Trouwjurk huren, HELP!

06-02-2009 11:22 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgend jaar voorjaar gaan we trouwen, hebben we besloten. Erg leuk allemaal, die voorpret, maar ik kan maar geen winkel vinden waar ze leuke trouwjurken VERHUREN.

Ik weet het, ik heb nog alle tijd enzo, maar ik vind het zo leuk om eens lekker te oriënteren en te 'browsen'. Ik heb geen plaats om een bruidsjurk te bewaren en wil hem daarom huren.

Iemand een idee? Ow ja, het liefst in West-Nederland. Ik woon in Den Haag...

Alvast bedankt!
Ik ga even Google raadplegen, maar ik ben zelf erg goed geslaagd in Hoofddorp.
Ga kijken bij de leukere gala-verhuurzaken, zowel DH als Leiden moeten die wel hebben, zat Koormeisjes die daar hun jurkjes huren, dus ook wel trouw-achtige jurkjes.
http://www.trouwwinkel.com/

Ook in Den Haag
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 februari 2009 @ 11:23:

Ga kijken bij de leukere gala-verhuurzaken, zowel DH als Leiden moeten die wel hebben, zat Koormeisjes die daar hun jurkjes huren, dus ook wel trouw-achtige jurkjes.Corpsmeisjes...kopen hun jurken...
Nou lang niet altijd heur, zodra de corpsmeisjes aan hun vierde gala van het jaar toe zijn hebben ze de jurkjes van hun vriendinnetjes ook allemaal aangehad. En als Pappie dan het bras-budget niet verhoogd omdat ze net voor de derde keer bij hun 4e studie hun P niet hebben behaald dan huren de corpsmeisjes ook gewoon.
quote:Zoebie schreef op 06 februari 2009 @ 11:25:

http://www.trouwwinkel.com/

Ook in Den Haag

Wat een lelijke jurken...

Wel goede modellen trouwens!
quote:sayang_melati schreef op 06 februari 2009 @ 12:50:

[...]

Wat een lelijke jurken...

Mwah, je kunt altijd nog een themabruiloft doen: eighties ofzo

Je kunt er ook nog eentje kopen en daarna gelijk doorverkopen, desnoods aan een verhuurbedrijf.
Hey, kopen en dan doorverkopen is ook een goed idee!

Bij Trouwwinkel.nl had ik ook gekeken, maar ik vind de jurken -alsmede de modellen - walgelijk! :-)
Nellie, geen idee wat zo'n jurk huren kost, maar op marktplaats vind je vast iets naar je zin.
Als dat de reclame is wil ik niet weten wat er 'echt allemaal hangt!
Deze site heeft wel aardige jurken hangen, al zijn ze nog steeds verre van goedkoop. Maar misschien als je ze daarna zelf weer doorverkoopt? http://www.gedragenbruidsjaponnen.nl/collectie.htm
Of kijk naar een trouwjurken-winkel die weg gaat....op die manier heb ik mijn trouwjurk spotgoedkoop kunnen bemachtigen (275 euro ipv 1525... )
*
Er zijn genoeg mensen (tja, ik ook...) die er nog eentje op zolder hebben hangen die eigenlijk wel weg mag...

Al op marktplaats gekeken?
Welke maat heb je en wanneer wil je trouwen? Anders mag je die van mij lenen (huren). Woon ook in Den Haag, is maat 40 en is op 23 mei bezet :-)
Nellie, gefeliciteerd!

Mag ik even inhaken? Een vriendin van mij gaat trouwen, maar die zoekt iets zonder poespas en goedkoops in de omgeving Groningen. Iemand tips?
Ja ikke heb een tip, woon ook in groningen en ga in augustus trouwen, en heb een zaak aan huis gevonden in leeuwarden (maar 45 minuten rijden) waar een hele vriendelijke vrouw jurken heeft van ¤150-500,- (das niet duur) Ze staat ook op marktplaats onder bride 2B in het tel boek onder bride 2D (is foutje) Heb daar mijn trouwjurk ook vandaan voor 399 :D
quote:nellie3 schreef op 06 februari 2009 @ 13:09:

Hey, kopen en dan doorverkopen is ook een goed idee!

Bij Trouwwinkel.nl had ik ook gekeken, maar ik vind de jurken -alsmede de modellen - walgelijk! :-)

Ohhhhh echt wel errug...... Had alleen gegoogled en vond dat adres in Den Haag, maar had niet naar de jurken zelf gekeken.

Oei sorry was niet de bedoeling.

quote:Zoebie schreef op 20 februari 2009 @ 17:11:

[...]

Ohhhhh echt wel errug...... Had alleen gegoogled en vond dat adres in Den Haag, maar had niet naar de jurken zelf gekeken.

Oei sorry was niet de bedoeling.

Als jij ze wél mooi vindt mag je dat best toegeven hoor...
Whaha neeee zeg ik vind ze afschuwelijk. Ik ben nog in het paars getrouwd dus dan weet je wel dat dit mijn smaak helemaal niet is. Hoewel ik dat nu niet meer zou doen.

Ik vind deze wel fantastisch.

reclame
Astrid, nie doen nie, is reclame en spam wat je nu op een stuk of 4 topics doet. Hoed u voor de permaban...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven