twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Lieve meiden,

Ik merk dat het af en toe goed is wat afstand te nemen van dit topic.( Ik wil het liever niet ) De enige manier om hem een beetje uit mijn hoofd te zetten is afleiding, afleiding, afleiding.... Ik merk dat bij het lezen en schrijven (op dit heerlijk vertrouwde topic) alles steeds in volle hevigheid terugkomt!! Ik lees wel mee maar doe dat in één keer op een moment dat ik me redelijk sterk voel. Wie weet gaat het morgen beter en rammel ik er weer op los op mijn toetsenbord. Het zal toch wel een keer beter gaan?

Het is niet zo aardig dat ik op dit moment niet altijd reageer op jullie verhalen. Maar dat komt wel weer...( Ik hoop dat jullie dat begrijpen)

Hier is alles stil. Na mijn antwoord op zijn mailtje heb ik sinds afgelopen woensdag niets meer gehoord. Ik heb daarin ook verteld hoe ik me voelde en ik denk dat hij daar niet op in wil gaan.

Op dit moment heb ik het erg moeilijk met het feit dat hij niets meer voor mij voelt en dat ik dat moet accepteren. Ik speel geen rol meer in zijn leven. Alles gaat gewoon door en hij mist mij niet. Blèh!!!!

X Lois
Sterkte Lois, Pinky & Tantetje,

Anna & Knipoogje, jullie gaat het wel goed momenteel begrijp ik.

Ik zit er zelf een beetje tussen in. We hebben heel weinig contact en daar voel ik me goed bij.

Maar,...... ik zat vanochtend helemaal vast in een file, en uit verveling heb ik hem toen een berichtje gestuurd om dat te vertellen, daarna nog een toen ik een uur later dan normaal op werk kwam. Om 10 uur hoorde ik toevallig dat hij vandaag vrij heeft omdat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt. Nu zit hij, met vrouw en al, weer in mijn hoofd. Ik heb nog een mailtje teruggestuurd, waarin ik schreef dat ik niet weet of ik mag weten dat zijn vrouw in het ziekenhuis ligt, maar ik weet het en wens ze sterkte.

En mijn telefoontje ligt op mijn buro en als ik er een berichtje in kon kijken was dat vast al gelukt. Zucht
@lois: vervelend dan dat "ludevedu" wat je nergens kan delen. Gelukkig hier wel. Sterkte meid!

@Thea: meer dan afwachten of je antwoord krijgt op je mail kun je niet doen. En dat van die berichtjes willen kijken in je mobiel......dat ken ik!

Als ik geen antwoord krijg op een smsje stuur ik er vaak nog 1 met de vraag of hij het druk heeft, meestal komt er dan wel reactie van ja of een andere reden.

Stom eigenlijk, dat we zo graag bevestiging willen!

Mannen denken nu eenmaal heel anders.

Hoewel nr. 2 nog wel het een en ander gezegt heeft tijdens msn, dat mij echt deed verbazen..... (en ja, das toch weer die bevestiging......)

@Knipoogjes: wat prettig dat jij zo kan om schakelen van nr. 2 naar nr. 1 en anders om.

De ene keer gaat dat hier beter als de andere keer.....

@anaianai: ow wat heerlijk zeg, een hele dag!!! HOE doe je dat????

Tis hier al moeilijk om een avond af te spreken.

Hoe doen jullie dat eigenlijk?

Waar spreken jullie af?

Is het makkelijk iets af te spreken?

Bij mij is het best lastig. Een nr. 1 die ALTIJD thuis is...... Gelukkig kan ik genoeg redenen bedenken om weg te zijn, in ieder geval 's avonds.

Maar hoe doen jullie dat dan met een alibi of iets dergelijks????

Tja, en dan nog nr. 2 die het heeeeeel erg druk heeft (en daar liegt ie echt niet over ) en nou niet bepaald in de buurt woont.

Mijn nr. 2 en ik spreken elkaar dus eigenlijk alleen via de msn en heeeeeel veel sms (zo handig die gratis smsje per maand).

Ik durf hem niet zo goed te bellen. Toch een beetje bang dicht te slaan en wat te zeggen. En dat terwijl die zo vertrouwd voelt....

Overgens heb ik hem gisterenavond nog via msn gesproken. Niet zo lang, maar lang genoeg om er weer even tegen te kunnen.

Maar @knipoogjes: tis wel wat jij zegt: dan wil je meer, meer , meer............... en dat is van beide kanten hierzo (owww, dat doet zo goed om te horen/lezen, hihihi)

Nouw, ik ga weer even kijken of ik mij kan contreren op mijn werk.

Doegie allemaal! Geniet van het mooi weer!
anoniem_64862 wijzigde dit bericht op 22-04-2008 12:16
Reden: foutje in tekst
% gewijzigd
Hallo allemaal!

Tjee.... wat een ontzettende roze wolk hier nog steeds.... Ik weet het, het is wachten tot de ballon uiteenspat! Nog maar even niet aan denken.

Lois, ik snap het dat het je helpt om je nr. 2 los te laten door hier minder te lezen, te schrijven. Elke keer word je dan weer geconfronteerd met.... Soms is het beter om je ergens voor af te sluiten. En die afleiding...., ook dat begrijp ik helemaal! Het valt mij ook elke keer weer op dat als je het heel erg druk hebt, afspraken hebt met vrienden, druk bezig bent met je gezin, dat je dan geen tijd hebt om aan je nr. 2 te denken, aan je zorgen te denken.

Let je wel een beetje op jezelf, je snapt wel wat ik bedoel.

En dat je niet reageert op ons, maak je niet druk, dat hoeft helemaal niet!!! Schrijf jij maar lekker van je af als je daar behoefte aan hebt!

Gaat het thuis een beetje?

Thea, voorspelbaar he? Ik bedoel dat we steeds in hetzelfde gedrag vervallen. Niets erg hoor! Zolang het je maar niet gaat beheersen!

En iets gehoord van hem?

Winky, die bevestiging, ach.. die hebben we toch allemaal nodig op zijn tijd?

Hoe en wanneer elkaar ontmoeten? Mijn nr. 2 en ik hebben allebei een baan met veel vrijheid, vaak afspraken buiten de deur. Dat maakt ontmoetingen overdag ook mogelijk. Voor een ontmoeting 's avonds..... tja... dan moet je iets verzinnen... Ik maak nooit gebruik van een vriendin of vriend om mij een alibi te verschaffen, ik wil niemand in verlegenheid brengen, ik vind het niet fair dat een ander eventueel voor mij moet liegen.. Er is trouwens maar één vriendin die van mijn nr. 2 afweet.

Wij houden beiden van lekker eten en wat luxe, we boeken een hotel op internet, zodat we zeker weten dat we een kamer hebben.

In het begin had ik dat ook, bellen.... wat moet je zeggen dan? Zeker de eerste keer... Maar o wat was het heerlijk, en nog steeds, om zijn stem te horen, gewoon te kletsen over van alles, maar elkaar ook lieve woorden toe te fluisteren.

x Knipoogje
Knipoogje,

ja idd, verlangt naar meer meer meer, maar ja, dat zit er nog niet in, vandaag nog over gehad met hem over de telefoon, we willen niet zoveel levens (vooral van de kids) overhoop gooien voor ons eigen 'geluk', want op zoveel verdriet willen wij niet verder, geduld, onze tijd samen komt heus nog wel,

Winky, tja, hoe spreken we af, wij wonen niet zo heel erg ver van elkaar vandaan, en hou zelf van winkelen, hi, dus kan zo paar uurtjes weg.

we bellen elke dag met elkaar, net als Knipoogje, ik heb nog nooit zoveel gepraat en gedeeld als met nr2.

Het duurt inmiddels al 4 jaar, waarvan 2x een stopperiode, hij wilde altijd bij mij zijn, maar we wilden onze gezinnen nog niet verlaten, nu hebben we 'rust', de zekerheid dat we van elkaar houden, en als een afspraak niet door kan gaan schieten we niet meer in de stress,

de onzekerheid van onbeantwoorde smsjes herken ik wel, maar ik weet nu dat er dan idd geen gelegenheid voor is, en ik later antwoord krijg, zelf antwoord ik ook niet meer ala minute, haha,

groetjes Anna
Collega is vandaag ook niet op werk verschenen en ik heb nog niets gehoord van hem. Ik maak me eigenlijk meer bezorgd om zijn vrouw. Ik ken haar ook vrij goed. Het hele gedoe begon toen zij tijdelijk bij ons kwam werken. Pas toen ik daardoor bevriend met haar raakte werd ik ook bevriend met haar man, die toen dus op mijn afdeling werkte. Als zij daarna niet onverwachts voor onbeperkte termijn naar het buitenland vertrokken was, denk ik niet dat de vriendschap tussen collega en mijzelf zich ontwikkeld zou hebben in een emotionele verhouding.

Niet dat ik haar daar de schuld geef van mijn gevoelens, maar ze het was geen makkelijke periode voor haar man en hij gebruikte mij als vertrouwenspersoon.

Ik heb zelf niet de behoefte om hem nog een keer te sms-en, ik kan het wat dat betreft nu wel even goed loslaten. Maar ik ben er wel mee bezig in mijn hoofd.

Sorry meiden, het is nog druk op werk ook dus eigenlijk helemaal geen tijd om hier te schrijven,
lieve allemaal, wat een vreugde en verdriet hier weer. Lois wens je veel sterkte en Thea ook, en verder natuurlijk iedereen die t moeilijk heeft. En knipoogje blijf lekker op je roze wolk. en Winky ook.

gister was ik echt helemaal down en kon ook niks zeggen of vrolijk doen thuis. nr. 1 heeft wel 3 keer gevraagd of er iets was, ...... had bijna alles verteld, toch niet gelukkig/of helaas ?? ik weet t niet. vandaag weer sms-contact gehad, maar uiteraard weer begonnen door.... juist, door mij.

moet weer stoppen, is niet handig nu om uitgebreid verhaal te doen. lfs p
Hallo Meiden,

Hoe is t met iedereen? Niemand iets te melden?

@anaianai: al 4 jaar.....tjonge jonge zeg. Dan "wen"je er idd wel aan als je sms niet beantwoord wordt of een afspraak niet doorgaat.

@Thea: alweer wat gehoord? Of zet je het nu even van je af....

@knipoogjes: ik zou idd ook nooit een vriendin gebruiken als alibi. Kheb wel het een en ander achter d ehand wat ik kan gebruiken. Maar ja, nr. 2 wil, als het lukt, ook eens een nacht weg. En dat wordt wordt voor mij dus weer lastiger...... Kheb echt nog geen idee wat ik daarvan kan gaan maken!

Knipoogjes: ik zag bij een ander dat jij ook wel eens voor een paar uurtjes een hoteltje pakt met nr. 2.

Is dat een beetje betaalbaar?

Ik had het wel al voorgesteld aan nr. 2, maar hij vond het idee nog een beetje raar.

@pinky: wat naar dat je je dan zo down voelt. Hoe kwam dat dan? had je niks gehoord van nr. 2?

En ja, ook ik begin steeds met sms-en.

Hier gaat t op en neer. T ene moment kan ik hem goed uit mijn hoofd zetten, het andere moment denk ik steeds aan hem. En als ik dan even niet aan hem denk, dan zie ik wel weer iets waardoor ik wel weer aan hem moet denken...... pfffffff....... en eigenlijk wil ik niet de hele dag aan hem denken, maar ik wil er ook zeker niet mee stoppen!

Anaianai, bij jou al 4 jaar.

En bij de rest?

En zijn jullie nu wle of niet verliefd op nr. 2?

En nr. 1 nog steeds niks door of ooit eens iets door gehad?

Fijn weekend allemaal!
Mmmmm, een beetje chaotisch berichtje hierboven.

Maar heb ook nie zo veel tijd!

en wel zoveel vragen....
Hoi Winky en andere forummers op dit topic,

Af en toe reageer ik hier maar heb nog nooit mijn verhaal gedaan. Ik durf het niet i.v.m. herkenning. Ik heb ook al 4 jaar contact met nr. 2 (voornamelijk per mail, we wonen ver van elkaar vandaan). Mijn man weet het allemaal, dus ik hoef niets te verbergen. Maar..... ik denk dat het binnenkort allemaal voorbij is en ik heb het er heel erg moelijk mee omdat ik nog steeds van hem hou. Iedereen veel sterkte en zoals knipoogje altijd zegt: geniet van de mooie momenten (als die er zijn).
Anna, wat heerlijk dat je zo kunt relativeren, wat fijn je nr. 2, ik lees hier gewoon dat je straalt! Vasthouden he?

Thea, het blijft toch een emotionele achtbaan he? Niet goed weten wat te doen. Heb je al iets gehoord inmiddels? Hoe is het met zijn vrouw?

Pinky, aantrekken en afstoten... Het is zo moelijk om afstand te nemen en niet zelf het eerste mailtje of smsje te sturen he? Geeft niets hoor, hebben we allemaal weleens last van. Probeer een beetje een balans te vinden, hug!

Winky, haha, ik heb dat ook hoor, als ik al niet aan nr. 2 denk, is er wel "ons liedje" wat ik op de radio hoor, of zie ik "zijn" auto rijden, noem maar op. Dan dagdroom ik maar even, geniet er gewoon even van.

Nr. 2 en ik zijn een beetje luxe-paarden, willen niet vrijen in de auto op een parkeerplaats of zo, dus is het enigste alternatief een hotelkamer. De ene keer betaal je het volle pond en de andere keer betaal je maar een dagdeel, is ook een beetje afhankelijk van de receptionist. En je moet maar zo denken, het stikt van de gelegenheidsstellen, de eerste keer is een beetje raar, maar het went snel hoor. Wat kan het jou schelen wat een ander denkt?

Verliefd..., nee dat ben ik niet op nr. 2, ik heb wel vlinders, spanning, en ik kan met recht zeggen dat wij van elkaar houden, er is sprake van liefde, niet alleen liefde voor elkaars lichaam, maar ook liefde in de diepere betekenis. We delen dan ook heel veel met elkaar, onze gevoelens, emoties, de dagelijkse dingetjes.

Mijn nr. 1 heeft niets in de gaten (voor zover ik weet tenminste). Het is altijd wel even omschakelen als ik nr. 2 gezien of gesproken heb, soms zit ik zelfs met nr. 2 op msn als nr. 1 tv zit te kijken. Het wordt steeds makkelijker, erg eigenlijk....

Caafje, 4 jaar al bij je... dat is een lange tijd. En je denkt dat het binnenkort afgelopen is..., hug!!!! Is je nr. 1 er zelf achtergekomen of heb jij het hem verteld?

Het zal een leegte achterlaten als je stopt met nr. 2, aan de andere kant waarschijnlijk ook heel veel rust. Dan kan je je weer concentreren op nr. 1, weer energie steken in je relatie. Ik wens je heel erg veel sterkte!

Hier is het heel erg stil, zo druk, zowel op het werk als privé, dus nr. 2 en ik hebben elkaar nog niet veel "ontmoet" van de week. Geeft niet, komt wel weer.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
@Knipoogje: dat heb ik dus idd ook met die auto! zie ik weer zijn merk rijden, en hup....tis weer gebeurd. Ik vind t ook niet echt vervelend hoor, kan er tot nu toe idd van genieten, maar vroeg me dus af of dat wel normaal was.

En je bent niet verliefd....... verliefd is toch met vlinders en spanning.

Nouw ja, maakt ook niet uit, als we er maar van genieten!

Je hebt het weer mooi verwoord!

Vraagje nog:

hoe oud zijn jullie? ik 34

en hoe lang al met nr. 1 samen? ik bijna 9 jaar. Niet getrouwd gaat niet gebeuren ook, zou ik mij nu niet fair over voelen (owkee, tis nu ook al niet helemaal fair.....)

kinderen? 1 kind
Winky,

Ook aantrekkingskracht, enorm verlangen naar elkaar, dat vergat ik nog te zeggen eigenlijk. Als ik msn inlog en nr. 2 is er of andersom..., dan gaat mijn hart vreselijk te keer, vlinders dan. Soms denk ik weleens, puber die je bent!

Ik ben 48, 2 pubers en 25 jaar getrouwd. Nr. 1 is mijn eerste echte liefde, nog steeds trouwens. Sinds ruim een jaar "heb" ik een nr. 2. Heb zet ik tussen aanhalingstekens, bewust, hij is niet van mij en ik ben niet van hem.

Wij zien elkaar als de slagroom met het kersje op de taart, als een extra! En weten van elkaar dat we nr. 1 nooit voor elkaar zullen verlaten. We zijn heel erg voorzichtig, op het enge af soms, onze nrs. 1 mogen nooit achter onze relatie komen.
knipoogjes, je vroeg hoe het zat met nr. 1 en nr. 2. Ik heb het nr. 1 verteld. Hij was niet eens verbaasd want hij heeft het al die tijd geweten......... en gevoeld........ Misschien valt het allemaal wel mee met 2 want ik ben een ster in doemdenken. Dank je voor het meeleven.
Knipoogje, ja stralen doe ik, heb hem net ruim een uur weer aan de telefoon gehad ,

Winky, wij houden van elkaar, echt houden van,

al jaren op de roze wolk evengoed,

45 jaar, 2 pubers, 18 jaar getrouwd,

sorry snel berichtje, volgende keer meer, groetjes Anna
Knipoogjes, wij zijn al meer dan 30 jaar bij dezelfde partners. Hij zou het liefst voor mij kiezen maar ik wil ze allebei en daarom heb ik een heel groot probleem. Meer wil ik er niet over vertellen, wil niet herkend worden.
De zon schijnt.....maar niet bij mij!!

Nr2 deze week een avond gezien/gesproken (met onze partners erbij, verder niemand)

Ik wist dit een dag van tevoren en was helemaal van de kaart. (jankerig, bijna paniek) Ik kon er niet onderuit komen I.v.m. herkenning kan ik hier niet over uitwijden.Ik heb nr2 per sms laten weten dat dit me erg moeilijk viel en of hij daar rekening mee wilde houden. Hij beloofde dit te doen en wist ook niet hoe het voor hem zou zijn om elkaar te zien (voor het eerst na ons afscheidsgesprek!) toen ik doorvroeg en het over zijn gevoelns voor mij had: geen antwoord meer!

Op zich ging het de avond zelf redelijk goed. Ik had me er op ingesteld. Ik heb de dag erna gevraagd hoe hij het gevonden had om elkaar te zien. (sms, na de tweede keer vragen reageerde hij pas...)

Hij had het leuk maar even onwennig gevonden.Toen ik vroeg hoe hij het qua gevoelens had ervaren, was zijn antw: ook raar.

Maar gewoon raar zonder iets verder. Geen gevoelens. Toen ik daarop vroeg of zijn gevoelens dus echt over waren zei hij: ja, daar lijkt het wel op.

Daarna heeft hij op mijn vragen en opmerkingen geen antwoord meer gegeven!

Het lijkt wel of hij het onderwerp ook echt mijdt. Ik heb er echt een kater van zeg....

Ik vrees dat ik me er 'gewoon' bij neer moet gaan leggen. Maar een stemmetje in mij zegt (òf wil) dat het niet echt helemaal over is bij hem. Ik vind het zo vreemd dat hij het steeds afkapt als ik doorvraag. Of is dit gewoon onmacht om over gevoelens te praten en wìl ik dit te graag zien als: Praat er maar niet over want dan moet ik toegeven dat het me meer doet dan me lief is...

Pfff... Wat denken jullie?

Blèh!!! wat kun je je rot voelen!!

X Lois
Ps. 42 jaar,15 jaar getrouwd (met eerste echte vriendje), en drie kinderen in basisschoolleeftijd.
Lois, jemig, wat een lastige situatie, zoals het op mij overkomt, wil hij jou niet valse hoop geven, weet bijna zeker dat het hem net zoveel als jou doet, maar hij heeft het probleem 'opgelost', en wil er verder niet meer over praten, het boek zogezegd 'dichtgegooid', misschien?? oh, ik snap je frustratie, het doet gewoon pijn, en hoop, ja, die mag je toch altijd houden, mijn advies, stop met sms'n, tja hoor wie het zegt, maar afstand nemen is het beste, wie weet reageert hij dan op een dag, zo is het bij mij gegaaan, ik wens je heel veel sterkte ik leef met je mee hoor, dikke hug!!! groetjes Anna
Sorry meiden, lees zo eens per week alle nieuwe berichten, maar wil hier niet meer zo intensief mee bezig zijn.

Anna, ik gun het je zo, dat je nu zo happy bent.

Knipoogjes, je zegt dat je niet verliefd bent, maar volgens mij zijn jouw gevoelens met alles erop en eraan.

Lois, heb zo met je te doen, kan me voorstellen hoe eenzaam dit moet voelen, zo'n gemis. Hug!

Thea, sterkte meid.

Alle anderen ook trouwens, maar ik ben een oudgediende, niet meer zo intensief hier aanwezig en ken jullie niet zo goed. Weet niet meer wie het vroeg over hoe je dat doet stiekeme afspraakjes: alle losse eindjes nalopen. als je zegt een dag met iemand te gaan shoppen er ook voor zorgen dat je tasjes met spulletjes mee terug neemt (die je dan van tevoren meeneemt:), een nacht samen? Cursus is heel handig. Nu ik trouwens toestemming heb van nr. 1 voor nr. 2 doe ik de dingen niet meer stiekem. Als nr. 1 daar ook achter zou komen, is het afgelopen en kan ik vertrekken.

Knipoogjes, dat schakelen tussen 1 en 2 herken ik wel. Dat doe ik ook heel gemakkelijk. Wat ook helpt is de afstand die ik moet afleggen nadat ik nr. 2 gezien heb. Kun je weer omschakelen. We zijn trouwens even oud en de rest klopt ook aardig.

Caafje, waarom denk je dat het binnenkort voorbij is met nr. 2? En wat vindt je nr. 1 hier allemaal van?

Marlies, Flamenco hoe is het met jullie???

Hier is het aardig rustig. Nr. 1 kan het aardig goed hanteren dat ik een nr. 2 heb en het gekke is, is dat ik het idee heb dat ik weer wat dichter naar nr. 1 toe groei. Hij is ook erg lief voor me en doet zijn best. Ook ik kan nr. 1 gelukkiger maken nu ik zelf gelukkig ben doordat ik mijn nr. 2 weer "heb". Klinkt egoistisch maar zo werkt het wel. Nr. 1 en ik doen regelmatig leuke dingen samen en nr. 2 zie ik eens per maand (dat vindt nr. 1 ook het maximum en nr. 2 en ik kunnen daarmee leven, hoewel we elkaar vaker zouden willen zien). We smsen of mailen dagelijks en het initiatief komt echt niet steeds van mijn kant. En verliefd op nr. 2? Nee, ben ik niet. Weet ook niet precies wat ik wel voor hem voel, behalve dat ik hem niet kan missen, voel me gewoon fijn, wetende dat hij op de achtergrond steeds aanwezig is en ook aan mij denkt. Leef maar een beetje bij de dag. Ook hij kan natuurlijk een ander tegen komen en dan zal het tussen ons ook wel afgelopen zijn denk ik. Op dit moment kan ik geen van beide mannen missen en ik geniet maar van de dag.

Wens jullie een fijn weekend!
Josephien, mijn man is net zo'n type als die van jou. In mijn bericht van 26 april (13.23 uur) staat waarom ik denk dat het binnenkort voorbij is.
Caafje, soms denk ik weleens dat mijn nr. 1 niet echt verbaasd zal zijn als hij hoort van nr. 2, zelf vertellen zal ik het hem niet doen, tenminste niet zoals ik er nu tegen aan kijk. Ik begrijp je opmerking: ik wil ze het liefst allebei. Dat heb ik ook, ik wil ze allebei niet missen. Soms denk ik weleens: wat een vreselijke egoïstisch kr... ben je toch, ja dat is eigenlijk ook wel zo. Tegelijkertijd realiseer ik me dat mijn nr. 2 er hetzelfde in staat als ik, zolang mijn nr. 1 niet weet van nr. 2 kan ik er mee leven, gek he?

Anna, je geniet, je straalt het echt uit, zelfs hier in je berichtjes :-)

Lois, tja..... wat moet je denken van de reactie van nr. 2... Misschien wil hij het er wel gewoon niet over hebben en is het de makkelijkste manier voor hem om met jullie "breuk" om te gaan. Hij had altijd al moeite om zijn gevoelens te tonen, toch? Dus kan ik me voorstellen dat hij nu zeker zijn gevoelens en emoties t.o.v. jou niet zal tonen. Het zou best kunnen dat hij straks ineens weer voor je neus staat als jij lang niets van je hebt laten horen, zoals Anna zegt. Bedenk voor jezelf of je dan nog meer dan op een vriendschappelijke basis iets met hem wil. Het lijkt me vreselijk om gewoon als kennissen te kletsen over koetjes en kalfjes en dat terwijl jullie zo vreselijk veel meer hebben gedeeld.

Inderdaad er niet over praten, struisvogel spelen, het is zo makkelijk, want dan hoef je er ook niet over na te denken. Ik zou echt voor mezelf kiezen en zien wat er eventueel komt, dat zal niet makkelijk zijn.Ik hoop dat je toch van andere leuke dingen kunt genieten. Zo heb ik vandaag zo vreselijk genoten van het zonnetje, ik wens jou dat ook toe! Hug!!!!

Jospehien, ik snap het wel dat je hier niet steeds wilt posten en lezen. Je wordt dan inderdaad steeds weer met je neus op de feiten gedrukt. Als het je rust geeft om "gewoon" je leven te leven, rust in je hoofd hebt, dan is het goed toch?

Soms denk ik ook weleens, maar dat is weer iets anders, wat heeft het voor mij nog aan toegevoegde waarde om hier te schrijven en mee te lezen, maar het blijft toch trekken, voornamelijk "mijn vriendinnen van dit forum" blijven trekken.

Ik wens je heel veel rust en geniet inderdaad lekker van de dag!

Wel vriendinnen, ik ga nog even lekker in het avondzonnetje zitten, maak er een mooie dag van morgen!.

x Knipoogje
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Ik hoop dat Anna gelijk heeft... Maar wat Knipoogje zegt is ook waar. het is moeilijk gewoon te doen.En hij vindt het moeilijk gevoelens te tonen. Ik ga echt proberen voor mezelf te kiezen. Dit ging al vrij goed tòt het bericht dat we elkaar de volgende dag zouden zien. BENG!!! Weg was de rust! Ik wéét dat het voor mij het beste is geen contact te (hoeven) hebben. Het geeft rust als je niets verwacht. Maar het doet ook zo'n pijn!!!

X Lois
Lois, jemig, wat een lastige situatie, zoals het op mij overkomt, wil hij jou niet valse hoop geven, weet bijna zeker dat het hem net zoveel als jou doet, maar hij heeft het probleem 'opgelost', en wil er verder niet meer over praten,

Hij wil haar helemaal geen valse hoop geven, natuurlijk kun je er een vrouwelijk staartje aan draaien zodat er hoop mag blijven maar die is er compleet niet. HIj heeft gewoon geen zin in verdergaand gemieter. Klinkt even wat botter maar beter de feiten onder ogen zien dan nog langer doorzwijmelen over iets wat er nooit is geweest en ook niet komt.
Knipoogjes, je zegt dat je niet verliefd bent, maar volgens mij zijn jouw gevoelens met alles erop en eraan.

een andere vrouw die het zelfs leest uit knip haar stukjes, ze is inderdaad verliefd als een tiener maar kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven