mijn naam&zijn naam.
Wij zijn ik 27 en hij dan 35.

Ik ben ook nog aan het nadenken over inscriptie. Ik denk dat we datum van ondertrouw (of verloving?) met trouwdatum en daartussen naam partner ofzo. En een hartje.

Ik heb de make-up geregeld, althans, in mei komt ze proef opmaken. Ze is van hetzelfde bedrijf als waar mijn zus haar make-up heeft gedaan met haar trouwen, dus denk wel dat het goed wordt.
Wij hebben naam en trouwdatum als inscriptie.
Ik ben 34 als ik ga trouwen en aanstaande is 46.

Ik wil in de ringen de titel van een nummer graveren die voor ons speciaal is. Aanstaande wil de datum en namen.

Dus we laten ze nog even ongeroerd liggen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Even een tijdje weg geweest. We moest veel doen voor ons nieuwe huis, want behalve trouwen gaan we eerst verhuizen.

Hier zijn we nog aan het kijken of we überhaupt ringen nemen. Wij zijn allebei geen ring dragers. Voor het werk van bij is een ring ook niet echt handig.

Misschien goedkope ringen voor de ceremonie en daarna daar iets leuks mee doen. We zijn nog aan het denken.

Hier trouwens 38 en hij is 42 als we trouwen.

Na de verhuizing ga ik een jurk regelen en dan een fotograaf en dan zijn we klaar.
Ik heb mijn jurk uitgezocht, whoehoeiiii!

Man, wat gaaf, zo jurken passen!
Ik heb ook een jurk

Damn, wat is dat prachtig om te doen. Die gevoelens die je erbij krijgt, niet te beschrijven!

Ik was in een outlet, dus mocht gelijk de jurk mee naar huis nemen, hangt bij mijn ouders.
Bijzonder hè!

Zo, lief heeft schoenen bij mij wil het niet zo vlotten, ik heb een lastige maat en een brede voet..
Leuk!! Ik lees mee , ga zelf in juli 2017 trouwen!
Dank voor degene die dat merk bruidsschoenen van zalando had geplaatst, heb er een paar van besteld. Kijken of dat wat is!
Sammie ik heb ook een hele brede voet, en deze zitten erg fijn: https://m.zalando.nl/doro ... -white-dp511l031-a11.html

(Mocht het je wat lijken) prijs is ook fijn Zijn alleen niet zoveel maten meer zie ik.
^ En wat voor soort jurk hebben jullie gekocht?
De jurk is ivoorkleurig en satijnen stof, van dat mooie zware. De jurk heeft een haltertop, versierd met allemaal glinsterdingen en kraaltjes enzo. De jurk maakt dat ik heel slank oog, doordat er banden stof naar binnen gaan? (hoe leg je dat uit?)

En dan de achterkant: de glinsterdingen en kraaltjes van de voorkant lopen door naar achteren. Ook is er een rij knoopjes (heel leuk )

de jurk wordt op drie manieren dichtgemaakt; een binnencorset, een rits en de knoopjes.

Oja, vergeet ik bijna de sleep! Er zit een mega sleep aan!

zoo mooi, kan het niet zo goed omschrijven.
* jurk *
Mooie jurk!
Mijne is echt een prinsessenjurk. Ik moest er zelf wel aan wennen, ben in het dagelijks leven niet zo uitbundig. Ik vond 'm direct heel mooi, maar ik dacht: 'is ie niet te groot/uitbundig voor mij?'.

Toen de bruidswinkelmevrouw de sluier erbij op deed, dacht ik: 'ja, dit is het gewoon.' Ben er heel blij mee en weet dat mijn aanstaande 'm heel mooi zal vinden.

Waarom doet afbeelding toevoegen het niet? :\
Supermooi, Daneli! Mooi klassiek!
Prinsessenjurk! Mijne valt ook wel zo, lekker wijd als die dure van pnina toirna (van programma say yes to the dress) en die taille die het geeft. O god.

Ik had echt zoiets van 'dat is waarschijnlijk toch too much voor mij en past niet (was maat kleiner dan al die andere die ik gepast had) maar zat als gegoten!

Vanmiddag was ik bij mijn ouders en heb ik er nog even stiekem naar gekeken, ben er zo verliefd op
Heb je geen foto, Daremanda? ^^
Die ga ik zoeken! Maar weet het merk niet, dus moet ik eerst even bij mijn ouders het merk bekijken
Ik heb m gevonden op Google, maar als ik m in de url plak bij afbeelding, doet ie t niet :(
Wat doen jullie met jullie gastenboek ? Zijn er nog leuke ideeen bij jullie ?

Ik heb wel een idee maar ben nog niet zeker dat het dit gaat worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven