Twijfels over relatie

09-05-2019 13:49 39 berichten
Verwijderd.
anoniem_639dcb621a96e wijzigde dit bericht op 25-06-2019 15:56
Reden: Privacy
99.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lala34 schreef:
09-05-2019 14:57
Ik zeg niet dat ik dat nu mis, dat ik dat nu graag zou willen ofzo maar ik mis het dat ik dat nooit zo heb ervaren en daardoor ga ik wel nadenken ja of alles niet te snel is gegaan.

Ik vind dit een beetje klinken als... meh.
Het is of te snel gegaan, of niet. Dat kun je kort door de bocht weten door te bepalen of je relatie goed is of niet.
Los daarvan kun je het gevoel hebben dat je dingen gemist hebt. Als je dat echt wil meemaken dan moet je het uitmaken en over 5-10 jaar een ander vriendje zoeken.
Het is m.i. onzin om te stellen dat je relatie te snel is gegaan omdat je bepaalde dingen had willen meemaken. Je was er zelf bij. Ik zie dat persoonlijk toch echt als twee losstaande dingen.
HKr schreef:
09-05-2019 15:25
Ik vind dit een beetje klinken als... meh.
Het is of te snel gegaan, of niet. Dat kun je kort door de bocht weten door te bepalen of je relatie goed is of niet.
Los daarvan kun je het gevoel hebben dat je dingen gemist hebt. Als je dat echt wil meemaken dan moet je het uitmaken en over 5-10 jaar een ander vriendje zoeken.
Het is m.i. onzin om te stellen dat je relatie te snel is gegaan omdat je bepaalde dingen had willen meemaken. Je was er zelf bij. Ik zie dat persoonlijk toch echt als twee losstaande dingen.
Que?? Natuurlijk staat dat niet los van elkaar. Ze zijn vanaf haar 16e samen, eerst was het leuk en spannend en romantisch, en na een paar jaar bekruipt haar een gevoel van ja heel leuk en alles maar is dit het nou. Dat maakt haar een normaal mens. Ik zou voorzichtig beginnen met afscheid nemen want echt niemand bijft altijd bij degene waarmee hij of zij vanaf 16 was.
Het klinkt alsof je 10 jaar van je leven hebt overgeslagen, je relatie zal heus veel te bieden hebben maar dit moet je niet willen op je 19e. Ik ben nu 22, ben al 2.5 jaar samen met mijn vriend en we hebben ook besloten om nog niet samen te wonen tot aan het einde van onze studie. Tegen die tijd zijn we rond de 25, dat vind ik eigenlijk al redelijk vroeg.

Ik snap dat je het eng vindt om nu ineens de hele boel om te gooien en op jezelf te gaan wonen maar ik denk dat het wel het beste is voor je. Je jeugdjaren zijn gewoon jaren die erg belangrijk zijn, en dan hoeft dat niet eens te gaan om zoveel mogelijk jongens daten maar puur zelfstandig worden en leuke dingen kunnen doen met vrienden. Hij heeft die fase waarschijnlijk al gehad en dat maakt het erg lastig. Ik zou het probleem bespreken met je vriend zodat jullie samen naar een oplossing kunnen kijken, hij snapt het vast wel.

Heel veel succes!
Murrmurr schreef:
09-05-2019 14:54
Ik wil ook knappe jongens fixen! Maar Salou was de laatste keer dat ik er was al een beetje passé. Waar is het tegenwoordig fissa?

Ik zag wel een prachtig Netflix arthouse hoogstandje getiteld Ibiza: best friends tripping. Met Robb Stark.
Een fissa zou ik het niet direct noemen, maar in de marketdome van centerparcs hangt altijd wel een geile sfeer naar mijn idee.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
09-05-2019 16:14
Een fissa zou ik het niet direct noemen, maar in de marketdome van centerparcs hangt altijd wel een geile sfeer naar mijn idee.
Over welk park hebben we het dan precies? Volgens mij zit daar nog best wat verschil tussen maar het is in elk geval wel zien en gezien worden ja.
Elenadem schreef:
09-05-2019 15:50
Het klinkt alsof je 10 jaar van je leven hebt overgeslagen,
Nou nou dit vind ik dan ook weer overdreven. Leef je wel van dag tot dag? Ik vind het heel belangrijk om echt van dag tot dag te leven.
Johnny: Have you ever thought, right, but you don't know, but you may have
already lived the happiest day in your whole fuckin' life and all you have
left to look forward to is fuckin' sickness and purgatory?
Sophie: Oh, shit. I just live from day to day.
Johnny: I tend to skip a day now and again, if you know what I mean.
wat zitten er weer zure reacties tussen zoals haar vriend iemand gunnen die wel bij hem wil zijn.... kom op zeg.

To ik begrijp je helemaal, 16 is ook heel erg jong om vanaf dan al zo vast te zitten in een relatie. Dat je wat andere dingen wil ervaren betekend niet dat je vriend kwijt wilt of maar rond wil neuken.
Je zit een levensfase waarin je erg gevormd wordt en dingen ook zelf wil ontdekken. Ik zou je adviseren om een poosje op kamers te gaan wonen. Dat doet niks af aan de liefde voor je vriend, maar het is gewoon lekker om een periode in je leven te hebben dat je niet elke dag rekening met iemand moet houden. En natuurlijk moet je dan ook het huishouden doen en koken, maar dat kan dan op de tijdstippen dat jij wilt, of thuiskomen wanneer je het wil, de vaat lekker een dag laten staan als je er zin in hebt etc etc.. Gewoon een stuk vrijheid in de kleine dingetjes.
Murrmurr schreef:
09-05-2019 16:45
Over welk park hebben we het dan precies? Volgens mij zit daar nog best wat verschil tussen maar het is in elk geval wel zien en gezien worden ja.
Klopt. Voordat ik “papegaaien” ga kijken check ik de trainingsbroek op vlekken en poets de schakelketting extra op. Je wil de dames toch ff prikkelen.
Welk park is mij om het even, ik vind het allemaal mooi.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
09-05-2019 19:12
Klopt. Voordat ik “papegaaien” ga kijken check ik de trainingsbroek op vlekken en poets de schakelketting extra op. Je wil de dames toch ff prikkelen.
Welk park is mij om het even, ik vind het allemaal mooi.
:love: Het is voor mij nog steeds een beetje splurgen want vruuger was dit boven onze stand, wij gingen altijd naar gran dorado. Maar nu ik me eigen geld verdien kan ik eik best knappe jongens fixen in de Kermpervennen.
Murrmurr schreef:
09-05-2019 19:18
:love: Het is voor mij nog steeds een beetje splurgen want vruuger was dit boven onze stand, wij gingen altijd naar gran dorado. Maar nu ik me eigen geld verdien kan ik eik best knappe jongens fixen in de Kermpervennen.
Respect. Doelen verwezenlijken is al een mooi doel op zich.
Damned if I don’t
Je bent veel te jong voor dit serieuze gedoe. Jij en je vriend zitten daarnaast ook in een totaal verschillende levensfase.
Als je weer een opleiding gaat doen, dan lijkt het mij een goed plan om je ook te gaan gedragen als een student en niet als een huisvrouw zoals je nu bent.
Ga je gedragen als je leeftijdsgenoten. Waarom zou je samenwonen met je vriend? Ga gezellig met vriendinnen wonen of in een studentenhuis en ga kijken wat er allemaal te beleven is.
Ik vind het heel ongezond dat je nu al dit leven hebt.
Ik vraag mij ook af waar je ouders waren toen je de beslissing nam om samen te gaan wonen. Ik vind dat echt raar dat ouders dat accepteren van zo’n jonge dochter.
ViezeHond schreef:
09-05-2019 20:33
Respect. Doelen verwezenlijken is al een mooi doel op zich.
hashtag life goalz
Maak het uit en ga leven. Wassen en huishouden kun je nog je hele leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven