Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Wij zitten nu 500€ boven budget ofzo (10k) maarja nieuwe locatie is wel behoorlijk duurder
Onze ringen waren 750 per ring maar tweede ring was 1 euro dus erg netjes!

Ik heb een mail gestuurd vorige week naar de babs om vast een afspraak te plannen maar nog geen reactie helaas.

Verder ben ik aan het overwegen om de trouwkaarten zelf te gaan maken, eigenlijk wel zin in. Heb de bedankjes ook zelf gemaakt en de corsages maak ik ook zelf.

Laten jullie ze allemaal drukken?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij hebben de kaarten via internet besteld, omdat het zo'n klein clubje was vielen de kosten reuze mee.
Och het gaat mij niet om de kosten. Denk zelfs dat ik duurder uit zal zijn al met al met zelf maken. Vind het eigenlijk gewoon leuk en persoonlijk.

Gaat bij ons ook maar om ongeveer 15-20 kaarten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij zijn niet zo creatief denk ik!

Maar als je dat wel bent, is dat wel persoonlijk natuurlijk!
Wij gaan de kaarten gewoon online bestellen. Heb vaak wel ideeën, maar ben op dat gebied niet handig.

Ik ga morgen jurken passen en uitzoeken. Echt zin in!
Vandaag de trouwkaarten binnengekregen. Had ze zelf ontworpen dus voelt extra speciaal als je dan ziet dat het zo mooi geworden is in real life haha. Blij mee!

@Marit: Aahh heerlijk! Geniet ervan en ben heel benieuwd of je morgen gaat slagen!
Knap om zelf de kaarten te gaan maken! Al enig idee hoe je dat gaat doen?

Wij zijn ook de zes maanden grens gepasseerd. Ik vind het nu wel spannend worden hoor. Vriend heeft vandaag zijn pak gekocht. Ben heel benieuwd hoe we er straks uitzien als bruidspaar
Jurk uitgekozen, echt perfect.. Maar weer iets met een budget.. Haha er dus weer een beetje overheen gegaan..
Speciaal is dat hè, als je de jurk aanhebt!

En budget, ik word er soms een beetje akelig van, want je hoort jezelf al snel zeggen, 'ach het is maar voor 1x'
Mijn moeder heeft vandaag haar outfit bij elkaar geshopt en het staat haar prachtig! Ik werd een beetje emotioneel van, omdat ze me weggeeft en het staat haar zo mooi!
Ja vreselijk.. En vooral als het wel kan, dan ga je er toch ook echt overheen. Ja niet verwacht dat ik dat gevoel zou hebben.
Dit is 'm geworden http://www.ninasbruidsmode.nl/bruidsjurk/ayla/#start
Wij zijn ook over budget heen maar kunnen het allemaal nog behappen gelukkig. En het 'erover' is met nog aantal posten hoog ingeschat dus daar hoop ik stiekem nog op een meevaller

Onze ringen waren uiteindelijk 800 euro, door mooie actie hadden we uiteindelijk gavere ringen kunnen uitzoeken, 14 karaat wit en geelgoud en ik met een diamantje. We hadden max 1000 begroot dus scheelde weer.
Mooie jurk Maritinwonderland!

Ik mag binnenkort eindelijk mijn jurk weer aan, want dan wordt ie afgespeld.

Hier blijven we aardig binnen budget, alleen huwelijksreis is duur maar is het helemaal waard.
@Daneli: Ik ben best handig met photoshop en dat soort dingen, dus niet echt met de hand gemaakt zeg maar haha. :P

Ahhh zo spannend he! Tijd gaat nu zo vlug. Mijn vriend moet nog steeds zijn pak gaan kopen. Heeft gelukkig wel al de accessoires en schoenen. :P

Heb gister zelf een welkomstbord geknutseld op m'n vrije zondag voor op ons feest. Blij met het resultaat!

-weg- Ohja, de datum in de tabel hierboven klopt dus niet meer.
quote:Halcyon_Days schreef op 27 maart 2017 @ 21:31:

@Daneli: Ik ben best handig met photoshop en dat soort dingen, dus niet echt met de hand gemaakt zeg maar haha. :P

Ahhh zo spannend he! Tijd gaat nu zo vlug. Mijn vriend moet nog steeds zijn pak gaan kopen. Heeft gelukkig wel al de accessoires en schoenen. :P

Heb gister zelf een welkomstbord geknutseld op m'n vrije zondag voor op ons feest. Blij met het resultaat!

Ohja, de datum in de tabel hierboven klopt dus niet meer. Wat gaaf!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hoe heb je dat bord gemaakt?
Thanks IBlopviva! :-)

@Marit: Houten plank gekocht en op maat gezaagd. Vervolgens plank twee keer gebeitst en gister met de hand beschreven met een verfmarker.
Prachtig geworden, dat hoef ik niet eens te proberen haha
@Halcyon,wow, creatief! Heel leuk!

Wij hebben van het weekend onze trouwauto bekeken en een proefritje gemaakt. Echt super blij mee!

Vorige week ook nog met de Dj wat dingen doorgenomen. Wij hebben niet een DJ die echt keihard muziek gaat draaien, maar gewoon constant een soort van achtergrond muziek. Wel gekozen voor de DJ en niet voor een playlist omdat we willen, dat mochten we toch willen dansen (acht de kans klein maar toch), dit wel een mogelijkheid gaat zijn.

Nu zijn we echt een heel eind klaar met alles regelen... Wil in april langs op de locatie om even dingen door te nemen als tijden en het eten en drinken. Zodra dat gedaan is kunnen de kaartjes worden gedrukt.

Wat heb ik er onwijs veel zin in! Vriend zei van de week nog, ik heb er ook echt zin in!
quote:Halcyon_Days schreef op 27 maart 2017 @ 21:31:

Ohja, de datum in de tabel hierboven klopt dus niet meer. Aangepast!
quote:Rosa_vB schreef op 24 maart 2017 @ 18:11:

Leuk!

Wij gaan 21 juni 2018 trouwen in Schiedam, ik ben dan 27 jaar. Welkom hier Rosa! Leuk dat je meeschrijft. Ik heb je toegevoegd aan de tabel.
Wij hebben nu eindelijk de kaarten uitgezocht en zijn nu aan het werken met de tekst en welke foto's.

Daarna bestellen dus zullen we ook wel moeten weten wie we precies uitnodigen. Dat vind ik nog best lastig en veranderd ook nog met enige regelmaat.
quote:Goudstraal92 schreef op 28 maart 2017 @ 09:53:

[...]

Aangepast! Mijn datum klopt ook niet; wij trouwen 17 oktober '17 en ik ben 27

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven