Twijfelen

26-12-2009 09:15 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Nou hier komt mij verhaal. Zou graag demening van een ander horen:-)

Heb een relatie van een jaar gehad, misschien voor iemand anders niet zo lang, maar bij de eerste date voelde het alsof wij elkaar al jaren kenden.

Nou hier komt het. In februari heefrt hij het 1 x uitgemaakt vanwegen zijn gevoel, maarkwam ondertussen er achter dat hij zat te mailen met zijn ex sex gerelateerd. Na een week zijn wij toch weer samen gekomen en hij zou er alles aadn oen mij te laten zien dat ik toch wel zijn meisje van zijn dromen ben. Na aantal maanden in aug zijn wij gaan samenwonen. Hij komt uit Rotterdam en heeft daar zijn leven., maar hij kos er voor om naar Gelderland te komen omdat ik veel voor hem betekende. Op een gegeven moment kreeg ik een vreemd voor gevoel en keek in zijn werkmail, waar ik weer een aantal mailtjes zag van ex weer sex gerelateerd, ik confronteerde hem er mee, veel huilen etc maar mijn gevoel voor hem zat gewoon nog steeds goed. Hij zat zelfs te huilen op bed en dat is iets wat hij nog nooooit tegenover iemand heeft gedaan, hij had zichzelf bijna tegen een boom gereden. Ik gaf de voordeel van de twijfel want ik houdt van hem. Hij had zijn mail verandert een nieuw nummer genomen en overal had ik toegang toe, hij wilde dat ik weer vertrouwen kreeg. We gingen het huis aanpakken, kochten nieuwe meubels ALLES!!! ik dacht nou dit zit helemaal goed!!!! Hij deed alles om te laqten zien wat ik voor hem betekende. Toen begonnen wij gesprekken over zijn carriere. Ik was bang want dacht om mijn god dat zie ik hem nooit meer en deed daar niet al te positief over puur uit angst en deed overkomen dat ik niet achter zijn keuze zou staan en hem daarin zou belemmeren etc.... Maar in mijn hart gun ik hem dat echt wel en zou ik achter hem staan want ik wil geen negev van vijf baan man. Ook kwam de sleur er nogal wat in. We zaten alleen nog maar op de bank s' avond in de weekend gingen we dan wel naar vrienden etc, maar dat was het

Ik wilde de huur van mijn andere huis op gaan zeggen en vroeg schat weet je het zeker ja, meer dan 1000% en zegde de huur op. Nou komt het 3 weken later wilde hij er een punt achter zetten omdat hij denkt dat het tussen ons in de toekomst niet zou werken en ik hem zou belemmeren etc na anderhalf uur was hij weg kast leeg ik met dikke tranen en nog steeds. In de tussentijd erg veel contact gehad en hij kwam na een week om wat spullen te halen. We zaten te zoenen en ik vroeg, waarom zoen je mij nu? Ja, ik wil ons een kans geven want mijn gevoel zit toch dieper voor jou dan ik gedacht had. Ik natuurlijk in mijn nopjes etc, maar na een paar uur zei hij dat hij het toch wel vreemd vond. 75% zat zijn gevoel, maar dat ene kleine stukje zegt nog steeds nee en hij wilde erg goed na gaan denken. Ik was nerveus sliep slecht at slecht, jullie kennen het wel, maar omdat hij zei ik ga goed nadenken word je alleen maar onzeker. Niemand in zijn omgeving weet dat hij aan het nadenken is. Nu afgelopen woensdag kwam hij weer langs, maar hij wilde niet gaan zoenen omdat hij mij geen pijn en valse hoop wilde geven etc. Ik zei nou weet je ik ga zelf knopen doorhakken en we stoppen ik kan niet wachten en blijven hopen. We hadden afgesproken geen contact op te nemen, maar toch het gebeurt wel :-) Ik ben van plan nu niets te doen, maar hij geeft wel steeds aan dat ik de enige vrouw ben die echt wat voor hem beteken. Vrienden van hem die zeggen eindelijk een leuke meid zijn ouders die maar riepen eindelijk de schoondochter die wij wilde... Ik heb ook gezegd denk nog steeds maar na, maar ik wil het niet weten of je dat wel of niet doe. Hij zegt mij te missen en noemt mij nog altijd liefie, schoonheid en hou ook van jou...

Wat moet ik hier allemaal mee? Hebben jullie tips? Wat vinden jullie hiervan?

Ik hoor graag van jullie!!!

xx
quote:Aggie24 schreef op 27 december 2009 @ 07:31:

Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik denk (omdat ik nu alleen nog maar de positieve dingen nog kan zien) dat ik nooit meer zo een man kan vinden waar ik mezelf kan zijn en zo op een lijn zit qua humor.

Ik kan je nu al vertellen dat er echt nog andere mannen te vinden zijn waarmee je zo op een lijn kan zitten qua humor en waarbij je jezelf kan zijn, echt waar. De enige reden waarom je dat zo voelt is door liefdesverdriet/verliefdheid. Als je met hem kapt is er ook weer mogelijkheid om zo'n nieuwe man tegen te komen.

(Echt waar, heb precies dezelfde gedachten gehad na verbroken relaties, maar ben toch echt een nog veel en veel leukere man tegengekomen).
Ik moet zeggen, alles wat jullie beschrijven klopt allemaal en zie en besef ik ook heel erg goed. Ergens helpt het ook wel moet ik zeggen.

O ja nog 1 puntje de week nadat hij de relatie had vervroken (met de reden dat zijn gevoel niet goed zat en geen toekomst zag) kwam hij bij mij langs om spullen te halen etc. In die week hadden wij ook gepraat etc. en vertelde hij in die week ook ik heb zin om je te zoenen en heb zin in sex,waarop ik zei, dat gebeurt alleen als wij samen zijn want ik laat mij niet gebruiken. Hij kwam op woensdag dus langs en zaten wat ongemakkelijk op de bank, we zaten wat te praten en te knuffelen tot hij mij opeens begon te zoenen,ik vroeg waarom zoen je mij nou? Hij zei ik wil ons een kans geven want mijn gevoel is groter dan ik gedacht had. Helemaal blij en van het een kwam natuurlijk het ander. Paar uur later zei hij ik vind het toch allemaal raar en wilde er toch over nadenken. Ja, hoe stom en naief kon ik zijn en hoe heb ik mij zo laten gebruiken. Het is ook een LUL
quote:Aggie24 schreef op 28 december 2009 @ 08:05:

Het is ook een LULOnthoud dat nou maar! Natuurlijk zei hij dat zijn gevoel groter was dan hij dacht; hij kon het altijd proberen, in de hoop dat jij er in zou trappen en jullie nog een keer seks zouden hebben. Maar hij houdt echt niet van je, dus trap er een volgende keer niet meer in!
quote:Capibara schreef op 28 december 2009 @ 08:14:

[...]

Onthoud dat nou maar! Natuurlijk zei hij dat zijn gevoel groter was dan hij dacht; hij kon het altijd proberen, in de hoop dat jij er in zou trappen en jullie nog een keer seks zouden hebben. Maar hij houdt echt niet van je, dus trap er een volgende keer niet meer in!Doe ik ook absoluut. Nu nog probeert hij via een mail of chat aan te geven dat hij zin heeft. Alhoewel afgelopen woensdag was hij er ook nog, maar toen deed hij niets, nou ja niets!!! Hij wilde wel, maar zei nee, wil jou niet nog meer verdriet doen... want ik had natuurlijk duidelijk aangegeven alleen als je gevoel goed zit.Bergijp alleen niet waarom hij nog steeds zegt van mij te houden, dat wat er ook gebeurt ik altijd een speciaal plekje in zijn hart heb, dat ik meer beteken dan wie dan ook en dat hij mij mist. Erg vreemd en wil er niet te veel waarde aan hechten eigenlijk,maar stiekem doet het je toch wel wat.
Speciaal plekje in zijn hart??? Bedoelt hij niet een ander plekje wat speciaal is...kom op, laat je niet gebruiken zeg!!
quote:Nammma schreef op 28 december 2009 @ 08:30:

Speciaal plekje in zijn hart??? Bedoelt hij niet een ander plekje wat speciaal is...kom op, laat je niet gebruiken zeg!!

Hahahahaha ik geloof dat ook inderdaad.Nee,ik laat mij absoluut niet gebruiken. Ook al hou ik nog erg van die vent, maar gebruik gelukkig mijn verstand nog :-) Heb hem ook zeer duidelijk gemaakt dat ik daar niet in trap en dat ik nog een nummer van een goedkope sloerie meid heb (zijn ex waar hij sexuele mailtjes naar stuurde tijdens mij) die hij wel kan gebruiken en het hem wel wilde doorsturen..

Maar uuuh wie heeft er nog meer goede tips om hem te vergeten. Behlave lijstjes maken met positieve en negatieve punten,dingen doen, naar vrienden gaat etc etc. Want dat doe en heb ik al gedaan, maar HIJ MOET UIT MIJN HOOFD!!!!! :-) Hij is niet de ideale man voor mij, en ik wil hem ook niet, maar wil hem vergeten.
stop met het contact, niet meer mailen smsen enz... het voegt niks toe aan je leven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven