Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Mooi!
Supermooi halcyon!

In welke provincie is dat? Mag je uiteraard ook in pb sturen

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe, mooie locaties voor op mijn lijstje
Dubbel
Ik ben angstvallig het weerbericht in de haten aan het houden.... Tot nu toe staat er regen op de planning
Er was ook iemand die gisteren zou trouwen toch? Vond ik nog zo sneu, eerst stond er 20 graden en zon (week terug) en werd uiteindelijk 11... Eigenlijk moet je dus gewoon niet kijken, maarja, ik kan nu al gestresst worden als ik hierover nadenk! Wil zoooo graag een zwoel zomerfeest (en deels binnen is ook mooi, en in de festivaltent met heaters ook reuze knus maar dat wil ik gewoon, zon! Zucht )

Wanneer gaat t ook alweer gebeuren fruity? Hoe zien de plannen (B) eruit mocht t plensen?
quote:Fruity-Pebbles schreef op 06 mei 2017 @ 08:08:

Ik ben angstvallig het weerbericht in de haten aan het houden.... Tot nu toe staat er regen op de planning Hier hetzelfde, maar verandert iedere dag
Liefs, vandaag ben jij de bruid!! Geniet van jullie dag! En we horen hier natuurlijk graag hoe het is geweest!

En ik betrap er zelf ook op, steeds weer berichten te bekijken. We zijn al binnenlocaties aan het bedenken voor de foto's. Want op een nat grasveldje met een prachtige jurk nog voor de ceremonie dat is niet handig denk ik
Liefs, heel veel plezier vandaag! Geniet van jullie dag! En wel zeggen hoe het was hè

Er staat bij ons nu 85% kans op regen...

We hebben in principe alles binnen, receptie kan buiten als het mooi weer is. Foto's hebben we voor de zekerheid een binnen locatie
Liefs geniet van jullie dag! Hier schijnt de zon, ik hoop bij jullie ook.
Liefs, geniet van je dag en heel veel plezier vandaag! Het weer zit in ieder geval mee. Verheug me nu al op de verhalen.

- - -

Bedankt trouwens allemaal!

@Daneli: Ja he! De danslessen bevallen heel goed! Vriend heeft nog nooit eerder gedanst maar het gaat hem verrassend goed af. We lachen heel wat af haha. Tips om je vriend over te halen, hmm.. Ik heb vanaf begin af aan al bij hem aangegeven dat ik iets "specialers" wilde doen met de openingsdans, maar hij stond daar gelukkig wel voor open. Misschien een compromis sluiten met hem? Zo van: Als jij met mij meegaat naar dansles, dan gaan wij samen naar (iets wat jouw vriend heel leuk vindt?)?

@Zanahoria: Haha, het ligt helaas niet in Nederland maar in Duitsland! Zit je ook in de trouwbranche?
Liefs, hele fijne dag gewenst!
Liefs, hopelijk heb je een fantastische dag! Je hebt in ieder heerlijk weer
Liefs fijne dag!

Och dames bij koningsdag riepen ze ook steeds dat het vreselijk zou worden en kijk hoe lekker het was. Probeer je daar maar aan vast te houden. Maar verleidelijk is het he dat controleren.

Ik kreeg zojuist een appje van een vriendin dat ze niet op mijn vrijgezellenfeest kan komen. Jammer! Maar ook een beetje jammer dat ze de datum zei erbij
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Oh IBI, geen verrassing meer wanneer je je vrijgezellenfeest hebt!

Wanneer is het?

Ze heeft zeker niet stiekem verteld wat jullie gaan doen?
Mijn hoepelrok, besteld bij een site vergelijkbaar aan ali express, is bezorgd (bij mijn ouders)!

We gaan zo op visite, dus dan kan ik zien of ie goed is.

Ik ben blij!
Spannend!

Morgen gaan we de laatste dingen nog even doornemen bij de locatie. Er zijn toch nog wat afmeldingen, die kunnen we ook doorgeven dan.

Jammer genoeg een drukke werkweek voor de boeg, dus alle kleine dingetjes die nog moeten, zullen tussendoor moeten gebeuren.
quote:Halcyon_Days schreef op 06 mei 2017 @ 12:26:

@Zanahoria: Haha, het ligt helaas niet in Nederland maar in Duitsland! Zit je ook in de trouwbranche?

Aaah jammer!

Nee helaas niet. Zou het wel willen, is echt mijn passie. Maar ik durf de stap niet te zetten, heb nu een goede baan en hoeveel mensen zitten er nu werkelijk op (nog) een weddingplanner te wachten...
Oh voor sommige komt het nu ook echt al dichtbij!

Liefs hoe was jou dag?

@sammie, de afmeldingen, had je die verwacht zo last minute? Ik zou benieuwd zijn waarom mensen niet kunnen, een bruiloft afzeggen is toch wel een dingetje.

@ibi, oh dat is jammer dat ze dat aan jou doorgeeft. Had je al een vermoeden qua datum?

Hoeveel dagen zijn jullie van te voren al vrij voor de bruiloft? Wij werken allebei nog tot en met de dinsdag en dan zijn we de woensdag en donderdag vrij, vrijdag trouwen.
Ik heb de 2 dagen ervoor vrij, gaan aansluitend ook op reis dus wil wel even de tijd om tot rust te komen omdat ik verwacht dat de laatste dagen op het werk enorm hektisch zijn.

Gaaf dat er dames nu gaan trouwen, ik duim mee voor het weer.

Hier nog 4 maanden maar meeeeen wat gaat dat snel!
Vriend heeft de maandag vrij, we trouwen op dinsdag.

Hier is het over 9 dagen nog 4 maanden volgens de aftel app.
@pindakaas en daremanda, wij zitten bij elkaar in de buurt qua datum! Ineens gaat het snel he. nog vier maanden en een week hier.
Volgende week dinsdag is het hier zo ver....

En daarop kregen wij gisteren een verrassing... Wij zijn nu zo'n 2 jaar bezig om zwanger te worden (althans, vriend probeert mij zwanger te krijgen ) en vorig jaar zijn we in de medische molen terecht gekomen. In maart/april van dit jaar hebben we een IUI behandeling gehad en heb ik 20 april negatief getest, 22 april werd ik ongesteld. Meteen ziekenhuis gebeld om weer opnieuw te beginnen met de volgende ronde. Ben dus weer aan het prikken geslagen. Gisteren een voortgangsecho, waarop de gyn aangaf dat ik moet stoppen met prikken, want ik heb vocht in mijn baarmoeder. En... Het leek wel alsof ik zwanger was. Hebben daar een zwangerschapstest moeten doen en ik ben inderdaad zwanger! Hebben thuis nog een keer getest met CB en ik ben nu 2-3 weken (ex. de 2 weken 'cadeau').

Net de locatie gebeld dat ik echt alcoholvrij MOET hebben tijdens toasten. Ze zal het personeel instrueren en aangeven dat het nog geheim is voor de gasten en dat zij mij dus discreet alcoholvrij moeten geven....
Wat leuk en fijn Fruity! Gefeliciteerd!
Ohhh wat leuk
quote:motorbloemetje schreef op 08 mei 2017 @ 10:12:

@pindakaas en daremanda, wij zitten bij elkaar in de buurt qua datum! Ineens gaat het snel he. nog vier maanden en een week hier.

Yes, ik ook! Nog precies 4 maanden en een week vandaag :-)

Vriend heeft pak gekocht afgelopen weekend, de ringen zijn klaar en met de uitnodigingen zijn we bezig. Gaat inderdaad zo hard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven