Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Alle reacties Link kopieren
Dames, nemen jullie een zogenaamde emergency kit mee en wat moet daar dan in?

Ik dacht een klein tasje mee te nemen met:
Zakdoekjes
Deo
Parfum
Smint
Extra make-up, maar die wordt bij mij 's morgens gedaan door iemand anders. Ik heb dus geen reserve
Extra panty
Reserve schoenen

En wat kan er dan nog in?
Alle reacties Link kopieren
En mijn hemel, wat werkt het nieuwe forum akelig :-o
Alle reacties Link kopieren
sammie00 schreef:
13-05-2017 19:21
Dames, nemen jullie een zogenaamde emergency kit mee en wat moet daar dan in?

Ik dacht een klein tasje mee te nemen met:
Zakdoekjes
Deo
Parfum
Smint
Extra make-up, maar die wordt bij mij 's morgens gedaan door iemand anders. Ik heb dus geen reserve
Extra panty
Reserve schoenen

En wat kan er dan nog in?
naald en draad!
Doorzichtige nagellak mocht er in je reserve panty ook een lader komen (je mag toch hopen van niet)

En idd als ik je quote zie ik keurig alles onder elkaar staan maar in je post zie je dat niet. Nog wat foutjes op het nieuwe forum.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
10-05-2017 08:17
Leuk he Sammie?

Wij hebben nu nog maar 6 dagen, gisteren nog wel de gemeente gebeld, wij zouden 3 gratis parkeerkaarten krijgen, maar die hebben we nog steeds niet ontvangen.

Gemeente kijkt in ons dossier... Zijn ze dat gewoon even vergeten in december... Had ze dus allang moeten hebben

Ze zou ze gisteren meteen opsturen, dus ben benieuwd!


Ow ja die hebben wij gekregen toen we in ondertrouw gingen. Even goed nadenken waar we dat gelaten hebben.

En natuurlijk heel erg van harte met je zwangerschap. Wat fijn voor jullie!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
We hebben de parkeerkaarten binnen.

Sammie, ik neem een tas mee met gympen voor mij en (dan) man X-D
Ik heb geen boeket, maar een clutch, daar doe ik zakdoekjes in.
Ik neem trouwens geen tas mee, ik zet die maandag al bij de locatie ;-)

Ik heb geen panty aan, maar een legging.
Neem voor de zekerheid ander ondergoed mee, voor als ik m'n corrigerende slip niet meer hebben kan :rofl:
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
13-05-2017 20:06
naald en draad!
Doorzichtige nagellak mocht er in je reserve panty ook een lader komen (je mag toch hopen van niet)

En idd als ik je quote zie ik keurig alles onder elkaar staan maar in je post zie je dat niet. Nog wat foutjes op het nieuwe forum.

Check, doorzichtige nagellak. Hier staan de spullen bijna allemaal gereed. Het lijkt wel of we gaan survivalen ipv trouwen :-D
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
13-05-2017 20:57
We hebben de parkeerkaarten binnen.

Sammie, ik neem een tas mee met gympen voor mij en (dan) man X-D
Ik heb geen boeket, maar een clutch, daar doe ik zakdoekjes in.
Ik neem trouwens geen tas mee, ik zet die maandag al bij de locatie ;-)

Ik heb geen panty aan, maar een legging.
Neem voor de zekerheid ander ondergoed mee, voor als ik m'n corrigerende slip niet meer hebben kan :rofl:
Hehe, een andere onderbroek is misschien inderdaad ook geen overbodige luxe. Ik heb een Bridget Jones xl editie mét pijpjes en plasgootje ;-D
Nog 2 nachtjes :woa:
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet wat het was en wil het eigenlijk ook niet uitproberen. Bang dat ik er overheen plas :P
Alle reacties Link kopieren
Sammie en fruity, bijna; wat spannend!
Vandaag nog allerlei dingen op de planning of relaxen?

Fruity, was je echo goed?
Motorbloemetje, vruchtje was gegroeid, nog geen hartje zien kloppen. Volgende week weer een echo, als hartje dan klopt worden we overgedragen aan verloskundigepraktijk.
Nog even spannend dus, maar week zal voorbij liggen met trouwen en kort huwelijksreisje :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag aan de beurt! Woooohoooo!

Spannend Fruity!
Alle reacties Link kopieren
Oh sammie, vandaag al! Geniet ervan! Hier (ben nu in regio Den Haag), is het iig prachtig weer! Enjoy!
Hele fijne dag gewenst sammie
en alvast gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan Sammie! Prachtig weer! :-)

Ik heb zojuist zulke leuke dingen besteld voor onze getuigen en ceremoniemeesters :-)
Voor de ceremoniemeesters, onze moeders, een gepersonaliseerde kledinghanger, met daarop de trouwdatum, naam moeder en de tekst 'moeder van de bruid' en 'moeder van de bruidegom'.
De getuigen willen we vragen door een bierglas voor de mannen en een wijnglas voor de vrouwen met de vraag erop geëtst: '<NAAM>, wil je mijn getuige zijn?'. Voor de mannen doen we er een speciaalbiertje bij en voor de vrouwen een lekkere fles wijn.
Kan niet wachten tot het af is het we het kunnen gaan vragen!
Veel plezier Sammie!!!! Geniet van je dag!
Alle reacties Link kopieren
Fruity, mooie dag gewenst! Geniet ervan!
Fruity< gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel plezier vandaag!

Sammie, ik zie dat jij gisteren je grote dag had. Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
Fruity: een fantastische dag gewenst! De weersvoorspellingen zien er goed uit. Geniet ervan!

Sammie: gefeliciteerd met jullie huwelijk! Nu echt man en vrouw. Ik ben heel benieuwd hoe je dag is geweest. Maar eerst even rustig bijkomen en cadeaus openmaken ;-)

Jeluze: leuke dingen heb je besteld!

Ik heb vriend kunnen overhalen om op danscursus te gaan. Volgende week begint het.

Wat werkt het forum waardeloos zeg... Bijna niets werkt bij mij.
Hm, er zaten ook meer enters in mijn bericht dan die nu te zien zijn.
Jeeeeej Sammie is a married woman! Hoe was het, meid?

Fruity, gefeli met jouw zwangerschap! Hoe ver ben je nu?
@sammie van harte gefeliciteerd!

@fruity vandaag mag jij!

Ik nog een paar dagen wachten. Helaas minder mooi weer dan gehoopt op onze dag :cry:

(Wat een slecht werkend forum. Alles danst door elkaar)
Alle reacties Link kopieren
Balen Lucifer....wanneer trouw je? Hopelijk valt het weer nog mee :-/

Misschien nog een tip; de site the perfect wedding.nl heeft ook een besloten groep op facebook 'the perfect brides'. Ik haal daar echt heel veel inspiratie vandaan!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel....
anoniem_56647 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 09:28
95.92% gewijzigd
Fijne dag fruity en alvast gefeliciteerd!


Hier is het nog 154 dagen, tijd mag van mij wel sneller gaan hoor! Heb er echt veel zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven