Trouwmuziek!
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:47
Hallo Allemaal,
Ik weet dat er meer topics zijn over trouwen maar wil hier meer toespitsen op de muziek....
Welke muzieknummers heb je gedraaid (of zou je willen draaien)
in het gemeentehuis, de kerk of op je feest?
Was een tijd geleden bij een bruiloft waar flinke hardrock werd gedraaid (tijdens de ceremonie in het gemeentehuis) maar het paste helemaal bij het stel, was erg leuk! Muziek op zo'n dag is natuurlijk heel persoonlijk... Dus vandaar mijn interesse in jullie trouwmuziek! Ben benieuwd!
Ik weet dat er meer topics zijn over trouwen maar wil hier meer toespitsen op de muziek....
Welke muzieknummers heb je gedraaid (of zou je willen draaien)
in het gemeentehuis, de kerk of op je feest?
Was een tijd geleden bij een bruiloft waar flinke hardrock werd gedraaid (tijdens de ceremonie in het gemeentehuis) maar het paste helemaal bij het stel, was erg leuk! Muziek op zo'n dag is natuurlijk heel persoonlijk... Dus vandaar mijn interesse in jullie trouwmuziek! Ben benieuwd!
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:51
Haha! Je bent wel bezig met huwelijken he?
Ik zou het zo echt niet weten, ik denk dat ik op mijn bruiloft van alles wat zal draaien. Gewoon gezellige muziek, of het nou uit de jaren 60 is of van nu. En natuurlijk wat persoonlijke nummers waarbij je bijvoorbeeld herinneringen aan elkaar hebt (bij ons zijn dat nummers van Kane, eerste concert waar we samen heen zijn geweest)
Ik zou het zo echt niet weten, ik denk dat ik op mijn bruiloft van alles wat zal draaien. Gewoon gezellige muziek, of het nou uit de jaren 60 is of van nu. En natuurlijk wat persoonlijke nummers waarbij je bijvoorbeeld herinneringen aan elkaar hebt (bij ons zijn dat nummers van Kane, eerste concert waar we samen heen zijn geweest)
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:54
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:58
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:04
Leuk nike, zoiets zou mij ook echt tof lijken, een band. Zelf nog niet eens echt aan gedacht haha. Ben ook wel van dat jaren '90 rock, maar ook wel echt van de oudere nummers. Vind zoveel muziek wel leuk! Als het maar een beetje leuk aan elkaar kan worden gedraaid/gespeeld door een dj/band.
Een goede vriend van me is net aangenomen op het conservatorium en heeft met zijn band al een CD uitgebracht. Zal hem eens even lief aankijken over een paar jaar
Een goede vriend van me is net aangenomen op het conservatorium en heeft met zijn band al een CD uitgebracht. Zal hem eens even lief aankijken over een paar jaar
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:23
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:26
quote:achnein schreef op 06 augustus 2011 @ 18:23:
[...]
Nee Maar zo was onze groep ook niet. We hebben een heerlijk diner gehad met onze (groot)ouders, broers en zussen en onze beste vrienden. Ik geloof dat we met z'n 25-en waren.Ah een diner kan natuurlijk ook. Ik heb nog niet echt veel bruiloften meegemaakt, maar heb altijd een 'feest' in mijn hoofd
[...]
Nee Maar zo was onze groep ook niet. We hebben een heerlijk diner gehad met onze (groot)ouders, broers en zussen en onze beste vrienden. Ik geloof dat we met z'n 25-en waren.Ah een diner kan natuurlijk ook. Ik heb nog niet echt veel bruiloften meegemaakt, maar heb altijd een 'feest' in mijn hoofd
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:31
Oh jee......Ik ben een bruiloft-sucker, dus ik ga hierop helemaal los!!! Ik ben een hopeloze romanticus Dus voor mij allemaal "zeikmuziek"
I finally found someone-Bryan Adams& Barbara Streisand
(I've had) the time of my life-Dirty dancing Bill Medley&Jennifer Warnes
Thank you for loving me-Bon jovi
I wanna love you forever-Jessica Simpson
I'm you angel-R. Kelly& Celine Dion
Because you loved me-Celine Dion
This I promise to you-'N Sync
Stick wit u-Pussy cat dolls
En dan een paar persoonlijke favorieten.....
My heart belongs to you-Hayley Westenra
Storm-Lifehouse
Marry you-Bruno Mars
Marry you-Glee versie
Follow me-Do
I finally found someone-Bryan Adams& Barbara Streisand
(I've had) the time of my life-Dirty dancing Bill Medley&Jennifer Warnes
Thank you for loving me-Bon jovi
I wanna love you forever-Jessica Simpson
I'm you angel-R. Kelly& Celine Dion
Because you loved me-Celine Dion
This I promise to you-'N Sync
Stick wit u-Pussy cat dolls
En dan een paar persoonlijke favorieten.....
My heart belongs to you-Hayley Westenra
Storm-Lifehouse
Marry you-Bruno Mars
Marry you-Glee versie
Follow me-Do
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:41
Tijdens het binnenkomen: Barry Louis Polisar - All I want is you
Tijdens het tekenen: Beatles - When I'm sixty-four
Tijdens het naar buiten lopen - The Darkness - I believe in a thing called love
Verder overdag: een rustige playlist met veel 60s, 70s, 80s, soul en salsa/latin
's avonds tijdens het feest: een mix van 90s, rock, alternatief, Nederlandstalig en klassiekers
Ik heb er zin in!
De zeikmuziek van Lovestar vind ik verschrikkelijk, maar ieder z'n ding
Tijdens het tekenen: Beatles - When I'm sixty-four
Tijdens het naar buiten lopen - The Darkness - I believe in a thing called love
Verder overdag: een rustige playlist met veel 60s, 70s, 80s, soul en salsa/latin
's avonds tijdens het feest: een mix van 90s, rock, alternatief, Nederlandstalig en klassiekers
Ik heb er zin in!
De zeikmuziek van Lovestar vind ik verschrikkelijk, maar ieder z'n ding
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:45
Als ik muziek hoor die we destijds in de kerk/gemeentehuis draaiden, dan kan ik nóg helemaal blij worden
Vanwege het grote aantal kinderen in de kerk (ik ben juf en daar was mijn klas, met ouders en broertjes en zusjes) hadden we aardig wat NL-talige muziek.
Op het gemeentehuis
Only you - Flying Pickets
When you say nothing at all - Ronan Keating (ja... ik weet het)
Ik heb je lief - Paul de Leeuw
Kerk (daar zong een koor bestaande uit goedzingende vrienden en familie-leden)
It's getting better - the mama's & the papa's
When you say nothing at all
Altijd heb ik je lief - Clouseau
Je hebt een vriend - K3
Ave Maria - saxofoon duet
Miljoen - Ad de Laat (Brabantse zanger; wel een prachtig, geweldig supermooi nummer)
Op het feest hadden we een band. Heerlijk gedanst! Openingsnummer "love is in the air" (ja, ik weet het.... te cliché!)
Slotnummer "Hey Jude" en daar tussen in vanalles, van Robbie Williams tot Bon Jovi; helemaal goed!
Vanwege het grote aantal kinderen in de kerk (ik ben juf en daar was mijn klas, met ouders en broertjes en zusjes) hadden we aardig wat NL-talige muziek.
Op het gemeentehuis
Only you - Flying Pickets
When you say nothing at all - Ronan Keating (ja... ik weet het)
Ik heb je lief - Paul de Leeuw
Kerk (daar zong een koor bestaande uit goedzingende vrienden en familie-leden)
It's getting better - the mama's & the papa's
When you say nothing at all
Altijd heb ik je lief - Clouseau
Je hebt een vriend - K3
Ave Maria - saxofoon duet
Miljoen - Ad de Laat (Brabantse zanger; wel een prachtig, geweldig supermooi nummer)
Op het feest hadden we een band. Heerlijk gedanst! Openingsnummer "love is in the air" (ja, ik weet het.... te cliché!)
Slotnummer "Hey Jude" en daar tussen in vanalles, van Robbie Williams tot Bon Jovi; helemaal goed!
zaterdag 6 augustus 2011 om 20:26
In het gemeentehuis bij binnenkomst een wat aangepaste versie van I Belong to You van Lenny Kravitz, tijdens het zetten van de handtekeningen Love of my life van Santana en bij het verlaten van de trouwzaal I feel good van James Brown. Vooral op die laatste reageerden mensen erg leuk.
Tijdens het feest hebben we een mix van van alles en nog wat gedraaid.
Tijdens het feest hebben we een mix van van alles en nog wat gedraaid.