Trouwmuziek!
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:47
Hallo Allemaal,
Ik weet dat er meer topics zijn over trouwen maar wil hier meer toespitsen op de muziek....
Welke muzieknummers heb je gedraaid (of zou je willen draaien)
in het gemeentehuis, de kerk of op je feest?
Was een tijd geleden bij een bruiloft waar flinke hardrock werd gedraaid (tijdens de ceremonie in het gemeentehuis) maar het paste helemaal bij het stel, was erg leuk! Muziek op zo'n dag is natuurlijk heel persoonlijk... Dus vandaar mijn interesse in jullie trouwmuziek! Ben benieuwd!
Ik weet dat er meer topics zijn over trouwen maar wil hier meer toespitsen op de muziek....
Welke muzieknummers heb je gedraaid (of zou je willen draaien)
in het gemeentehuis, de kerk of op je feest?
Was een tijd geleden bij een bruiloft waar flinke hardrock werd gedraaid (tijdens de ceremonie in het gemeentehuis) maar het paste helemaal bij het stel, was erg leuk! Muziek op zo'n dag is natuurlijk heel persoonlijk... Dus vandaar mijn interesse in jullie trouwmuziek! Ben benieuwd!
zaterdag 6 augustus 2011 om 20:56
quote:Fotogravin schreef op 06 augustus 2011 @ 18:41:
Tijdens het tekenen: Beatles - When I'm sixty-four
Geweldig nummer inderdaad!
Wij hadden 'The Everthere' van Elbow bij de ceremonie. Tijdens het feest een band met vooral jaren 80 / 90 muziek.
Tijdens het tekenen: Beatles - When I'm sixty-four
Geweldig nummer inderdaad!
Wij hadden 'The Everthere' van Elbow bij de ceremonie. Tijdens het feest een band met vooral jaren 80 / 90 muziek.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.