Twijfel

03-02-2012 15:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een nogal turbulent afgelopen half jaar op liefdes gebied erop zitten. En nu weet ik niet meer waar ik goed aan doe...

Ik ben in sep 2011 stapelverliefd geworden op een man. Ik wist niet dat ik hierdoor zo kon veranderen. Ik was een kip op wielen en werd er zo onzeker van. Deze man zei stapel gek op mij te zijn maar handelde daar niet naar en maakte mij helemaal gek. Had mooie praatjes en wilde een relatie maar puntje bij paaltje kwam daar natuurlijk niks van. Aan het eind van het jaar heb ik daar een punt achter gezet.

En net of het zo moest zijn kwam ik met o&n een hele lieve man tegen. In eerste instantie dacht ik dat het alleen maar "leuk"was en dat ik hierdoor mijn ex kon vergeten. Maar nu zijn we iedere dag samen en hebben we gevoelens voor elkaar gekregen. Ik krijg het hier benauwd van... Vind het hartstikke leuk als hij er is en dan voelt het goed maar als hij er niet is twijfel ik en denk ik steeds aan mijn ex. Zeker omdat het nu al zo "gewoontjes"voelt en de seks niet zo vlotjes verloopt als bij mijn ex. Daarbij was het namelijk geweldig!

Hebben jullie eerder met die bijltje gehakt en wat vinden jullie? Moet ik met deze nieuwe lieve man doorgaan en de ex die nu weer contact opneemt toch blijven negeren. Of stoppen nu het nog kan?

Ik moest dit even van mij afschrijven.. sorry voor het lange bericht
EX NEGEREN! Lees even terug hoe je je voelde bij hem. Hoe je steeds weer in zijn smoesjes trapte. Hoe het toch steeds niet leuk was. Ach ja, de seks alleen is niet voldoende basis voor een relatie want dat hou je niet 24/7 vol.

Als je huidige vriend je niet bevalt moet je niet zo wanhopig zijn om weer in de armen van zo niet leuke ex te springen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hardlopers zijn doodlopers.

Jullie zijn nu elke dag samen. Dat zou mij ook benauwen.

Daarbij heb ik het idee dat je nog niet over je ex heen bent.

Wat voel je nog voor die ex? Waarom wil hij nu weer ineens contact? Omdat je nu een nieuwe vriend hebt?

Heb je persé een vriend nodig? Zo nee, waarom blijf je niet even vrijgezel? Dan heb je alle tijd en vrijheid om eens alles op een rijtje te zetten. En alleen zijn heeft ook veel voordelen!
En ook stoppen met deze man. Die verdient iemand die wel echt gek op hem is. Je praat nu al niet leuk over hem en met hem wat beginnen om een ander te vergeten was ook al niet eerlijk..
En doe even ook jouw andere topics loepen TESS..dan krijg je vanzelf wel antwoord...
@ brandy: Ik ben hiervoor een lange tijd vrijgezel geweest en weet hoe het is. Ik vind het fijn om een vriend te hebben. Ik voelde zoveel bij mn ex alsof het plaatje compleet was. Maar dat was alleen wanneer het "goed" ging helaas. En ik verlang soms nog naar die goede momenten tegen beter weten in...

@ girlinthefire: Deze nieuwe man wist voordat we hieraan begonnen dat het in eerste instantie niet "serieus"was maar zo is gegroeid. Nu er meer gevoel bij komt word het lastig. Maar je heb et is niet eerlijk tegenover hem.
Net gedaan brandy... Behoorlijk confronterend he
Tess ik heb je vorige topics ook even terug gelezen in een rap tempo, is het niet verstandig om eens even jezelf wat rust te gunnen? En voor jezelf op een rijtje te zetten wat wil ik van een man en wat heb ik die man te bieden?
Wat is een kip op wielen?
Kijk naar de toekomst, en niet naar het verleden (en dus niet naar wat beter was bij de ex). Als het te snel gaat; meer rust nemen. Als het echt niks blijkt; stoppen. Simple as 123
quote:isabellajosephine schreef op 03 februari 2012 @ 15:56:

Wat is een kip op wielen?De diervriendelijke versie van 'als een kip zonder kop'?
quote:knagertje schreef op 03 februari 2012 @ 17:24:

[...]

De diervriendelijke versie van 'als een kip zonder kop'?

Dank voor deze uitleg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven